Olen miettinyt, että kuinka Suomessa asuvat venäläiset kokevat tämän Venäjän uhkailun Suomea kohtaan?
Olisi kiinnostavaa kuulla, jos jollakin olisi venäläisiä Suomessa asuvia tuttuja/perheenjäseniä, että mitä ajatuksia nämä uhkailut herättävät?
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Ihan samalla tavalla kuin minä. Olen ylpeä suomalaisuudesta, mutta häpeän Persusuomalaisia Suomessa.
Et ole suomalainen. Olen itse ylpeä Perussuomalainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työni kautta tutut venäläiset pitävät hyvin matakaa profillia ajatuksiensa kanssa. Korostavat suomalaisuuttaan.
Kyllä! Koska he elävät ja työskentelevät asiallisesti täällä suomalaisten kanssa. He pystyvät kotoutumaan ja olemaan osa suomalaisten kansaa. Toisin kuin nämä muut värilliset.
Kiitos vain. Mielummin värillinen kuin venäläinen työkaveri. Venäläinen nyt vain on aina toisten yläpuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samalla tavalla kuin minä. Olen ylpeä suomalaisuudesta, mutta häpeän Persusuomalaisia Suomessa.
Et ole suomalainen. Olen itse ylpeä Perussuomalainen
Olen kuule isänmaallinen suomalainen. Voin sen todistaa 1600-luvulle asti. Suomalainen vaikka Ruotsin vallan alla. Venäjän valtaa ei lasketa.
Perussuomalaiset valitettavasti yrittävät jakaa Suomea. Ovat vastaa, eivät puolesta.
Isänmaallisuus ja Suomen rakentaminen on minun ykkösasia. Ostan kaiken mahdollisen Suomessa valmistettina tai ainakin suomalaiselta firmalta. Syön suomalaista ruokaa yms. Haluan säästää luontoa ja vahvistaa Suomea. Lapset käyneet armeijan ja jatkavat Suomen rakentamista kotoa opituilla arvoilla. Pitkään siedin oerussuomalaisia. Enää en, koska ne jakavat ihmisiä eriarvoisiksi. Olkoot sitten itse eriarvoisia. .
Kyllä! Koska he elävät ja työskentelevät asiallisesti täällä suomalaisten kanssa. He pystyvät kotoutumaan ja olemaan osa suomalaisten kansaa. Toisin kuin nämä muut värilliset.