Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstanainen, kehtaisitko näyttää makuuhuoneesi yöpöydän laatikon sisällön äidillesi?

Vierailija
15.11.2025 |

Vai jäisikö laatikko avaamatta? Jos jäisi, niin miksi?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Intiimiasiani eivät kuulu äidilleni, ihan kuin äidin intiimiasiat eivät kuulu minulle. Yöpyötiin ei ole kajoamista. Miksi ihmeessä yöpöydäb sisältöä pitäisi näytellä äidille?

Aloittaja on lapsi? Tai asuu jossain peräkylällä, jossa operoidaan lähinnä häpeällä? 

Lisäksi hän kuvittelee, että miesten laatikot ovat tyhjät.

Vierailija
42/55 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on "yöpöytä" eli taso sängyn päädyssä. Siellä on noin 7 kirjaa eikä mitään muuta. Tohtori Ozzy, Hobitti, joku ruotsinkielinen kirja, Silmarillion, joku engl.kielinen Discword-kirja, One of our Tuesdays is missing ja viimeistä en muista, mikä se on.

Ihan perus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole yöpöytää. Tavarat (kirja ja kännykkä latureineen sekä vesipullo) on ihan avoimesti näkyvillä tuolilla tuossa sängyn vierellä.

Vierailija
44/55 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole yöpöytää.  Ketkä vtun pervot tänne kirjoittelee aina? 

Vierailija
45/55 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskaltaisin,  siellä on karkkeja,  lääkkeitä, liukkarivoidetta ja kasa tekokypiä ja surruttimia. Varmaan on äidilläkin kun isä on kuulemma mennyt kyvyttömäksi.

🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
46/55 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole yöpöytää.  Ketkä vtun pervot tänne kirjoittelee aina? 

Miksi sinä pervo noin kirjoitat naisen sukupuoli eimistä ???? 

Vierailija
47/55 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MunaHaukka kirjoitti:

Tottakai. Ei äitini ole tekokyrvästä moksiskaan 😂😂😂

Vierailija
48/55 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko palstajormat oikeasti, että jos jollain on jokin seksilelu, hän säilyttäisi sitä yöpöydän laatikossa, jonne perheen lapsikin voi kurkistaa? Voi pyhä yksi keryaisuua näitä palstarunkkaajia.

Vierailija
49/55 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole yöpöytää mutta sänkyni säilytyslaatikkoa en avaisi. Syinä ne perinteiset.

Vierailija
50/55 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Äiti ei ole moksiskaan nenäliinoista, yskänpastilleista ja nenän kostutussuihkeesta. On reipas, elämän karaisema nainen.

Vierailija
51/55 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Ei siellä ole kuin kesäkurpitsa, porkkana ja lenkkimakkara siltä varalta, että yöllä alkaa hiuksia.

Vierailija
52/55 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Ei siellä ole kuin kesäkurpitsa, porkkana ja lenkkimakkara siltä varalta, että yöllä alkaa hiuksia.

*hiukoa

Vierailija
53/55 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen seinässä kiinni oleva avonainen  "yöpöytälokero".  Päällä on lamppu ja ja kaunis iso simpukka, sekä muutamia koruja. Lokero on täynnä kirjoja. Pari runokirjaa, romaani ja virkkaus, kirjonta yms. käsityöaiheisia..

Kehtaisin näyttää äidille juu. Ja kaappien sisällöt myös. Mulla on kaikki kaapissa nätisti konmariviikattuna. Jopa miehen sukat ja kalsarit.

Vierailija
54/55 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaisin. Sieltä löytyy pari kirjaa ja pientä roinaa. Vaatekaapin ylähyllyltä löytyvä lukollinen laatikko ei sitten ole sopiva äidin (eikä teini-ikäisten lasten) silmille. 

Vierailija
55/55 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toki.

Siellä on puhelimen laturi. Yövoide kantapäille. Hiuspinnejä ja klipsejä. Melarestiä. Yöpöydällä kirja ja kelloradio ja tabletti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan