Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset eivät pidä itsenäisistä miehistä koska itsenäinen mies ei tarvitse naista elämäänsä.

Vierailija
15.11.2025 |

Itsenäinen mies osaa kotityöt, itsenäinen mies tienaa omat rahansa ja itsenäinen mies pärjää yksin. Naiset kokee itsenäiset miehet uhaksi koska itsenäinen mies tarvitsee naiselta vain seksiä eikä mitään muuta. 

Kommentit (97)

Vierailija
41/97 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin. Lisäksi itsenäinen mies hoidattaa seksuaaliset tarpeensa ammattilaisella kerran pari kuussa muutamalla satasella. Tämä on kova kivi purtavaksi naisille. 

M33, DI, 7000€/kk netto

Eikö itsenäinen hoida tarpeensakin itse omalla kädellään? 

Vierailija
42/97 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ongelmaa niin kauan kun naiset pääsevät käsiksi miesten resursseihin verojen kautta. Jos miehet eivät maksa veroja niin sitten tulee naisille ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin. Naiset eivät halua kivirekeä arkeen, vaan itsenäisen miehen.

Miksi se itsenäinen mies alkaisi seurustelemaan naisen kanssa kun se itsenäinen mies ei tarvitse naista mihinkään? Itsenäinen pärjää itsekseen. 

Koska jotkut haluaa elämältään muutakin kuin vaan pärjäämistä. Kyllä mäkin pärjään syömällä vain puuroa, mutta haluan silti syödä pihviäkin.

Vierailija
44/97 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se itsenäinen mies alkaisi seurustelemaan naisen kanssa kun se itsenäinen mies ei tarvitse naista mihinkään? Itsenäinen pärjää itsekseen. 

Seurustelu ei perustu siihen, että tarvitsee toisen eloonjäämiseen, vaan siihen että haluaa jakaa elämän jonkun kanssa. Aikuinen ja oikeasti itsenäinen ihminen ei etsi kumppania puutteen täyttämiseksi, vaan siksi että ihmissuhteet tuovat merkitystä, iloa ja tukea.

Jos ajattelee, että kumppanuus = riippuvuus, silloin puhuja ei kuvaa itsenäisyyttä vaan läheisyydenpelkoa.

Vierailija
45/97 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tarvitsee kuitenkin naista seksiin?

Naisen saa ostettua seksiin. 

-eri

Vierailija
46/97 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin. Lisäksi itsenäinen mies hoidattaa seksuaaliset tarpeensa ammattilaisella kerran pari kuussa muutamalla satasella. Tämä on kova kivi purtavaksi naisille. 

M33, DI, 7000€/kk netto

Kerran pari kuukaudessa? Eli joutuu elämään selibaatissa? Avioliitossa saan 5x viikossa sekä joka ilta lämpimän aterian. Eikä edes maksa noin paljoa. 

M45

Vierailija
47/97 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Miehet taas ovata lähes kaikki ilmaisia h*oria.

Vierailija
48/97 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Ei kovin itsenäistä. Itsenäinen mies ei tarvi ketään. Kasvattaa oman ruokansa, rakentaa oman talonsa, ajattelee vain itseään.

Vierailija
49/97 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse edes seksiä, huoh.

M59

Vierailija
50/97 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen naimisissa itsenäisen miehen kanssa. On mukavaa tulla töistä kotiin, kun koti on siivottu, ruoka pöydässä ja lapset kylläisiä.

Olen itsenäinen nainen toki myös.

Laiska sää oot Suomeksi. Tuskin edes osaat tehdä mitään kotona.

Vierailija
51/97 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olekaan mgtow-ukkelia näkynyt muutamaan vuoteen. 

Miehille se on kovaa kun naiset ei tarvitse miehiä enää, edes lasten tekoon. Siittiötkin saa tarvittaessa spermpankista.

Vierailija
52/97 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti itsenäinen ihminen ei ole se, joka eristäytyy ja julistaa ettei tarvitse ketään. Aito itsenäisyys tarkoittaa sitä, että pystyy hoitamaan omat asiansa, kantamaan vastuun valinnoistaan ja olemaan yksin pelkäämättä.

Vierailija
53/97 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska jotkut haluaa elämältään muutakin kuin vaan pärjäämistä. Kyllä mäkin pärjään syömällä vain puuroa, mutta haluan silti syödä pihviäkin.

Etkö osaa paistaa pihviä ja tarvitset sen takia kumppanin? Opettele paistamaan pihvi niin et tarvitse kumppania. 

Vierailija
54/97 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M33, DI, 7000€/kk netto

Miksi nainen haluaisi miehen, joka ei edes näe naisia ihmisinä vaan ostettavina palveluina? Sellainen ei ole itsenäisyyttä vaan haluttomuutta rakentaa mitään vastavuoroista. Suurin osa naisista kiertää tuollaiset miehet kaukaa. Ei siksi että he olisivat uhkia, vaan koska he eivät tarjoa mitään, mikä tekisi ihmissuhteesta turvallisen, kunnioittavan tai ylipäänsä mielekkään.

Eihän noita oikeita syvimpiä ajatuksia tietenkään naiselle kerrota, muuten jää piIIut panematta. Onneksi naisille on helppo valehdella.

M33, DI, 7000€/kk netto

Vierailija
55/97 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen naimisissa itsenäisen miehen kanssa. On mukavaa tulla töistä kotiin, kun koti on siivottu, ruoka pöydässä ja lapset kylläisiä.

Eikö kotona mitään tekemätön mies olekaan laiska? Vai onko se epäitsenäinen?

Minulla on vaativa työ. Mies voi tehdä työtään etänä ja samalla hoitaa ruuat, siivoukset ja pyykkäykset. Minä olen kotona vasta klo 18 joka arkipäivä.

Olemme kumpikin onnellisia näin ja seksi on hyvää :)

Vierailija
56/97 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M33, DI, 7000€/kk netto

Miksi nainen haluaisi miehen, joka ei edes näe naisia ihmisinä vaan ostettavina palveluina? Sellainen ei ole itsenäisyyttä vaan haluttomuutta rakentaa mitään vastavuoroista. Suurin osa naisista kiertää tuollaiset miehet kaukaa. Ei siksi että he olisivat uhkia, vaan koska he eivät tarjoa mitään, mikä tekisi ihmissuhteesta turvallisen, kunnioittavan tai ylipäänsä mielekkään.

Eihän noita oikeita syvimpiä ajatuksia tietenkään naiselle kerrota, muuten jää piIIut panematta. Onneksi naisille on helppo valehdella.

M33, DI, 7000€/kk netto

Mitkä pillut jää panematta? Sähän juuri sanoit panevasi vain maksullisia. Ei niitä kiinnosta sun kusipää luonne.

Vierailija
57/97 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kotona mitään tekemätön mies olekaan laiska? Vai onko se epäitsenäinen?

Minulla on vaativa työ. Mies voi tehdä työtään etänä ja samalla hoitaa ruuat, siivoukset ja pyykkäykset. Minä olen kotona vasta klo 18 joka arkipäivä.

Olemme kumpikin onnellisia näin ja seksi on hyvää :)

Nämä "itsenäiset miehet" itkee, kun sinä elät heidän unelmaansa. 

Vierailija
58/97 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö osaa paistaa pihviä ja tarvitset sen takia kumppanin? Opettele paistamaan pihvi niin et tarvitse kumppania. 

Tiedän kyllä miten pihvi paistetaan. Yritin vain havainnollistaa, että elämä voi olla muutakin kuin pelkkää minimiä, mutta jos vertauksia kerta pitää selittää näin rautalangasta, ehkä se olikin liian vaativa sun ymmärrykselle.

Vierailija
59/97 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailit juuri keskiverron naisen. Hyvä että miehet viimein tulevat samalle viivalle. Tämä on pelkästään hyvä asia. En usko, että naiset tästä pahastuvat. 

Vierailija
60/97 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset nimenomaan pitää itsenäisistä miehistä. Miehistä, jotka osaavat heittää sukkansa pyykkikoriin, vaihtaa vessapaperirullan tarvittaessa, maksaa laskunsa ja veronsa, ja katsoa jääkaappiin ennen kaupassa käyntiä. Ei naiset halua olla miesten kodinhoitajia tai äitejä vaan tasa-arvoisen suhteen.

Ehkä olisi ap:n aika jo muuttaa pois äipän kellarista.

Ihminen joka haluaa asua miehen kanssa ei ole joko kokenut yksin asumista tai on tärähtänyt.

Tai mies, joka haluaa asua naisen kanssa. Paljon helpompaa tehdä itse asiat juuri silloin, kun itseä huvittaa, ja juuri siten kuin itseä huvittaa. Kuin, että joku marttyyri olisi syyllistämässä vieressä sinua virheistäsi saati leikkimässä jotain kodinhoitajaa. Ei kiitos.