Pelkääkö psykopaatit, sosiopaatit, narsistit kiinnijäämistä puheistaan ym. Häpeäähän he ei tunne, mutta kiinnijääminen?
Kommentit (75)
Ainakin Aasian huoranpanijat pekäävät!
Olen teille vahingoniloinen,joudutte maksamaan elämiseni!🤗🤣😂😭
Vierailija kirjoitti:
Onneksi aika monet osaavat jo sellaisen toksisen käytöksen tunnistaa. Että vaikeempaa tulee oleen manipulointi jatkossa.
Ja tulevaisuudessa tulee olemaan aina vaan vähemmän ja vähemmän niitä mammoja jotka väittää miehen olevan muuten ihana mies, mutta ei muista lahjalla edes syntymäpäivänä.
Koska eräs narsisti kertoi, että lahjan antaminen jopa omalle puolisolle on peen nuolentaa.
Lisäksi mielensä pahoittanut puoliso käyttäytyy huonosti. Narsku itse odottaa lahjoja ja kakkua syntymäpäivänään. Eri säännöt eri perheenjäsenillä.
Että epäilkää vaikka koko loppuelämän ne,ei minulla mitään salattavaakaan ole!En ole vastuussa jos joku tuolla esiintyy minun identiteetilläni.En asialle osaa tehdä mitään ilman äitiä!
Tarvitsen äitiä täällä kaikkeen olen ihan vauvan asemassa.Olen holhouksen alainen.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun kiinni jäävät tuntevat murskaavaa häpeää. Usein vaihtavat paikkakuntaa kun totuus heistä on tullut julki. Myös aika voi tehdä tehtävänsä. Heidät tunnistaa usein siitä että ovat lapsettomia +40v. sinkkuja jotka haaveilevat perheen perustamisesta parikymppisten hoikkien ja kauniiden naisten kanssa. Haluavat että nää parikymppiset palvoo jotain kääkkää. Vanhetessaan jäävät yksin.
Höh? Ei ne sitä paikkakuntaa vaihda häpeän takia, vaan siksi, että ihmisten kusettaminen on liian vaikeaa, kun kaikki tietää sut. Uusi paikkakunta, mieluummin vaikka uusi maa, ja paljon uusia manipuolointikohteita.
Harvoin nämä häpeää tai katuu, pitää tapahtua narsistinen romahdus, mutta silloin se on sitten itsarin paikka, joten narsisti suojelee omaa egoaan uskottelemalla, että muut on vain kateellisia.
Vaadittte liikaa minulta että minun pitäisi ilman äitiä täällä osata ja selvitä!En osaa enkä selviä!
Kovat on ajat,kovat on arvot!En ole tottunut kun aina olen saanut olla vauva.
Nähtävästi eivät. Hyvän muistin omaavalle ihmiselle he jäävät todella nopeasti kiinni, koska puheet ovat ristiriidassa aiempien sanomisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
S adistinen narsisti on se joka lyö vahingossa vaimoaan "unissaan" niin että joka yö vaimo saa pelätä tuleeko vahingossa pataan rakastavalta mieheltä joka ei edes pyydä "vahinkoaan" koskaan anteeksi.
Joo, mulla mies oli unissaan kovasti seksuaalisesti aktiivinen. Myös whatsappissa ja myöhemmin Tinderissäkin oli vahingossa unissaan. Huoh. Luulis että mies on jatkuvasti tajuttomana.
Olen vauvana aina tottunut pääsemään helpommalla kuin muut minusta on aina pidetty huolta!Vaadittte liikoja minulta!
Osa sekaisin. Ei tiedä että jokin vialla tai välitä siitä. Tekee pahaa ja vaadittaessa hyvää samaan aikaan, mutta on vampyyri. Ja se ei muille toimikaan. Hänellä jotain puutoksia ettei tullut ehjäksi.
Vierailija kirjoitti:
Nähtävästi eivät. Hyvän muistin omaavalle ihmiselle he jäävät todella nopeasti kiinni, koska puheet ovat ristiriidassa aiempien sanomisten kanssa.
Täähän se ois.
Mitä en ole koulussa oppinut,siitä minun ei tarvitse edes olla tietoinen!
Kokemukseni mukaan pahimmat yksilöt nauttivat siitä, kun jäävät melkein kiinni. Kun vielä luulevat, että pääsevät kuitenkin kuin koira veräjästä. Pahinta heille olisi, että menettäisivät kontrollin. Edes paljastuminen ei olisi niin pahaa kuin kontrollin menetys.
Vierailija kirjoitti:
Kokemukseni mukaan pahimmat yksilöt nauttivat siitä, kun jäävät melkein kiinni. Kun vielä luulevat, että pääsevät kuitenkin kuin koira veräjästä. Pahinta heille olisi, että menettäisivät kontrollin. Edes paljastuminen ei olisi niin pahaa kuin kontrollin menetys.
Heillä on monesti lauma hännystelijöitä, jotka eivät välitä vaikka kys. tyyppi jäisikin kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Eikä vain tämä.
Vaan valehtelija ei itse muista valheitaan ja kertoo seuraavalla kerralla tarinan eri tavalla.
Voisitteko kertoa,mistä.minua oikein syytetään?
En ole tehnyt mitään!Vika teissä ja paskajuorupuheissanne!Hyi teitä!