Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen miettinyt, että kuinka Suomessa asuvat venäläiset kokevat tämän Venäjän uhkailun Suomea kohtaan?

Vierailija
15.11.2025 |

Olisi kiinnostavaa kuulla, jos jollakin olisi venäläisiä Suomessa asuvia tuttuja/perheenjäseniä, että mitä ajatuksia nämä uhkailut herättävät?

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itäsaksan Stalinin ajan venäläiset .  Berliinin muuri. 

Vierailija
62/84 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

YK kiintiöt siirtolaiset pakolaiset rikolliset evakot ja laittomat.  On tässä kestämistä.  Huijarit vetää rahaa tavaraa.  Osa evakoista on niitä jotka voi palauttaa koska heillä on oma maa ja siellä rauha heillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 3 läsnätöissä ja 2 etänä ja näiden kotiosoitteen on ylhäällä.

Pukukaapissa on pienoiskivääri ja paukut kulkee joka päivä takin taskussa.

Eli alle 2 tunnissa olen poistanut jo 5 Venäläistä ,kun tilanne alkaa ja siitä on hyvä jatkaa.

ps mökille on vain 60km josta löytyy sitten muutamia metsästysaseita lisää, ei tarvitse odotella käskyä rintamalle

Vierailija
64/84 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ortodoksit jotka käy kristittyjen luterilaisten kimppuun on oma häirikkö ryhmä . Kuin muut uskonnot. Luterilaiset on jo kristittyjä mutta sä varastelet kristittyjen tavaroita ja  hajotat.  

Vierailija
65/84 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sössöttää kristityille Jeesuksesta ortodoksi.  

Vierailija
66/84 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työni kautta tutut venäläiset pitävät hyvin matakaa profillia ajatuksiensa kanssa. Korostavat suomalaisuuttaan.

Hahahahahahhah pönttösuomalainen. Totta kai niin, kunnes tilanne muuttuu. Tsuhna on aina yhtä tyhmä ja sinisilmäinen!

Vierailija
67/84 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä venäläinen sai naapurisi ukreja evakkoja ja mohametteja.  Toivotaan ettei häiritse enää meitä luterilaisia kristittyjä. 

Vierailija
68/84 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläiset on just niitä valittajia lähiöissä. Joka asiasta. Tahallaan . 

Vierailija
69/84 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellariortodoksi takaisin omiin tiloihin niihin mitä ovat ennestään varastaneet muilta .  Luterilaiset on katolisen kirkon taustaisia kristittyjä .  Vapaamuurarit on oma sekasotkunsa.  

Vierailija
70/84 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähty kumartamassa hindujen jumalia jogamatolla taas. Pää sekaisin. 

Vierailija
71/84 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari uutta tsasouna on rakennettu venäläiset .  

Iigor. Kuuluisi kirjoittaa: Pari uutta tsasounaa venäläiset ovat rakentaneet.

Venäläiset ovat rakentaneet pari uutta tsasounaa.

: DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
72/84 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Venäjä uhkaillut Suomea?

Jatkuvasti Venäjän päättäjät uhkailevat Suomea kovasanaisesti, etkö lue medioita ?

Vierailija
73/84 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen ortodoksisen kirkon seurakuntalaiset keräsivät vetoomuksia Natoa ja Pridea vastaan

Suomalaiset voivat katsoa peiliin, kommentoi apulaispiispa väitteitä Kaakkois-Suomen seurakunnan liiallisesta venäläistymisestä.

SUOMEN ortodoksisen kirkon sisällä on jännitteitä venäläisten, ukrainalaisten ja suomalaisten kesken. Ukrainan sodan myötä tilanne on vain kärjistynyt, kun kirkon piiriin on tullut Ukrainan pakolaisia.

Venäjä-kysymys hiertää erityisesti Itä- ja Kaakkois-Suomessa.

https://www.hs.fi/tutkiva/art-2000011494356.html

Vierailija
74/84 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttu on venäläinen, menee puolustuskantille jos Venäjästä puhuu, sanoo että venäläiset ovat uhreja. Ei koita muuttaa asioita mutta uhriutuu. Pitää suomalaisia rasisteina venäläisiä kohtaan. Ei suorastaan kuitenkaan Putinia tunnu ihannoivan

toinen venäläinen jonka tunnen  vastustaa Putinia selvästi ja näkyvästi. Paheksuu maan toimintaa. 

Vierailija
75/84 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen iloinen että venäjä hyökkäsi ukrainaan eikä suomeen. olisitte tekin.

Eikö olisi vielä paljon parempi, että Putin ei olisi hyökännyt yhtään mihinkään. Nuokin rahat, mitä tuossa sodassa tuhlautuu, olisi saanut aika paljon hyvää aikaan myös siellä Venäjällä.

Vierailija
76/84 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti nolona ja häpeällisenä. Hehän tietävät, että propaganda on täyttä paskapuhetta. 

Vierailija
77/84 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut sivusta kun erästä rikasta mammanpoikaa on nuorempiryssä (on lapsikin tai useampia) veljineen alkanut jäljestää. Ovat rahan perässä (ikäeroa kymmeniä vuosia) ja sinänsä tässä saattaa olla isommatkin rikolliset kiinnostuneita rahan ja sen tuoman elämäntavan mainostamisen vuoksi. Äijä on lähemmäs 50 v, mutta selvästikin tietyntyylisen roskasakin vietävissä, naisihanne tyyliin Miss Helsinki. Olen ihmetellyt, miten ko. tyyppi edes nykyaikana uskaltaa mainostaa, että rahaa on ja matkustella ympäri maailmaa. En usko hetkeäkään, etteikö lentokenttävirkailijoissa ym. olisi korruptoituneita henkilöitä, jotka pyrkivät hyötymään näistä itse ja etteivät eri maiden tietyt rikollisryhmittymät nykyään olisi tehneet kansainvälistä kartoitusta tietyn varalllisuusstatuksen omaavista henkilöistä. No, tässähän on taustalla se, ettei tyypin ole tarvinnut itse tehdä mitään varallisuutensa eteen. Se tekee ihmisen heikoksi ja naiiviksi.

Vierailija
78/84 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkuvasti Venäjän päättäjät uhkailevat Suomea kovasanaisesti, etkö lue medioita ?

Sen lisäksi jatkuvasti uutisoivat kuinka Suomi on liki pitäen nälänhädässä ja murtumispisteessä. :D

Vierailija
79/84 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla kuin minä. Olen ylpeä suomalaisuudesta, mutta häpeän Persusuomalaisia Suomessa.   

Vierailija
80/84 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Medioita on joka lähtöön. Moni lukee j kuuntelee niitä vaihtoehtoisia, jotka sopivat niiden ajatusmaailmaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme