Palstanainen, kehtaisitko näyttää makuuhuoneesi yöpöydän laatikon sisällön äidillesi?
Vai jäisikö laatikko avaamatta? Jos jäisi, niin miksi?
Kommentit (55)
Mulla on "yöpöytä" eli taso sängyn päädyssä. Siellä on noin 7 kirjaa eikä mitään muuta. Tohtori Ozzy, Hobitti, joku ruotsinkielinen kirja, Silmarillion, joku engl.kielinen Discword-kirja, One of our Tuesdays is missing ja viimeistä en muista, mikä se on.
Ihan perus.
Mulla ei ole yöpöytää. Tavarat (kirja ja kännykkä latureineen sekä vesipullo) on ihan avoimesti näkyvillä tuolilla tuossa sängyn vierellä.
Mulla ei ole yöpöytää. Ketkä vtun pervot tänne kirjoittelee aina?
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaisin, siellä on karkkeja, lääkkeitä, liukkarivoidetta ja kasa tekokypiä ja surruttimia. Varmaan on äidilläkin kun isä on kuulemma mennyt kyvyttömäksi.
🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole yöpöytää. Ketkä vtun pervot tänne kirjoittelee aina?
Miksi sinä pervo noin kirjoitat naisen sukupuoli eimistä ????
MunaHaukka kirjoitti:
Tottakai. Ei äitini ole tekokyrvästä moksiskaan 😂😂😂
Luuleeko palstajormat oikeasti, että jos jollain on jokin seksilelu, hän säilyttäisi sitä yöpöydän laatikossa, jonne perheen lapsikin voi kurkistaa? Voi pyhä yksi keryaisuua näitä palstarunkkaajia.
Ei ole yöpöytää mutta sänkyni säilytyslaatikkoa en avaisi. Syinä ne perinteiset.
Kyllä. Äiti ei ole moksiskaan nenäliinoista, yskänpastilleista ja nenän kostutussuihkeesta. On reipas, elämän karaisema nainen.
Tottakai. Ei siellä ole kuin kesäkurpitsa, porkkana ja lenkkimakkara siltä varalta, että yöllä alkaa hiuksia.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai. Ei siellä ole kuin kesäkurpitsa, porkkana ja lenkkimakkara siltä varalta, että yöllä alkaa hiuksia.
*hiukoa
Mulla on sellainen seinässä kiinni oleva avonainen "yöpöytälokero". Päällä on lamppu ja ja kaunis iso simpukka, sekä muutamia koruja. Lokero on täynnä kirjoja. Pari runokirjaa, romaani ja virkkaus, kirjonta yms. käsityöaiheisia..
Kehtaisin näyttää äidille juu. Ja kaappien sisällöt myös. Mulla on kaikki kaapissa nätisti konmariviikattuna. Jopa miehen sukat ja kalsarit.
Kehtaisin. Sieltä löytyy pari kirjaa ja pientä roinaa. Vaatekaapin ylähyllyltä löytyvä lukollinen laatikko ei sitten ole sopiva äidin (eikä teini-ikäisten lasten) silmille.
Kyllä toki.
Siellä on puhelimen laturi. Yövoide kantapäille. Hiuspinnejä ja klipsejä. Melarestiä. Yöpöydällä kirja ja kelloradio ja tabletti.
Lisäksi hän kuvittelee, että miesten laatikot ovat tyhjät.