Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen pikkujoulut eikä aio tulla yöksi kotiin

Vierailija
15.11.2025 |

Niin hän olisi menossa firman pikkujouluihin, jotka järjestetään pääkonttorin kaupungissa. Yli 100 km päästä tuleville on järjestetty hotellimajoitus. Mies sanoi, että aikoo mennä sinne hotelliin yöksi ja tulee sunnuntaina kotiin. Tarjouduin hakemaan hänet sieltä autolla, mutta ei suostu siihen. Pääsisi nukkumaan omaan sänkyyn. Nyt on herännyt epäilykset, että miksi haluaa pakosti sinne hotelliin nukkumaan??? 

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvipuistohullu kirjoitti:

Mä menisin ittekki sinne hotelliin! 😆

Siellähän nyt todella sairas mustasukkainen yksilö pätee, hoh hoh!

Peruukki päähän ja hotelliin vakoilemaan ukkoa 🕵

Vierailija
42/50 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole mustasukkainen joten minun mies saisi ehdottomasti jäädä yöksi hotelliin. Vain sen aamiaisen takia.

Ja mikä namupala vierellä .............

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujouluissa nussitaan aina työkaveria johon on ihastunut. Sen takia hotelliin on pakko mennä vaikka oma koti olisi lähelläkin.

Vierailija
44/50 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota rennosti ja anna miehen mennä.

Mutta jos oikeasti pelkäät pettämistä, niin lähde myös itse jonnekin ja kerro se miehelle. Eihän sinun ole pakko minnekään mennä, jos et millään halua, mutta tee edes vakuuttava näytelmä niin, että mies uskoo, että itsekin aiot lähteä juhlimaan. Ajatus siitä, että olet itsekin jossain ravintolassa tai muualla samaan aikaan, voi sitä miestäkin pidätellä.

No ei todellakaan pidättelisi, sanoisin vaan - senkus menet!

Vierailija
45/50 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä nähty. Firman pikkujouluja, joihin aina jonkun miehen vaimo ajoi jo kello 21 illalla hakemaan miestään pois. Sitten oli firmassa yksi nainen, jonka mies ilmeistyi aina niihin pikkujouluihin paikalle jossain vaiheessa iltaa vahtimaan naista. Joka vuosi!

Kaikkihan näille nauroi!

Vierailija
46/50 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hän ole koskaan aiemmin ollut hotellissa yötä työkuvioissa? Omassa tuttavapiirissä (sekä miehet, että naiset) on yleistä varata huone kun on firman pippalot. Itse en olisi edes lyhyempää matkaa autossa alkoa nauttineena vaikka kyyti järjestyisi kotiin.

Tietysti jos on ensimmäistä kertaa ukko yksin liikenteessä kannattaa olla varovainen isossa kaupungissa humalassa ettei tule ryöstetyksi ja r**skatuksi. Eli Boltilla hotelliin.

Vierailija
47/50 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jäisin pikkujouluista hotelliin ihan hotelliaamiaisen takia. Ne on ihania.

Vierailija
48/50 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh vaikka tämä mies haluamalla haluaisi jotain naista siellä nussia,  on se käytännössä ihan mahdotonta, ellei kuulu siihen miesten terävimpään kärkeen. Jos on pitkä,  komea ja vielä hyvä suustaan sitten on varmaa että siellä venytetään vertikaalihymyä uuteen uskoon.

Vierailija
49/50 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen tapakulttuuri uskollisuuksineen ja vastaavine hömpötyksineen on valtaa pitävien keinoja pitää yhteiskuntaa heidän talutusnuorassaan, jotta saavat otettua maksimaalisen hyödyn muilta ihmisiltä omaa hyvinvointiaan vaaliakseen.

Vierailija
50/50 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota itsekin vapaa hotelliviikonloppu itsellesi.   Näin meillä.  Tosin olemme eronneet jo vuosia sitten.

Tämä kuulostaa typerältä kommentilta. Eli tarkoitatko, että pitäisi juuri samana viikonloppuna puolison lähteä yksin johonkin hotelliin ns. tasapuolisuuden vuoksi.

Meillä on naisporukalla hotelliöitä, mutta se pointti ei hotelli vaan yhdesäolo ja tekeminen. Aika ankeata mennä yksin hotelliin vain siksi kun puolisokin menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän