Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetan hoitajana. Johtajillamme 10x tulot

Vierailija
16.11.2025 |

minun tuloihin verrattuna. En voi enää olla osaltani mahdollistamassa heidän menestystään. Kymmenessä vuodessa he tienaavat 3000000 e ja minä 300000e. Miettikää, miten yltäkylläistä elämää he voivat elää uransa puolivälissä, kun itse yhä vaan kituuttaa. 

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään muussa ammatissa ei ole niin helppoa edetä ja saada palkankorotuksia, kuin lääkärinä. Siitä pitävät kollegat huolen. 

Vierailija
22/35 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missään muussa ammatissa ei ole niin helppoa edetä ja saada palkankorotuksia, kuin lääkärinä. Siitä pitävät kollegat huolen. 

Ala ihmeessä lääkäriksi kun se on noin helppoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi köyhät tukevat eliitin yhä kiihtyvämpää rikastumista esimerkiksi käyttämällä yksityisiä palveluita? 

Mun on ollut pakko joskus mennä yksityiselle, kun hoitoon ei pääse. Itse olen työtön joten ei ole työterveyspalveluita.

Vierailija
24/35 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuloerot on Suomessa niin masentavia, ettei huvittaisi työnteko. Pitäisi vaan jättää kaikki materia ja muuttaa jollekin metsäläntille pohjoiseen pakettiautoon asumaan. Ei kai kukaan voi sitä kieltää. 

tuloerot ovat maailman pienimmät

Voi olla, mutta siitä huolimatta valtavat.

Vierailija
25/35 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hoitajan ja lääkärin työpanoksessa ei ole eroa, on hoitajien helppo tietysti hankkia lääkärin pätevyys ja vaihtaa tehtäviä. Lääkäreistähän on pulakin.

Jos se ei niin helppoa ole, niin saattaa olla, että työpanoksessa on suuri ero.

Vierailija
26/35 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Ei sinusta ole siihen hommaan mummo

Vierailija
27/35 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä estää sinua alkamasta johtajaksi jolla on parempi palkka? Ettei vaan kyvykkyyden puute?

Laitahan korkki jo kiinni.

Vierailija
28/35 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkärin palkka 7600e/kk ja sairaanhoitajan 2880e/kk. Kun lääkäri saa 5% palkankorotuksen, se on 380e. Sairaanhoitajalle se on 144e. Ei mitään järkeä noissa lääkäreiden palkoissa, kun leikkaukseenkaan ei pääse. 

Tämä onkin hauska, miten hoitajien "palkkakuoppaa" paikattiin antamalla samat yleisen linjan ylittävät korotukset huipputuloisille lääkäreille. Seurauksena sitten bämä nykyiset isot yt:t. Miten meni jälleen omasta mielestä?

Vierailija
29/35 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisista varoista on helppo jakaa lisiä erityisistä vastuista hyvinvointialueilla. Ei rivityöntekijöille, mutta niille arvokkaammille. 

Vierailija
30/35 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomesta on tehty rahastavan eliitin paratiisi 2020-2025, onkin jo aika ajaa rahastava eliitti alas...

Kukaan ei tee mitään. Sama homma ympäri maapalloa. Koronan aikana tajuttiin, että voi rahastaa. Sulle mulle sulle mulle ja kavereille.

Vierailija
31/35 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos itse olisin hoitaja, miettisin kyllä pariinkin kertaan että miksi lääkärien työpanos on muka tuplasti hoitajien työpanoksen arvoinen. 

Et ymmärrä ettei kyse ole työpanoksesta, vaan ensisijassa siitä, miten helposti olet korvattavissa. Miksi jollekin varastohessulle maksetaan koiran palkkaa vaikka nämä rikkovat pahimmillaan kehonsa sillä työllä, kun johto vetää 3-4x tai enemmän sen varastohessun palkan? 

siksi että varastohessun työn voi tehdä melkein kuka tahansa mutta lääkärin ei

Niin, lääkärin työn voi tehdä vaikka valelääkäri.

Vierailija
32/35 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä työtä ajattelit tehdä hoitotyön jälkeen? Opiskella ?

Vierailija
33/35 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä estää sinua alkamasta johtajaksi jolla on parempi palkka? Ettei vaan kyvykkyyden puute?

Laitahan korkki jo kiinni.

Se nyt vain on niin että timangistakin maksetaan monkertaisesti verrattuna zirkoniin vaikka molemmat on mineraaleja. Timangi on harvinaisempi kuten on hyvä johtajakin.

Vierailija
34/35 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomesta on tehty rahastavan eliitin paratiisi 2020-2025, onkin jo aika ajaa rahastava eliitti alas...

Iigori turpa kiinni.

Elitti on Trumpin ja Putinin lähipiiriä.

Vierailija
35/35 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt näyttää hyvä AB sille että sinulta on jäänyt koulut kesken,  ymmärrätkö että siitä johtuu Se lievä palkkaero.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän