Palstanainen, kehtaisitko näyttää makuuhuoneesi yöpöydän laatikon sisällön äidillesi?
Vai jäisikö laatikko avaamatta? Jos jäisi, niin miksi?
Kommentit (55)
Mulla on sellainen metallinen tarjoiluvaunu yöpöytänä. Alatasolla on kirjoja, keskimmäisellä tasolla meikit ja meikkivälineet, ylimmäisellä tasolla on (taas) kirjoja, huuli- & käsivoidetta ja nenäsuihke tukkoista nenää varten. Äiti on sen nähnyt useasti.
Eipä löydy 1. yöpöytää tai 2. mitään aikuisten leluja. :D Jos sellaisia joskus hankkisin niin en todellakaan säilyttäisi niitä tuollaisessa paikassa mihin juuri kuka tahansa voi kurkkia, vaan olisivat jossain makkarin kaapin ylimmän hyllyn perällä laatikossa.
Intiimiasiani eivät kuulu äidilleni, ihan kuin äidin intiimiasiat eivät kuulu minulle. Yöpyötiin ei ole kajoamista. Miksi ihmeessä yöpöydäb sisältöä pitäisi näytellä äidille?
Kyniä, ristareita joku kirja ja lehti, nenäliinoja. Just ja just kehtaisi, jos äiti olisi elossa...
Kyllä kehtaisin. Siellä on käsi- ja kasvovoide, anaalitappi, liukuvoidetta ja valikoima kaikenkokoisia kondomeita. Kun ei tiedä, kuka tulee käymään. Äidillä on leluvalikoma. Minä pyrin käyttämään aitoja kulleja.
Hah, kehtaisin. Kaluja täynnä. Nimittäin työkaluja.
Yöpöydässäsi ei ole laatikoita ja kyllä äiti sen on nähnyt.
Kehtaisin. Siellä on pelkästään lapsen askarteluja, koruja ja keskeneräiset lapaset.
Kehtaisin. En omista seksileluja.
Ei ole yöpöytää niin ei ole laatikkoakaan. Ei ole mitään härveleitä. Meillä on oikeaa seksiä.
Lol, no todellakin kehtaisin. Yöpöytäni sisältöön kuuluu käsivoide, kuulokkeet, kulmakynä, risti sekä muutama ikoni. T. Ortodoksi
Juup. Siellä on kaikenlaista kerran vuodessa tarvittavaa roinaa.
Ei mun yöpöydässä ole laatikkoa. Se on sellainen kuutio joka edestä avoin.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole yöpöytää niin ei ole laatikkoakaan. Ei ole mitään härveleitä. Meillä on oikeaa seksiä.
Myös lelujen kanssa on oikeaa seksiä. Leluja kun voi käyttää yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Oliko niin, että kun kilttinainen yliopistoon opiskelemaan lähti, niin kortsut ja liukkari ilmaantui yöpöydän laatikkoon? 😳
Sä jankuttava luuseripaska voisit tunkea dildon anukseesi ja olla hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Intiimiasiani eivät kuulu äidilleni, ihan kuin äidin intiimiasiat eivät kuulu minulle. Yöpyötiin ei ole kajoamista. Miksi ihmeessä yöpöydäb sisältöä pitäisi näytellä äidille?
Aloittaja on lapsi? Tai asuu jossain peräkylällä, jossa operoidaan lähinnä häpeällä?
Mulla on siellä nenäliinoja, kondomeja, kirjoja ja kurkkupastilleja. Eiköhän mutsi tuon kestäisi.
MunaHaukka kirjoitti:
Tottakai. Ei äitini ole tekokyrvästä moksiskaan
Miksi siellä semmoinen olisi? Minun yöpöydänlaatikkoni kestää päivänvalon.
Tottakai. Sieltä löytyy sekalainen valikoima tekopeniksiä, strap-in sekä muutama anustappi.