Naiset eivät pidä itsenäisistä miehistä koska itsenäinen mies ei tarvitse naista elämäänsä.
Itsenäinen mies osaa kotityöt, itsenäinen mies tienaa omat rahansa ja itsenäinen mies pärjää yksin. Naiset kokee itsenäiset miehet uhaksi koska itsenäinen mies tarvitsee naiselta vain seksiä eikä mitään muuta.
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Kauhea uhka naisille, että miehet kasvaisivat elämänsä hallitseviksi ja asiansa hoitaviksi aikuisiksi, koska toki naiset tahtovat elättää ja palvella aikuisen miehen kokoista vauvaa :D
Tämä. Kun tokihan jokainen nainen haluaa olla taloudenhoitaja ja varaäiti.
Eihän se mies ole itsenäinen, jos tarvitsee naiselta seksiä.
Miksi siis naisten pitämättömyys tai pitäminen olisi ongelma itsenäiselle miehelle, joka ei naista tarvitse?
Päinvastoin. Naiset eivät halua kivirekeä arkeen, vaan itsenäisen miehen.
Naiset eivät pidä itsenäisistä miehistä, koska itsenäinen mies ei tarvitse itsenäistä naista, joka karkottaa läheltään itsenäiset miehet pois, jotka eivät kiinnostu itsenäisistä naisista, jotka ovat liian itsenäisiä tarvitakseen miehiä.
Näistä seikoista johtuen parisuhteita ei enää koskaan synny.
Mikä itsenäinen mies se sellainen on joka päivästä toiseen itkee täällä naisten perään milloin mitäkin?
Samaa mieltä ap:n kanssa. Siinä vaiheessa, kun nainen huomaa, että osaan kaiken ja vielä paremmin kuin hän, iskee kiukku ja turhautuminen.
Itsenäisellä miehellä yleensä on jo poikaystävä..
Vierailija kirjoitti:
Mikä itsenäinen mies se sellainen on joka päivästä toiseen itkee täällä naisten perään milloin mitäkin?
Niinpä :'D
No en minä kyllä haluaisikaan miestä, joka ei halua seurustella mun kanssa. Mitä ihmettä? 😂
Mutta tosi upeita joo, että käyt töissä ja osaat siivota omat sotkusi. Kyllä mua niin harmittaa.
Miten se naisena minun elämääni vaikuttaa, jos joku mies on omasta halustaan sinkku?
Eli tarvitsee kuitenkin naista seksiin?
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin. Naiset eivät halua kivirekeä arkeen, vaan itsenäisen miehen.
Miksi se itsenäinen mies alkaisi seurustelemaan naisen kanssa kun se itsenäinen mies ei tarvitse naista mihinkään? Itsenäinen pärjää itsekseen.
Nainen tarvitsee miestä osaakseen käyttäytyä hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Kauhea uhka naisille, että miehet kasvaisivat elämänsä hallitseviksi ja asiansa hoitaviksi aikuisiksi, koska toki naiset tahtovat elättää ja palvella aikuisen miehen kokoista vauvaa :D
Paras vitsi aikoihin!!!!!!
Taas otsikko, jossa on piste. Mitä ihmettä te olette koulussa tehneet.
Olen naimisissa itsenäisen miehen kanssa. On mukavaa tulla töistä kotiin, kun koti on siivottu, ruoka pöydässä ja lapset kylläisiä.
Olen itsenäinen nainen toki myös.