Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajatuksia herättää satunnainen huumeiden viihdekäyttö?

Vierailija
15.11.2025 |

Sana on vapaa.

Kommentit (289)

Vierailija
281/289 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdekäyttö on parasta mitä voi tehdä vaatteet päällä.

Vierailija
282/289 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satunnainen viihdekäyttö on erittäin hyvä alku ihan oikeaksi narkkariksi päätymiseen. Kyllä erilaiset koukuttavat tekijät huolehtivat lopusta. Irti pääsy on todella vaikeaa, ellei jopa mahdotonta!

En ole sinänsä eri mieltä kanssasi, koska ei voi koukuttua jollei ota ensimmäistäkään, MUTTA. Oletko samaa mieltä alkoholista? Satunnainen alkoholin viihdekäyttö on erittän hyvä alku jne. Kysyn tätä siksi, että useissa tutkimuksissa on todettu alkoholin olevan vaarallisempaa, haitallisempaa JA koukuttavampaa kuin koviksi huumeiksi luokitellut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/289 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satunnainen viihdekäyttö on erittäin hyvä alku ihan oikeaksi narkkariksi päätymiseen. Kyllä erilaiset koukuttavat tekijät huolehtivat lopusta. Irti pääsy on todella vaikeaa, ellei jopa mahdotonta!

En ole sinänsä eri mieltä kanssasi, koska ei voi koukuttua jollei ota ensimmäistäkään, MUTTA. Oletko samaa mieltä alkoholista? Satunnainen alkoholin viihdekäyttö on erittän hyvä alku jne. Kysyn tätä siksi, että useissa tutkimuksissa on todettu alkoholin olevan vaarallisempaa, haitallisempaa JA koukuttavampaa kuin koviksi huumeiksi luokitellut. 

Alkoholille on kaksinaismoraalilla ihan omat säännöt. Se että alkoholi aiheuttaa 70 % väkivaltarikoksista ja 80 % henkirikoksista on vain yksi alkoholin valtava haitta. Alkoholiin kuolee ja se aiheuttaa fyysistä riippuvuutta. Suurin kulu terveydenhuollossa jne. Kun tuota kaikkea miettii niin on mahdotonta ymmärtää miksi kannabis on laitonta. Se ei aiheuta nimeksikään väkivaltaa. Siihen ei kuole eikä se aiheuta fyysistä riippuvuutta. 

Vierailija
284/289 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuu krapulaa niin kuin alkoholista.

Vierailija
285/289 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuu krapulaa niin kuin alkoholista.

Krapula vaatii lisää sitä millä se tuli. Siitä se riippuvuus helposti kehittyy.

Vierailija
286/289 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Mulle on aivan tuon taivaallisen yhden tekevää mitä porukka vetää tai on vetämättä. Ei voisi vähempää liikuttaa mitä paskaa porukka itseensä työntää, mä kun olen vastuussa ja kiinnostunut vain omista tekemisistäni. Itse olen päihteetön, en vaadi sitä muilta. 

Vierailija
287/289 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään. Mulle on aivan tuon taivaallisen yhden tekevää mitä porukka vetää tai on vetämättä. Ei voisi vähempää liikuttaa mitä paskaa porukka itseensä työntää, mä kun olen vastuussa ja kiinnostunut vain omista tekemisistäni. Itse olen päihteetön, en vaadi sitä muilta. 

Vaikka ei välitä mitä muut tekee niin silti voi vaatia järkevämpää huumepolitiikkaa kuin tämä nykyinen joka on kasvattanut näin suuren huumeongelman.

Vierailija
288/289 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ei välitä mitä muut tekee niin silti voi vaatia järkevämpää huumepolitiikkaa kuin tämä nykyinen joka on kasvattanut näin suuren huumeongelman.

Oregonissa huumeiden vapauttaminen aiheutti massiivisia ongelmia ja siksi peruttiin.

Vierailija
289/289 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että alkoholi ja tupakkakin ovat haitallisia, ei ole mikään syy sallia lisää haitallisia päihteitä. Ihme whatabautismia nisteiltä ja narkkareilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi