Pelkääkö psykopaatit, sosiopaatit, narsistit kiinnijäämistä puheistaan ym. Häpeäähän he ei tunne, mutta kiinnijääminen?
Kommentit (75)
Eräs psykologi sanoi, että suurin psykopaatteihin liittyvä virhe on luulla, että ne olisivat jotain neroja.
Ne ovat yleensä tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokemukseni mukaan pahimmat yksilöt nauttivat siitä, kun jäävät melkein kiinni. Kun vielä luulevat, että pääsevät kuitenkin kuin koira veräjästä. Pahinta heille olisi, että menettäisivät kontrollin. Edes paljastuminen ei olisi niin pahaa kuin kontrollin menetys.
Heillä on monesti lauma hännystelijöitä, jotka eivät välitä vaikka kys. tyyppi jäisikin kiinni.
Hännystelijöitä riittää. Osa on sen verran taitavia valehtelijoita. Tiedän kuitenkin, että tuntemistani pahoista ihmisistä muutamia häiritsee se, että minä tiedän heistä totuuden, enkä ole käyttänyt kaikkia aseitani heitä vastaan. Näin jättävät ainakin minut rauhaan.
En osaa nimittäin lukea ajatuksia,eikä mitään ole omallatunnollani!
Kaikista kammottavinta näille on että eivät enää saa yleisöä puheilleen millään tavalla.
Minä en muista koko nollaria,koska bieltin ja olin aina humalassa,enkä aio niistä vuosista kantaa mitään vastuuta.Siivotkaa te muut paskat!
Narsisti kyllä kokee häpeää. Koko hänen persoonansa on rakennettu sen ympärille.
Psykopaatti ja sosiopaatti ei ehkä koe häpeää mutta epäonnistumisen tuottamaa raivoa kyllä.
Että jääköön asia levälleen kuin paska perseestä,siivotkaa te,minä en ainakaan siivoa!
Ei hävetä kuulkaa yhtään!Eteenpäin!Siivotkaa te muut paskat!
Vierailija kirjoitti:
S adistinen narsisti on se joka lyö vahingossa vaimoaan "unissaan" niin että joka yö vaimo saa pelätä tuleeko vahingossa pataan rakastavalta mieheltä joka ei edes pyydä "vahinkoaan" koskaan anteeksi.
Miten ne välkyt ja terävät palstamammat löytävät aina ne jännittävimmät miehet? Ei se kiltti ja hiljainen poika kiinnostanut koulussakaan.
Ihanan välinpitämätön ja piittaamaton olo🤗
Vampyyri tosiaan. Psykonarsistillehan jokainen sosiaalinen tilanne on nappuloiden asettamista shakkilaudalle. Kylillä pitää tulla tunnetuksi hyvänä seuramiehenä, ja sellaisena kaverina joka rakentaa sulle autotalliin katon ja remppaa mökin. Muistetaan aina huomauttaa, että näin on tehty, ja mahdollisimman usealle kerrotaan niistä tilanteista, joissa on vienyt kaverin äidille munkkeja, korjannut naapurin pojan pyörän, pelastanut kissan puusta jne jne. Ei liian korostetusti, onhan narsku nöyrä ja taitaa myös näennäisen itseironian. Kun tämä viritelmä on valmis, kaikki narsistiin ihastuneet katsoo läpi sormien räikeimmätkin perseilyt. He ovat hänen kärpäsarmeijansa, jos joku uhri avaa suunsa. "Ei meidän Pertti, ei ikinä. Se uhri on kuulemma ihan hullu, haluaa vain satuttaa meidän rakasta Perttiä."
Liilaa seurannut näitä sivusta, ja yhteen "Perttiin" meinasin kompastuakin, mutta elämänkokemus esti sen. Nämä ei siedä ihmisiä jotka katsoo läpi, eivätkä ole manipuloitavissa. Sellaisista hankkiudutaan eroon äkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Eräs psykologi sanoi, että suurin psykopaatteihin liittyvä virhe on luulla, että ne olisivat jotain neroja.
Ne ovat yleensä tyhmiä.
Täytyy silti muistaa että on niissä älykkäitäkin. Itse tunnen tapauksen joka on ihan takuulla jonkinlainen nero. Tosin yllättävän typerä sosiaalisissa käänteissään.
En välitä kuin omasta mukavuudestani,en aio kantaa vastuuta nollarivuosistani.Make me!
Vierailija kirjoitti:
Ne tekee itsarin romahtaessaan.
Silloin olisi muilla parempi elämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne ovat yleensä tyhmiä.
Täytyy silti muistaa että on niissä älykkäitäkin. Itse tunnen tapauksen joka on ihan takuulla jonkinlainen nero. Tosin yllättävän typerä sosiaalisissa käänteissään.
Tuo psykologi tarkoitti sitä, että elokuvissa psykopaatit ovat rikollisjohtajia, jotka pyörittävät vasemmalla kädellä maailmanlaajuista järjestöä, samalla kun silittävät kissaa, tai sitten jotain nerokannibaaleja, jotka selviävät mistä tahansa murhista.
Kun todellisuudessa ovat usein itserakkaita tomppeleita, jotka jäävät helposti kiinni.
Poikkeuksia tietysti on.
Vierailija kirjoitti:
Ne ovat yleensä tyhmiä.
Tää tiedettiin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne tekee itsarin romahtaessaan.
Silloin olisi muilla parempi elämä!
Älä luule. Psykopaatti ei koskaan tapa itseään.
Paha kohde sai narskun tekemään mitä teki, voi narsisti parkaa.