Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajatuksia herättää satunnainen huumeiden viihdekäyttö?

Vierailija
15.11.2025 |

Sana on vapaa.

Kommentit (289)

Vierailija
201/289 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo aloitti tuolleen, lapsi huostaanotettiin ja minä lähdin. Lapsi ei siis minun. 

Vierailija
202/289 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään viihdekäyttäjiä. On ihmisiä jotka käyttää huumeita ja niitä jotka ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/289 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stadis kaikki vetää kamaa, minkähänlaista on new yorkis

Ehkä kaikki sinun tuttavapiirissäsi, mutta ei todellakaan kaikki Helsingissä. Itse en tunne yhtäkään narkkaria.

Vierailija
204/289 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että kunpa kaikki "viihdekäyttäjät" saisi vahingossa peukkua ja kuolisivat pois. 

Vierailija
205/289 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ministereiltä olisin odottanut parempaa harkintakykyä. Tiedätte kyllä ketä tarkoitan. Tai, jos se ei enää pysy edes salassa, silloin se ei ole enää viihdekäyttöä vaan ongelmakäyttöä.

Vierailija
206/289 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jotka perustelette huumeiden pahuutta laittomuudella - kai olitte alaikäisenä juomatta alkoholia ja polttamatta tupakkaa? Se olut on olutta, oli juoja sitten 14 tai 41. Kyllä, nuoren aivot kehittyvät tai lakkaavat kehittymästä sen mukaan miten päihteidenkäyttöä aloittaa, mutta edelleen alkoholi on alkoholia, ei se muuksi muutu. 

Vierailija
207/289 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki päihtymykseen pyrkiminen kertoo siitä ,että ei ole asiat sisimmässä hyvin. Vaikka satunnaisesesti ja viihteenä. 

Vierailija
208/289 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki päihtymykseen pyrkiminen kertoo siitä ,että ei ole asiat sisimmässä hyvin. Vaikka satunnaisesesti ja viihteenä. 

Tavalliselle kansalaiselle vatikaani-tason hengellinen puhtaus ei ole saatavissa.

Vierailija
209/289 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavaa

Vierailija
210/289 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa viihdekäyttöä. Valitettavasti mulle kaikki ovat nistejä.

Eivät ole nistejä.

Väärin kyllä on viihdekäyttökin lain mukaan.

Vierailija
211/289 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekakäyttäjiä, itsekkäitä minäminä tyyppejä. 

Vierailija
212/289 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihminen tarvitsee edes satunnaisesti tajuntaa hämärtäviä aineita ollakseen viihteellä, olen mielummin jonkun toisen seurassa.

Vain absolutistin seura kelpaa? Olet varmaan aika yksinäinen Suomessa, tai ehkä löydät absolitistikaverit uskonnollisista piireistä.

Vierailija
213/289 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki jotka perustelette huumeiden pahuutta laittomuudella - kai olitte alaikäisenä juomatta alkoholia ja polttamatta tupakkaa? Se olut on olutta, oli juoja sitten 14 tai 41. Kyllä, nuoren aivot kehittyvät tai lakkaavat kehittymästä sen mukaan miten päihteidenkäyttöä aloittaa, mutta edelleen alkoholi on alkoholia, ei se muuksi muutu. 

Pyhä alkoholi on eri asia.

Vierailija
214/289 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä itsekästä on esimerkiksi itse kasvatetussa kannabiksessa? Kuka on rikoksen uhri ja miten? 

Vierailija
215/289 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kerään suippumadonlakkeja. Miten olen itsekäs, ketä vahingoitan ja keneltä on pois se, että makaan omassa sängyssäni mutta mieleni on avaruusmatkalla neljä kertaa vuodessa? 

Vierailija
216/289 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupaisaa kun nistit on heti selittelemässä toimiensa eettisyyttä🤣🤣

Vierailija
217/289 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisella väitteellä ei ole minkäänlaista pohjaa. Oikeastihan päihtymisen tavoittelu on ihmislajin luontaista käytöstä. 

Vierailija
218/289 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että kunpa kaikki "viihdekäyttäjät" saisi vahingossa peukkua ja kuolisivat pois. 

Toivot ainakin miljoonan suomalaisen kuolemaa? 

Vierailija
219/289 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa viihdekäyttöä. Valitettavasti mulle kaikki ovat nistejä.

Nimenomaan. Ei ole olemassa viihdekäyttöä. Kaikki käyttäjät ovat rapajuoppoja...

Vierailija
220/289 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrettävää ja ok nuorena. Kaikkea saa kokeilla. 30-40v syytä lopettaa kaikki tuollainen ja keskittyä terveellisiin elintapoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi