Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi hoitajat ovat vain puhelimillaan vanhainkodissa?

Vierailija
15.11.2025 |

Hyväksyttäisiinkö jossain presidentin kansliassa työntekijöitten vain räpläävän puhelintaan? Tässä jälleen nähdään mikä on vanhusten arvostus täällä. 0.

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei naisista ole työntekoon

Sä voit mennä hoitamaan vanhuksia kun olet niin pätevä.

Vierailija
22/99 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ulkona elämästä ap on? Minä olen metallialalla töissä, enkä ole koskaan edes käynyt missään "vanhainkodissa", mutta silti tiedän, että hoitajat tekevät kirjaukset puhelimella, konsultoivat lääkäriä tai kollegoitaan, vastaavat omaisille jne. Miten tynnyrissä pitää elää nykyaikana, jos ei tuota tiedä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten ajatellut että se on työpuhelin?

Vierailija
24/99 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vanhainkoteja enää ole olemassa, nimi on jotain ihan muuta. 

Tämä, joten joka tässä ketjussa itsensä hoitjaksi nimittää, niin valehtelee🤔

Vierailija
25/99 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka ulkona elämästä ap on? Minä olen metallialalla töissä, enkä ole koskaan edes käynyt missään "vanhainkodissa", mutta silti tiedän, että hoitajat tekevät kirjaukset puhelimella, konsultoivat lääkäriä tai kollegoitaan, vastaavat omaisille jne. Miten tynnyrissä pitää elää nykyaikana, jos ei tuota tiedä? 

Ap. käyttää puhelinta vain soittamiseen ja someen. Ei ymmärrä mitä työpuhelin on.

Vierailija
26/99 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitajan työstä noin muutenkin tehdään paljolti koneella, kaikki mahdollinen raportointi ja muu asioiden hoitaminen, ja osan siitä voi tosiaan tehdä myös puhelimella. 

Teetkö perushoidonkin puhelimella? Melkoinen velho! Voi sen tietenkin jättää tekemättäkin, koska kuitenkin se puhelin on tärkeämpi, kuin se watun ällöttävä haiseva vanhus.

Vierailija
27/99 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoitajan työstä noin muutenkin tehdään paljolti koneella, kaikki mahdollinen raportointi ja muu asioiden hoitaminen, ja osan siitä voi tosiaan tehdä myös puhelimella. 

Teetkö perushoidonkin puhelimella? Melkoinen velho! Voi sen tietenkin jättää tekemättäkin, koska kuitenkin se puhelin on tärkeämpi, kuin se watun ällöttävä haiseva vanhus.

Olet melkoisen typerä! Älä liioittele.

Vierailija
28/99 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

löysin homma ikinä.

Housuissas on löysä huomma💩.

T. Kolmen hoidettavan vanhuksen läheinen, joka on nähnyt kolmen eri laitoksen arjen, mutta vanhainkoteja nne eivät ole.😏

Hoitajat tekevät ihan hyvin työnsä. Laiskurit ovat pahimmat arvostelijat.

Vierailija
29/99 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraatko heitä 8 h?

Vierailija
30/99 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin työssä hoivakodissa niin oli kyllä aikaa olla tauoilla ja viettää aikaa Kännykkää selaten. Hoitajilla oli aina kiire päästä toimistolle istumaan 

Vierailija
31/99 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

löysin homma ikinä.

Ei ole. Teeppä ite sitä työtä.

Vierailija
32/99 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa kuunnella niitä dementikkojen horinoita ja haluaa edes hetken olla omissa oloissaan.

Vierailija
33/99 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kansanedustjat ja ministeritkin räpläävät puhelinta istunnon aikana?

Vierailija
34/99 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet melkoisen typerä! Älä liioittele.

Olipas lattea vastaus. Kun älykkyys loppuu, nimittely alkaa. Itsereflektion paikka, katso googlesta (puhelimella) mitä se tarkoittaa.

Vierailija
35/99 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraatko heitä 8 h?

Jos minulle kommentoit, niin seuraan. Olen usein ollut lähes koko päivän vanhuksen surana ja nähnyt ihan oikeasti heidän työnsä ja pystyn kommentoimaan, sillä itsekin olen tehnyt jossain vaiheessa keikkaa noissa hoivakodeissa.

Vierailija
36/99 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli työharjoittelussa kiinalainen joka jatkuvasti räpläsi puhelintaan ja roikkui whatsapissa.

..juu on ollut myös meillä hoitoalalla eräs afrikaano kai ,joka soitti kuulokkeet korvassa kotimaahansa ja kävi vilkasta ja ÄÄNEKÄSTÄ keskustelua omalla kielellään kaikkien aikana. Joka päivä.

Vierailija
37/99 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi olkoon tämänkin kirjoittajaa. Luulee haukkuvansa muita, muttei otse tajua miten ala-arvoinen oma ajtusmaailmansa on.

Vierailija
38/99 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsos kun nykyään kirjataan aivan kaikki mobiililla. Se on halvempaa yritykselle.

Miksi se pitäisi kalliimmaksi saada? Muutenki vanhuksen hoito laitoksessa maksaa 6000 euroa kuukaudessa  ja on nousussa.

Vierailija
39/99 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n äly ei riitä.

Vierailija
40/99 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin käsittämätöntä. Eikö hoitajien pitäisi hoitaa potilaita ja kirjaukset voisi hoitaa osasto sihteerit.