Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetan hoitajana. Johtajillamme 10x tulot

Vierailija
16.11.2025 |

minun tuloihin verrattuna. En voi enää olla osaltani mahdollistamassa heidän menestystään. Kymmenessä vuodessa he tienaavat 3000000 e ja minä 300000e. Miettikää, miten yltäkylläistä elämää he voivat elää uransa puolivälissä, kun itse yhä vaan kituuttaa. 

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuloerot on Suomessa niin masentavia, ettei huvittaisi työnteko. Pitäisi vaan jättää kaikki materia ja muuttaa jollekin metsäläntille pohjoiseen pakettiautoon asumaan. Ei kai kukaan voi sitä kieltää. 

tuloerot ovat maailman pienimmät

Se on laiha lohtu pienituloisille.

Vierailija
42/50 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi olla sama palkka. Mutta kohtuus kaikessa, etenkin julkisessa terveydenhuollossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos itse olisin hoitaja, miettisin kyllä pariinkin kertaan että miksi lääkärien työpanos on muka tuplasti hoitajien työpanoksen arvoinen. 

lääkärin vastuu on "pikkusen" isompi kun hoitajan

Eipä oikeastaan. Molemmat ovat yhtälailla vastuussa tilanteesta riippuen. Kun itse opiskelin sairaanhoitajaksi, tätä painotettiin koulussa. Opettaja antoi esimerkin, että jos lääkäri antaa virheellisen määräyksen lääkkeestä, esimerkiksi määrää liian ison annoksen, on myös hoitaja vastuussa, jos noudattaa lääkärin ohjetta antamalla potilaalle lääkärin määräämän annoksen.

Vierailija
44/50 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ketjussa puhutaan lääkäreistä, kun aloitusviestissä oli kyse hoitajan ja johtajan palkoista

Vierailija
45/50 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pitäisi olla sama palkka. Mutta kohtuus kaikessa, etenkin julkisessa terveydenhuollossa. 

Mielestäni monen pahoinvointialueen johtajien palkat ylittävät juurikin kohtuuden ja roimasti.

Vierailija
46/50 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hoitajan ja lääkärin työpanoksessa ei ole eroa, on hoitajien helppo tietysti hankkia lääkärin pätevyys ja vaihtaa tehtäviä. Lääkäreistähän on pulakin.

Jos se ei niin helppoa ole, niin saattaa olla, että työpanoksessa on suuri ero.

Tai sitten se ero on koulutuksessa. Lähinnä siinä, pääseekö opiskelemaan lääkikseen. Sinne pääseminen on se vaikein osa. Itse opiskelu kyllä hoituu.

Vierailija
47/50 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ketjussa puhutaan lääkäreistä, kun aloitusviestissä oli kyse hoitajan ja johtajan palkoista

Joku heitti ketjun alkupäässä kommentin liittyen lääkäreihin, ja se ohjasi keskustelun ihan väärille urille.

Vierailija
48/50 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieniä on nämä suomalaisten lääkärien palkat verrattuna Saksaan keskikokoisen saksalaisen sairaalan johtavan lääkärin palkka on yli 3 miljoonaa keskiarvoisesti laskettuna,  että tällä tavalla.

Miltäs tuntuisi se palkkaero heihin nähden ja ymmärrätkö nyt,  että ne sinun koulusi jäivät todellakin käymättä.

Vierailija
49/50 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaaloissa kaikki johtajat ovat lääkäreitä. 

Vierailija
50/50 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit aina niin ylpeinä siitä, miten paljon opiskelleet. On varmasti vaativa ala, mutta opiskelu on tehty käytännön puolesta helpoksi. Kaikilla sama lukujärjestys ja samassa ryhmässä kuljetaan luennolta toiselle. Läksytkin tehdään yhdessä. Jos jotain jää tekemättä, ope ottaa yhteyttä. Ihan alakoulumeininkiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi