Kysyin rautakaupasta persettejä niin nuori myyjätyttö ei tajunnut, piti selittää että saunan perseenalunen
Kommentit (47)
Ne on peflettejä, mitä pitää kysyää.
Vierailija kirjoitti:
Ei muutkaan tiedä. Luulee että kyseessä on pers*rätti. Mikä sekin olisi.
Persrätit on kuukautissuojia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo joskus näiden ihmisten yleissivistys on kertakaikkisen surkea. Itse aikanaan kysyin lihatiskiltä kotlettia, niin lihamyyjä ei tiennyt sitä. Käskin googlettaa ja häivyin.
Enää ei myydä kotletteja. Joten miten joku jonne voi tietää. Sama kun menisit kyselemään mykyjä soppaan.
Kyllä ainakin Snellman ja Wotkin's niitä tekee.
Eipä ole meidän sittarissa näkynyt.
Persetistä tulee minulle mieleen terveysside. Eli siis menkkarätti, jos et tajunnut.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kysyin rautakaupasta vesuria, niin myyjä kysyi "Tarkoitatko vesipumppua?". Tämä tapahtui vuonna 2017 K-raudassa. Kannattaa asioida mieluumin yksityisissä rautakaupoissa, kuin näissä ketjuissa.
Oliko nuori myyjä kyseessä?
Osa näistä ei esim tiedä, että mikä on sinipiika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olisit kysynyt peflettejä niin muutkin tajuaisi.
Mikä on pefletti?
ap
Pitääkö sulle selittää että se on saunan perseenalunen????
Laudeliina! Kertakäyttöinen! Jos siis kertakäyttöisen halusit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olisit kysynyt peflettejä niin muutkin tajuaisi.
Mikä on pefletti?
ap
Se on joku matkailuautomerkki?
Vierailija kirjoitti:
Ei muutkaan tiedä. Luulee että kyseessä on pers*rätti. Mikä sekin olisi.
Alkuperäinen nimi on muuten pillunpäreet. Vanhakansa laittoi sellaisia päreitä takapuolen alle. Ne olivat kovin pieniä niin siitä tulee sanonta, jos joku on hajalleen rispaantuneena eli pillunpäreinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kysyin rautakaupasta vesuria, niin myyjä kysyi "Tarkoitatko vesipumppua?". Tämä tapahtui vuonna 2017 K-raudassa. Kannattaa asioida mieluumin yksityisissä rautakaupoissa, kuin näissä ketjuissa.
Tiedätkö itse, mitä kaikki Suomessa käytettävät sanat, sanonnat, murreilmaisut, paikalliset nimitykset ja itse keksityt mukavitsikkäät sanaväännökset tarkoittavat? Et. Älä siis viitsi päteä. Osoittaa vain suurta tyhmyyttä, jos pitää itseään jotenkin parempana, jos joku ei tunne sanaväännöstä, jota itse käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö itse, mitä kaikki Suomessa käytettävät sanat, sanonnat, murreilmaisut, paikalliset nimitykset ja itse keksityt mukavitsikkäät sanaväännökset tarkoittavat? Et. Älä siis viitsi päteä. Osoittaa vain suurta tyhmyyttä, jos pitää itseään jotenkin parempana, jos joku ei tunne sanaväännöstä, jota itse käyttää.
Onhan monesta muustakin esim. tuotemerkistä tullut jossain vaiheessa yleisnimi kyseiselle tuotteelle, esim. Stefa. Aika moni varsinkin vanhemman polven asentaja puhuu stefasta kun tarkoittaa akselitiivistettä.
Vierailija kirjoitti:
Missä on saunan perse? Ja miksi se tarvitsee perseen alusia?
Luje tuolta kun tykkäät tahalteen ymmärtää väärrin.
Pers-setti on meidän keijojen yhteisössä sellainen, jossa on dildo pystyssä, ja siihen sitten istutaan. Muuten toki kuin pefletti, jo ruskeiden jälkien varalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vesuri ja Sinipiika eivät ole mitään sanaväännöksiä!
Perehdyttäminen on mennyt pahasti pieleen tai jäänyt kokonaan tekemättä jos ei rautakaupan palkkalistoilla oleva ei tiedä mikä on vesuri tai Sinipiika?
Nämä mainitut tuotteet olivat sieltä helpommasta päästä kun menin rautakauppaan töihin. Reilu 39 vuotta siellä vierähti.
17- vuotta oman työn ohella perehdytin uusia työntekijöitä. LVI puoli on monelle työntekijälle siellä täyttä hepreaa. Täytyy tunnustaa, kyllähän se mullekin jäi osaksi "hepreaksi" kun en työskennellyt LVI-osastolla. Mitä nyt joskus sieltä hain tilattuja tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 41-vuotias ja kuulen tuosta ensimmäistä kertaa. Sini-tuoteperheen toki tiedän. Suurkaupunkilainen, Hki, Tre, Tku, ei toki välttämättä tiedä mikä vesuri on.
Hekoheko olipa niiiiiiiiiiiiiiiiiin hauska ja omaperäinen juttu että nauroin niin että pissat tuli housuun.
No ei vaan 0/5.
Auton öljynvaihdossa ratti helpottaa öljyn täyttöä ettei niin helposti öljy valu purkista ohi öljyntäyttökorkin, mutta jonnet tietysti miettii päänsä puhki että miten öljyä kaadetaan moottoriin ohjauspyörän kautta... xD
Eihän ne kun palkkaa vaan merkonomeja tai tradenomeja, mitä vittuja lienevätkään nykyään, pitää olla kaupallinen koulutus ja se on pääasia, eikä se että edes tietäisi minkä nimisiä rautakaupassa myytävät työkalut ovat.