Kysyin rautakaupasta persettejä niin nuori myyjätyttö ei tajunnut, piti selittää että saunan perseenalunen
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Auton öljynvaihdossa ratti helpottaa öljyn täyttöä ettei niin helposti öljy valu purkista ohi öljyntäyttökorkin, mutta jonnet tietysti miettii päänsä puhki että miten öljyä kaadetaan moottoriin ohjauspyörän kautta... xD
Se on tratti
Minulta taas nuori kahvion myyjä kysyi "mites muna voi " , kun ostin kahvin ja karjalanpiirakan. Kyllä on nuoriso käynyt hävittömäksi, ei ennen tällaisia kysytty.
Aika monta vastausta ihan perseestä olevaan aloitukseen.
🐸
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auton öljynvaihdossa ratti helpottaa öljyn täyttöä ettei niin helposti öljy valu purkista ohi öljyntäyttökorkin, mutta jonnet tietysti miettii päänsä puhki että miten öljyä kaadetaan moottoriin ohjauspyörän kautta... xD
Se on tratti
Itseasiassa se on suppilo, jos halutaan olla tarkkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kysyin rautakaupasta vesuria, niin myyjä kysyi "Tarkoitatko vesipumppua?". Tämä tapahtui vuonna 2017 K-raudassa. Kannattaa asioida mieluumin yksityisissä rautakaupoissa, kuin näissä ketjuissa.
Oliko nuori myyjä kyseessä?
Osa näistä ei esim tiedä, että mikä on sinipiika.
Tiedätkö itse, mitä kaikki Suomessa käytettävät sanat, sanonnat, murreilmaisut, paikalliset nimitykset ja itse keksityt mukavitsikkäät sanaväännökset tarkoittavat? Et. Älä siis viitsi päteä. Osoittaa vain suurta tyhmyyttä, jos pitää itseään jotenkin parempana, jos joku ei tunne sanaväännöstä, jota itse käyttää.
Vesuri ja Sinipiika eivät ole mitään sanaväännöksiä!
Perehdyttäminen on mennyt pahasti pieleen tai jä
Oikea huippuaasintuntija
billunpäreitä olisi pitänyt kysyä.
Meilläpäin sanotaa pemfletti. Pärsiialunen.
Vierailija kirjoitti:
No olisit kysynyt peflettejä niin muutkin tajuaisi.
Minäkin tulin tänne oikastaakseni tuon asian, vaan ei tarvinnut...ihmiset kirjoittelee nykyään mitä sattuu, onkohan vika tuossa finglisissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olisit kysynyt peflettejä niin muutkin tajuaisi.
Mikä on pefletti?
ap
Se on se arseen pelunen, se oikea sana jota käyttää kun menee kauppaan. Sitä käyttämällä toimitetaan niitä saunan pehvan alusia!
Vierailija kirjoitti:
Meillä taas pamfletti ja siitähän se Räsänenkin oikeuteen joutui. Nyt kieli keskellä suuta AP.
Jos käyttää itse keksimiään sanoja, niin muut eivät aina ymmärrä niiden merkitystä.
Itse ihmettelin kun kaveri puhui menevänsä pikkareihin. Vähän aikaa meni ennenkuin ymmärsin että hän puhuu pikkujouluista.
AP voisi mennä persettinsä kanssa pikkareihin.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kysyin rautakaupasta vesuria, niin myyjä kysyi "Tarkoitatko vesipumppua?". Tämä tapahtui vuonna 2017 K-raudassa. Kannattaa asioida mieluumin yksityisissä rautakaupoissa, kuin näissä ketjuissa.
Niin se on tätä päivää kun henkilö kuntaa ei kouluteta mitenkään ku se liian kallista. Lidlissä kassa neiti nosta ilmaan tuotteen ja kysyi viereiseltä kassalta: onks tää kurkku? Kädessä oli Munakoiso!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on tratti
Mutta t on äänetön.
Juuri tuollaisia omasta mielestään vitsikkäitä ukkoja kauppojen väki joutuu sietämään. Minä olisin sanonut ykskantaan " Ei ole" Ja seuraava.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on tratti
Nii onkiiiii!
Vierailija kirjoitti:
Ei mahdu ämmää tähänkään asiaan...se on pefletti!
Minä kysyin kerran 160:stä LYPpiä, eikä tiennyt mikä se on. No helvetti, Liuku-Yhde Peenikselle. Kokoa XS kiitos.
Ei rautakaupasta vaan pellavapeffetti tavarataloista.