Terveysalalla luullaan että kuulen ääniä.
Kelan terapian arvioinnissa ilmeisesti sairaanhoitajan ja lääkärin mielestä kuulen ääniä. Lääkäri kysyi haluanko aloittaa lääkityksen psykoosia varten. En kuule ääniä. Ei taitaisi hyvää tehdä aivoille käyttää lääkettä psykoosiin jos sitä ei ole.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sairaudentunnoton.
Ratkaisu on Leponex!
Miten leponex vaikuttaa? Olen eräs joka ilmeisesti tarvitsee sitä.
Leponexia käytetään vaikeahoitoiseen psykoosisairauteen, johon muut lääkkeet ei auta. Yleensä ainakin kahta muuta lääkettä kokeillaan ensin, ennen kuin aloitetaan Leponex.
Vierailija kirjoitti:
Ota ihmeessä vastaan. Pääset sairauseläkkeelle ja voit muuttaa asumaan vaikka Intiaan!
Ei taida tuo muuttaminen onnistua Kelan eläkeläiselle. Kelan piiristähän tipahtaa, jos asuu 6 kk pois Suomesta. Mutta muuten kyllä kannattaa, ettei tarvitse tehtailla turhia työpaikkahakemuksia, ja voihan Intiassa tai muualla käydä lomailemassa vaikka ei muuttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sairaudentunnoton.
Ratkaisu on Leponex!
Leponexia käytetään vaikeahoitoiseen psykoosisairauteen, johon muut lääkkeet ei auta. Yleensä ainakin kahta muuta lääkettä kokeillaan ensin, ennen kuin aloitetaan Leponex.
OK kysyin sen vuoksi, minulla on pahaa ahdistusta, joka tuntuu ajoittain jopa fyysisenä oireiluna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota ihmeessä vastaan. Pääset sairauseläkkeelle ja voit muuttaa asumaan vaikka Intiaan!
Ei taida tuo muuttaminen onnistua Kelan eläkeläiselle. Kelan piiristähän tipahtaa, jos asuu 6 kk pois Suomesta. Mutta muuten kyllä kannattaa, ettei tarvitse tehtailla turhia työpaikkahakemuksia, ja voihan Intiassa tai muualla käydä lomailemassa vaikka ei muuttaisi.
Käykö muuttaminen eläkeyhtiön eläkeläiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sairaudentunnoton.
Ratkaisu on Leponex!
Tuosta saisi hyvän mainoksen. Leponex kun tarvitset täydellisen rentoutumisen.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulta kysytty: "Kuuletko ääniä, joille ei ole luonnollista lähdettä?"
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti sinulla on kuitenkin psykoosin muita oireita, kuten harhaluuloja, ajattelun hajanaisuutta, outoa puhetta ja käyttäytymistä, eristäytymistä, ahdistusta, unettomuutta, tunteettomuutta jne
VOi olla vainoharhainen olematta psykoottinen, en mielestäni ole hajanainen ajattelija, en puhu oudosti, eristäytyminen voi johtua masennuksesta ja unettomuus ja tunteettomuus. Ehkä jotain harhoja itsestä voi olla että olisin jotain suurempaa mitä olen tai sitten ei mutta ääniä en ehkä mielestäni kuule.
Varmasti itse tiedät parhaiten, jos et kuule ääniä niin sitten et. Mutta vainoharhaisuuskin voi olla aika ikävä tunne ja aiheuttaa ahdistusta. Luottaisin ammattilaisten vilpittömyyteen, varmasti he haluavat sinun parastasi. Jos psykiatri ehdottaa lääkitystä, niin voithan kokeilla, usein vainoharhaisuusoireis
Haen terapiaan koska yritän terapian kautta hoitaa itseäni. Jos haluaisin vain tabletteja keskustelisin vain vaikka lääkärin kanssa. Joillekin lääkkeet on ratkaisu kaikkeen. Yhteiskunnassa ei ole resursseja antaa kaikille terapiaa ja ei ehkä halua. On laiskempaa ja helpompaa pyytää aloittamaan lääkkeet.
Leponex kuulemma tuhoaa veren valkosoluja
Vierailija kirjoitti:
Leponex kuulemma tuhoaa veren valkosoluja
Kaikesta hyödyllisestä on jotain haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Sama, koska puhun yksin ollessa itsekseni. Se on joku todella vajaa tapa, mutta en todellakaan kuule ääniä.
Etsi itsekseen puhumisesta lisätietoa ja ymmärrät,että se ei ole mikään mielisairauden oire,päinvastoin. Sairasta on vasta se,jos juttelet olemattomille olioille ja uskot todella niiden olevan vuorovaikutuksessa kanssasi. Yksinpuhuminen ylläpitä ihmisen mielenterveyttä ja toimintakykyä,jos olet esimerkiksi todella kauan ollut yksiksesi,sinun on vaikea keskittyä,jne. Kuvitteletko,että esimerkiksi muusikot vain äänettömästi synnyttävät luomuksiaan? Entä kirjailijat? Poliitikot? Juristit? Esiintyjät yleensä? Yksinpuhelu on kaukana mielisairaudewsta tai "vajaudesta". Toisalta,niinhän kaikki uskovaisetkin tekevät,mutta uskontoa ei myöskään saa lain mukaan määritellä mielisairaudeksi tai sen oireeksi.
Ai,aloittaja on törmännyt samaan tilnateeseen,joka itsellänmi tuli vastaan jo parikymmentä vuotta takapwerin. Ne hoitovirheet ja väärät diagnoosit sekä elämäni tuhonneet tapahtumat ovat edelleen käsittelemättä ja selvittämättä sotessa. Vastuuhenkilöt ovat kadonneet ja mitään valhekirjauksia ei poisteta. Sinun olisi parasta hankkiutua luotettavalle terapeutille saamaan lausunto siitä,että et todellakaan kuule etkä näe yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti sinulla on kuitenkin psykoosin muita oireita, kuten harhaluuloja, ajattelun hajanaisuutta, outoa puhetta ja käyttäytymistä, eristäytymistä, ahdistusta, unettomuutta, tunteettomuutta jne
Ja sinä teit tuon päätelmän aloittajasta perusteella että..? Toivon todella,ettet ole sotessa töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa. Eroa siitä paikasta jos joku keksii noita juttuja. Tai väärinkäsitys. Ellei saa terapeutin jossa järkeä.
Siis tuo on valtion terveyskeskus jossa pitää käydä arvioinnissa jos haluaa kelan tukea terapiaan. Tämä sairaanhoitaja vaikuttaa sellaiselta että yrittää pakottaa diagnooseja kuten autismia ja psykoosia. En tiedä saako paikka enemmän rahaa mitä enemmän diagnooseja saa laittaa.
Hoitaja ei diagnosoi. Lääkäri tekee sen.
Vierailija kirjoitti:
Mä yritin psykiatrille avata ajatuksenkulkuani ja miten pohdin asioita päässäni. Se kirjasi että olen psykoottinen ja keskustelen ääniharhojen kanssa.
Opitpa kantapään kautta,ettei noille itse nappeja vetäville sekopäille koskaan kerrota oikeita sisäisiä ajatuksia,ei koksaan kerrota mitän muuta kuin aivan välttämätön ja ei-niin-vakavat asiat. Pääset tuota menoa äkkiä pakkohoitoon,jos et opi pitämään suutasi kiinni psykiatrin/sairaanhoitajan vo:lla. Korkeintaan ympäripyöreästi masennusta vaitellaan ja yhtä ympäripyöreästi kertoillaan,kuinka oli sitä ja tätä pahaa lapsuudessa. Vasta luotetttavan terapeutin luona on aika avautua siitä,mitä oikeasti tuntee ja mitä on tapahtunut. Ja ne keskusteluiden ja tapaamisten tallentamiset on aina muistettava,jos jotain oikeusturvaa mielii tässä maassa saada. Se on sana sanaa vastaan ja lääkäri voittaa oikeudessa aina. Miten tämä ketju on täynnä ihmisiä,jotka eivät ymmärrä näin yksinkertaista asiaa? Luulette,että viranomainen,lääkäri tai hoitaja on ystävänne,joka välittää teistä ja teidän ongelmistanne? Ei,hän saa palkkansa siitä,että diagnosoi ja lääkitsee mahdollisimman monia ihmisiä tavalla,joka voi olla jopa hengenvarallinen. Minkä määrän näyttelijöitä ja poliitikkoja maailma onkaan menettänyt näissä narsistisissa psykopaattisissa sotelaisissa,jotka tehtailevat hoitovirheitä ja vääriä dignooseja kirjaimellisesti työkseen,vaikka itse ovat hoidon tarpeessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa. Eroa siitä paikasta jos joku keksii noita juttuja. Tai väärinkäsitys. Ellei saa terapeutin jossa järkeä.
Siis tuo on valtion terveyskeskus jossa pitää käydä arvioinnissa jos haluaa kelan tukea terapiaan. Tämä sairaanhoitaja vaikuttaa sellaiselta että yrittää pakottaa diagnooseja kuten autismia ja psykoosia. En tiedä saako paikka enemmän rahaa mitä enemmän diagnooseja saa laittaa.
Hoitaja ei diagnosoi. Lääkäri tekee sen.
Älä valehtele. Minulle ovat useat hoitajat jopa neuvolaämmät kirjanneet omastä päästään olemattomia diagnooseja törkeillä kunnianloukkauksilla höystettyinä-ne ovat toki täysin laittomia,mutta riittivät siihen kyllä,että elämäni paskottiin noilla valheilla. Vastuuseen ei saa ketään,valheellisia kirjauksia ei poisteta,mutta kirjausten oikominen ei enää tuo minulle takasiin menetettyjä vuosia elämästäni saati lastani. Eikö olekin mukavaa suorastaan tutkittua ja turvallista nykyinen terveydenhuolto? Ota asioista ja siitä,miten törkeästi ihmisiä terveydenhuollossa kohdellaan,ensin selvää,ettet levitä väärää tietoa ihmisten kohtelusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diagnoosien määräkin vaikuttaa rahoitukseen, muiden asioiden ohessa. Mutta en kyllä ole huomannut, että missään olisi yritetty sen takia keksiä kenellekään psykoosisairauksien diagnooseja. Ehkä nuo kysymykset nyt vain kuuluvat siihen esiarviointiin, jolla arvioidaan terapiakelpoisuutta. Siinä on kaikenlaisia testejä, joilla suljetaan pois esimerkiksi autismia ja psykooseja. Eihän terapia ihan kaikkeen auta.&nbs
Tässäpä on eräs,jolle yritettiin todella kovasti saada papereihin mm. varhaisiän dementiaa,psykoosia,harhaisuutta,narkomaniaa,väkivaltaista käytöstä jne. Kun nämä eivät onnistuneet,käännettiin asia siten,että mm. olen "lääkekielteinen","terapiakielteinen",hoitovastainen". Mikään myöskään viimeisistä ei pidä paikkaansa. Ainoa,mikä minua auttoi,oli erityistason vaativa traumaterapeutti,joka viimenkin kuuli ja näki minut sekä juristi. Asiassa ei ollut teraputille mitään epäselvää: PTSD, kroonistunut sellainen(seurauksena viranomaisten vuosia kestäneistä törkeistä rikoksista,hoitovirheistä ja mielivallasta alkuperäsen vakavan traumatisaation päälle,joka tietoisesti jätettiin hoitamatta ja selvittämättä. Joten haista pa..ka sinä,joka luulet,ettei näitä valhediagnooseja tehdä ihan juuri siksi,että niillä tienataan ja saadaan alistaa ihmistä,joka on heikoilla eli ei ymmärrä omia oikeuksiaan tai sitä,minkälaista apua hän todellisuudessa tarvitsee.
Suomessa ei pääse pitkään terapiaan julkisella, jos ei ole jonkin sortin nappeja naamarissa.
Jos diagnoosia ei löydy - se keksitään.
Tämä ei ole eksakti tiede. On monia eri koulukuntia ja mielipiteitä samasta asiakkaasta.
Jos haluat lääkkeetöntä "hoitoa" , mene yksityiselle.
On tyhmää, että ihminen lääkitään paketiksi, etenkin jos etsii apua ja tietää itse mihin.
Naiset luokitellaan aina mielisairaiksi, jos uskaltavat reagoida esim perheväkivaltaan.
Hiljaa!!