Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mulla vääränlaiset odotukset?

Vierailija
15.11.2025 |

Olen pitkässä suhteessa.

Usein mua haittaa se että mies ei voi olla lähes koskaan ns. toisissaan. Lähestyminen on aina jotenkin vitsikästä.

Usein ns. asiantuntijoiden jutuissa kerrotaan että se.sin kuuluu olla hauskanpitoa.

Toki ymmärrän että sen kuuluu olla kivaa, tietysti, mutta en osaa yhdistää hauskuutta siihen.

Kuuntelin just biisiä Siks kai mä oon sun. Siinä jotenkin kiteytyy se mitä haluan. Tosissaan, intohimoisesti.

Jos tästä tehdään biisejä niin en ehkä voi olla ainut?

Sanominen ei ole auttanut. Mä haluan sen tosissaan olemisen fiiliksen.

Odotanko mä liikoja vai ollaanko me liian erilaisia?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt valitettavasti ehdota voimaantumista, oman identiteetin löytymistä feministinä saati eroamista ratkaisuna puolison vitsailevaan asenteeseen seksiä kohtaan. Minusta miehesi on epävarma. Se on helppo piilottaa vitsailun taakse ja toiminut tähän asti sinun kanssasi, niin mitäpäs jos sinä olisit nyt se aikuinen ja otat asian puheeksi hänen kanssaan? Jos olette olleet pitkään (?) yhdessä siinä ajassa muuttuu. Kaipaat selkeästi uudenlaista läheisyyttä ja aitoutta. Mies ei ymmärrä sitä, joten selitä. Jos hän ei heti ymmärrä sinua, saa kiinni mitä ajat takaa, niin selitä joku toinen päivä uudelleen. Hae oikeita sanoja, jotka hän ymmärtää. Älä pidä syvllistä luentoa naiseutesi herkimmistä tarpeista, koska se on aika raskasta ymmärtää ihan kylmiltään. Todennäköisesti miehesi ei edes tiedä sinusta sitä puolta, joten koeta keksiä keino millä tutustutte toisiinne uudelleen. Kun olet tämän tehnyt voit ainakin hyvillä mielin lähteä etsimään uutta suhdetta, koska sentään yritit vielä löytää miehesi.

Vierailija
22/22 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt valitettavasti ehdota voimaantumista, oman identiteetin löytymistä feministinä saati eroamista ratkaisuna puolison vitsailevaan asenteeseen seksiä kohtaan. Minusta miehesi on epävarma. Se on helppo piilottaa vitsailun taakse ja toiminut tähän asti sinun kanssasi, niin mitäpäs jos sinä olisit nyt se aikuinen ja otat asian puheeksi hänen kanssaan? Jos olette olleet pitkään (?) yhdessä siinä ajassa muuttuu. Kaipaat selkeästi uudenlaista läheisyyttä ja aitoutta. Mies ei ymmärrä sitä, joten selitä. Jos hän ei heti ymmärrä sinua, saa kiinni mitä ajat takaa, niin selitä joku toinen päivä uudelleen. Hae oikeita sanoja, jotka hän ymmärtää. Älä pidä syvllistä luentoa naiseutesi herkimmistä tarpeista, koska se on aika raskasta ymmärtää ihan kylmiltään. Todennäköisesti miehesi ei edes tiedä sinusta sitä puolta, joten koeta keksiä keino millä tutustutte toisiinne uudelleen. Kun olet tämän tehnyt voit ainakin hyvillä mielin lähteä etsim

Olen selittänyt, lukuisia kertoja. Ei auta. Mun vastuullako tää on kokonaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän