TYÖSSÄKÄYVÄ ÄITI! Miksi olet täällä palstalla tähän aikaan (10.20) etkä tee töitäsi, joista sinulle maksetaan...?
Kommentit (18)
Ajatustyössä mikään ei ole tehottomampaa kuin pakonomainen pakertaminen. Ja kun ei polta tupakkaa, niin sen luovan tauon voi yhtä hyvin viettää vauva-palstallakin, tärkeintä on ajatella 5 tai 10 minuuttia jotain ihan muuta kuin sitä työjuttua.
Ja jos hommat on tehty, niin voin vähän löysätä. Ei sen puoleen; koko iltapäivä meneekin sitten palavereissa. Pääasia, että hommat tulee hoidettua ajallaan ja hyvin!
Meillä on ihan sanottu että saa olla netissä vaikka 8 tuntia päivässä kunhan duunit tekee.
Eikä meillä muutenkaan ole mitään läsnäolopakkoa töissä, ei ole määrättyjä työaikoja.
töitä silloin kun haluan, juuri nyt en halua. Siis mulla ei määrättyä työaikaa, voin sen itse päättää...
Työssäni on juuri nyt siirtymäkohta aiheesta toiseen, ja pitää nollata hiukan päätä. Toiset tekevät sen kahvipöydässä, minä netissä.
että ihan oikeasti on olemassa töitä joissa maksetaan TULOKSISTA eikä paikallaolosta. Välillä on aikaa vaikka surffailla.
Ihan oikeasti kaikki eivät ole kaupan kassalla tai sairaanhoitajia
eikö sinun pitäisi hoitaa lapsiasi. Ai niin nehän ovat päikkärillä kuten kello 8, kello 9, kello 10 , kello 11 jne
rämplään sitä ja välillä silmäilen tätä
sähköposti on tänään pääasiallinen työvälineeni.
Välillä käyn vähän täällä palstalla rentoutumassa. En muulloinkaan tänne ehdi, paitsi sitten illalla kun lapset nukkuu.
Eikä mullakaan ole mitään kiintietä työaikoja, työtä voi tehdä milloin tekee, kunhan tulee hoidetuksi määräpäivään mennessä.
Epätyypilliset työajat ovat nykyään kaiketi jo tyypillisempiä kuin ammoinen 8-16 -työaika, ap hyvä...
Ja juuri raskas työputki takana. En jaksa tarttua seuraavaan hommaan, kun lomakin alkaa huomenna.