Hyvän tuoksuisia nuo uudet Omo pyykinpesuaineet
Mulla on yksi purkki tässä jota nuuhkutan. Ihan kuin hyvää parfyymia. :)
Kommentit (19)
Taidar itse olla melkoinen täti ikäkriisissään :D
Minä ostin alennuksesta sen sinivihreän ja just laittelin pyyhkeitä, niin mietin, että tuoksuu ihanan miedosti tosi hyvälle!
Huh, ostin juuri sitä Omoa vihreänä. Aivan kuin joku pistävä ilmanraikaste menneiltä vuosilta. Olisiko pitänyt ostaa noita punaisia puteleita. Onko punasävyisten pullojen tuoksuissa eroja?
Kysyn kun missään ei kuvailla niiden tuoksueroja. Aika kummaa, että pelkkä pullon ulkonäkö Omon mielestä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Kysyn kun missään ei kuvailla niiden tuoksueroja. Aika kummaa, että pelkkä pullon ulkonäkö Omon mielestä riittää.
Omo Wonder pesuaineet, kolme eri sävyistä pulloa mistä valita kaupoissa.
Laitan vain vähän tätä Omoa erittäin tehokkaan ja hajuttoman suomalaisen pesujauheen SoodaSerto joukkoon tai esipesuun koneeseen. Pesen kyllä noin 60 - 50 asteessa. Tulee kyllä puhtaampi tuoksu pyykkiin mutta vaatteisiin ei jää voimakasta Omon hengitystä ärsyttävää tuoksua.
Tavallinen Omo Color (liilansävyinen puteli) tuoksuu miedosti, mutta tuoksu jotenkin ällö, ei yhtään raikas. Piti pestä lakanat uudelleen eri pesuaineella
Laitan aina puolet tuota uutta Omoa ja puolet hajusteetonta pyykinpesuainetta. Sillä tavalla saan sopivan miedon tuoksun pyykkiin.
Inhoan voimakashajuisia pyykinpesuaineita, mutta nämä uudet Omot on ok, se punainen on suosikkini.
Vierailija kirjoitti:
Se punainen (pinkinpunainen) on kukkaistuoksuinen. Sinisessä taas on vähän perinteisempi, ehkä raikkautta tavoitteleva tuoksu.
Näitä kahta olen kokeillut.
Vierailija kirjoitti:
Wt tätien parfyymit-
Niin on. Mitä enemmän pyykkipulveri haisee, sen köyhempi tapaus.
Se sinisen vihertävä on mun suosikki.