Naiset eivät pidä itsenäisistä miehistä koska itsenäinen mies ei tarvitse naista elämäänsä.
Itsenäinen mies osaa kotityöt, itsenäinen mies tienaa omat rahansa ja itsenäinen mies pärjää yksin. Naiset kokee itsenäiset miehet uhaksi koska itsenäinen mies tarvitsee naiselta vain seksiä eikä mitään muuta.
Kommentit (97)
Naiset nimenomaan pitää itsenäisistä miehistä. Miehistä, jotka osaavat heittää sukkansa pyykkikoriin, vaihtaa vessapaperirullan tarvittaessa, maksaa laskunsa ja veronsa, ja katsoa jääkaappiin ennen kaupassa käyntiä. Ei naiset halua olla miesten kodinhoitajia tai äitejä vaan tasa-arvoisen suhteen.
Ehkä olisi ap:n aika jo muuttaa pois äipän kellarista.
Miks naisen pitäsikään pitää miehestä, joka kohtelee ja pitää naista lähtökohtaisesti tarvekaluna, jolla miehen pitäsi tehdä jotain tai jonka pitäisi mahd. tehdä itsenäiselle miehelle, jotain,mistä nainen ei itse pidä?
Mitä se itsenäine mies tekee itse, että osoittais pitävänsä naisesta?
Uskovainen mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhea uhka naisille, että miehet kasvaisivat elämänsä hallitseviksi ja asiansa hoitaviksi aikuisiksi, koska toki naiset tahtovat elättää ja palvella aikuisen miehen kokoista vauvaa :D
Tämä. Kun tokihan jokainen nainen haluaa olla taloudenhoitaja ja varaäiti.
Ei haluta mutta ollaan silti.
Ei naisia uhkaa tai edes ärsytä miehen itsenäisyys vaan epäkypsyys. Kotityöt ja omat rahat eivät tee miehestä sen itsenäisempää kuin naisestakaan, ne ovat perusasioita aikuisuudessa. Useimmat naiset haluavat kumppanin, eivät ihmistä joka julistaa tarvitsevansa heiltä vain seksiä. Tuollainen ajattelutapa kertoo enemmän sen esittäjästä kuin naisista.
Vierailija kirjoitti:
Olen naimisissa itsenäisen miehen kanssa. On mukavaa tulla töistä kotiin, kun koti on siivottu, ruoka pöydässä ja lapset kylläisiä.
Olen itsenäinen nainen toki myös.
Kannattais sitten hankkia myös itsenäinen koti, joka siivoaa itse itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen naimisissa itsenäisen miehen kanssa. On mukavaa tulla töistä kotiin, kun koti on siivottu, ruoka pöydässä ja lapset kylläisiä.
Olen itsenäinen nainen toki myös.
Kannattais sitten hankkia myös itsenäinen koti, joka siivoaa itse itsensä.
Tämä toimii oikein hyvin näin. Toki voitaisi heittää vuokralainen sijoitusasunnosta pihalle ja toinen meistä voisi muuttaa sinne.
Miksi inceli yrität esiintyä itsenäisenä kun et selliainen ole vaan katkera mammanpoika
Vierailija kirjoitti:
Itsenäinen mies ei tarvitse elämäänsä perhettä: ei naista eikä omia lapsia. Itsenäinen mies porskuttaa yksinäisenä kuolemaansa saakka. Hieno homma.
Tuossa ei kuvatakaan itsenäistä miestä vaan eristäytynyttä. Itsenäisyys ei tarkoita sitä, ettei ketään tarvitsisi. Jopa itsenäiset valtiot tarvitsee ystäviä ja liittolaisia.
Juurikin näin. Lisäksi itsenäinen mies hoidattaa seksuaaliset tarpeensa ammattilaisella kerran pari kuussa muutamalla satasella. Tämä on kova kivi purtavaksi naisille.
M33, DI, 7000€/kk netto
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä ap:n kanssa. Siinä vaiheessa, kun nainen huomaa, että osaan kaiken ja vielä paremmin kuin hän, iskee kiukku ja turhautuminen.
Miksi iskisi? Sittenhän sä voit paikata itse ne villasukat ja askarrella Matti-Pirjolle naamiaisun eikä naisen tarvi sitä tehdä.
Sinä et Sastamalan ihmemies ole itsenäinen, vaan itseKÄS. Sellaisista miehistä naiset eivät pidä.
Niin. En pidä itsenäisistä miehistä sen enempää tai vähempää kuin karhuista metsässä: live and let live. Itsenäinen mies ei vedä minua puoleensa, karhu ei vedä minua puoleensa. Tai no tarkennetaan: mies ei vedä minua puoleensa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset nimenomaan pitää itsenäisistä miehistä. Miehistä, jotka osaavat heittää sukkansa pyykkikoriin, vaihtaa vessapaperirullan tarvittaessa, maksaa laskunsa ja veronsa, ja katsoa jääkaappiin ennen kaupassa käyntiä. Ei naiset halua olla miesten kodinhoitajia tai äitejä vaan tasa-arvoisen suhteen.
Ehkä olisi ap:n aika jo muuttaa pois äipän kellarista.
Ihminen joka haluaa asua miehen kanssa ei ole joko kokenut yksin asumista tai on tärähtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin. Lisäksi itsenäinen mies hoidattaa seksuaaliset tarpeensa ammattilaisella kerran pari kuussa muutamalla satasella. Tämä on kova kivi purtavaksi naisille.
M33, DI, 7000€/kk netto
Tuossa ei ole kyse itsenäisyydestä vaan emotionaalisesta etäisyydestä. Ihmissuhteet eivät ole heikkoutta, eivätkä naiset koe uhkaa miehestä, joka ei halua niitä, he vain eivät näe syytä olla tekemisissä sellaisen kanssa.
Onko itsenäisiä miehiä siis olemassa jossain? Tällä planeetalla?
Vierailija kirjoitti:
M33, DI, 7000€/kk netto
Miksi nainen haluaisi miehen, joka ei edes näe naisia ihmisinä vaan ostettavina palveluina? Sellainen ei ole itsenäisyyttä vaan haluttomuutta rakentaa mitään vastavuoroista. Suurin osa naisista kiertää tuollaiset miehet kaukaa. Ei siksi että he olisivat uhkia, vaan koska he eivät tarjoa mitään, mikä tekisi ihmissuhteesta turvallisen, kunnioittavan tai ylipäänsä mielekkään.
Mikään elämässä ei ole niin suuri lahja, kuin kohdata ihminen, jota rakastat, ja joka rakastaa sinua.
Ja mikään elämässä ei ole niin suuri tragedia kuin se, että jotkut ap:n kaltaiset eivät edes tunnistaisi rakkautta, vaikka mahdollisuus sattuisi kohdalle.
Höpöhöpö! Kuka haluaa avuttoman sohvaperunan? En ainakaan minä!
Vierailija kirjoitti:
Miten se naisena minun elämääni vaikuttaa, jos joku mies on omasta halustaan sinkku?
En ymmärrä. Yleensä nämä miehet ovat muutenkin tasottomia. Hyvä miehet vakiintuu jo nuorena.
Itsenäinen mies ei tarvitse elämäänsä perhettä: ei naista eikä omia lapsia. Itsenäinen mies porskuttaa yksinäisenä kuolemaansa saakka. Hieno homma.