Huoli heräsi Auri Kanasesta
Luin iltapäivälehdestä, että joutui sairaalaan. Muistikohan ottaa kihartimensa mukaan? Se piristää päänsäryssä kummasti kun saa mahdollisuuden kevyesti ehostautua ja kihartaa hiuksia eli yksinkertaisesti pitää itsestään huolta. Somenkin sanoi jättävänsä, mistä lie lehti sitten nämä tietonsa onkinut?
Kommentit (40)
Mun sisko on samassa sairaalassa ja kerto et tänään Kauri vietiin pyörätuolissa ulos parvekkeelle tupakalle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo itselläkin tuli mieleen, että elämä opetti häntä..et vähän nöyryyttä ehkä nyt tuli juomista kohtaan ja tajuaa nyt miksi ne meikit ja kihartimet ei oo ekana mielessä monellakaan.
Näin Jasmiina ajattelee varmaan kun kun kertoi että myy kuviaan 5000e kappale. 😝🤮
Off topic, mutta tosi "valmiilta" näyttää Aurin vauva vastasyntyneeksi. Yliaikaiset on varmaan kehittyneemmän näköisiä kuin aiemmin syntyneet. Katsoin jo ekasta vauvakuvasta että on kyllä kuin parin viikon ikäinen. Ei mitään kinaa yms...hyvällä siis sanon. Suloinen vauva.
En yhtään ihmettele jos oli vaikea synnytys jos oli nelikiloinenkin vauva. Itsellänikin teki tiukkaa, vaikka molemmat lapset oli varmaan kilon pienempiä molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Off topic, mutta tosi "valmiilta" näyttää Aurin vauva vastasyntyneeksi. Yliaikaiset on varmaan kehittyneemmän näköisiä kuin aiemmin syntyneet. Katsoin jo ekasta vauvakuvasta että on kyllä kuin parin viikon ikäinen. Ei mitään kinaa yms...hyvällä siis sanon. Suloinen vauva.
En yhtään ihmettele jos oli vaikea synnytys jos oli nelikiloinenkin vauva. Itsellänikin teki tiukkaa, vaikka molemmat lapset oli varmaan kilon pienempiä molemmat.
Oma vauvani syntyi myös yliaikaisena ja painoi reilut 4 kiloa ja oli kyllä kuin nukke! Sai paljon kehuja mitä en ensikertalaisena oikein tajunnut, sillä vertailukohtaa ei ollut. Todella kaunis vauva oli ja on edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Oliko Aurilla synnytyksessä siis verenvuotoa? En ole seurannut
Oli ja paljon. Siksi Kauri alkoi tupakoida kun se tasaa rautapitoisuutta. Näin sen mummo opetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Aurilla synnytyksessä siis verenvuotoa? En ole seurannut
Oli ja paljon. Siksi Kauri alkoi tupakoida kun se tasaa rautapitoisuutta. Näin sen mummo opetti.
Kuinka paljon menetti? Kertoiko syytä veremvuodolle, atoniaa?
Kaurin verenhukka oli melkein kaksi litraa, mutta nyt tilanne on hallinnassa ja Kauri nukkumassa.
Vierailija kirjoitti:
Kaurin verenhukka oli melkein kaksi litraa, mutta nyt tilanne on hallinnassa ja Kauri nukkumassa.
2 litraa on paljon, mutta ei vielä massiiviverenvuodosta kyse kuitenkaan. Tuon verranhan raskaana on verta enemmän muutenkin.
Joko se on maksanut ne jätelaskut mitkä tuli taloyhtiöille kun Auri kippasi muitta mutkitta spurgujen jätteet roskakatoksien eteen jätekuskin haitaksi?
Minusta on silti outoa, että ihmiset sairaskertomuksensa lähettävät iltalehteen. On varmaan joku sairaus. Siis ihan tavallisetkin ihmiset, eikä vain julkkikset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko se on maksanut ne jätelaskut mitkä tuli taloyhtiöille kun Auri kippasi muitta mutkitta spurgujen jätteet roskakatoksien eteen jätekuskin haitaksi?
Elä alota yhtään! Että mitä jos vaan siirryt pois kun et tiedä näistä mitään.
Ai? Minä tiedän että ne laskut jäi taloyhtiön maksettavaksi kun Auri esiintyi jonain avuliaana enkelinä ja siivosi nistin kämpän heittäen jätteet mihin sattuu. Jos olisi oikeasti niin pyyteetön kuin väittää niin olisi tilannut lavan sinne ja maksanut sen niistä tubesta saamillaan rahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai? Minä tiedän että ne laskut jäi taloyhtiön maksettavaksi kun Auri esiintyi jonain avuliaana enkelinä ja siivosi nistin kämpän heittäen jätteet mihin sattuu. Jos olisi oikeasti niin pyyteetön kuin väittää niin olisi tilannut lavan sinne ja maksanut sen niistä tubesta saamillaan rahoilla.
Sinä et ole mikään mustamaalaan Kauria! Et yhtikäs mikään! Häpeä. Toinen on verenhukassa että pyörätuolilla viedään ja sä suollat paskaa. Häpeä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et ole mikään mustamaalaan Kauria! Et yhtikäs mikään! Häpeä. Toinen on verenhukassa että pyörätuolilla viedään ja sä suollat paskaa. Häpeä!
Hienosti ylänuolitit oman viestisi heti kättelyssä idiootti. Ja sinä et ole mikään minua sättimään. Samanlainen tekopyhä paska kuin idolisi Auri.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaali ja vaaraton epiduraalin jälkivaiva
Onko sinulla ollut spinaalipäänsärkyä? Minulla on. Ja se on todella invalidisoivaa, koska en voinut edes istua. Se myös kestää viikkoja. Onneksi olin vielä sairaalassa, kun se tajuttiin, ja sain heti siellä veripaikan, joka poisti oireet heti.
En todellakaan olisi selvinnyt kotona, en pystynyt syömään tai menemään vessaan, vauvan hoidosta puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
On hyvä, että julkisuuden henkilö, jolle käy tämä, kertoo asiasta ja saadaan lukea, millaista huolimattomuutta voi kohdata synnyttäessä turvallisessa Suomessa.
Ensinnäkin synnytyksen on annettu venyä vaikka kuinka pitkään, ilman, että olisi sitten käynnistetty kunnolla. Eipä ihme, kun päästäkseen synnyttämään, synnyttäjien pitää jonottaa moneen sairaalaan, kun niissä ei osata toimia.
Miksi vähätellään veren menetystä ("ei mitattu oikein") - ja siihen on todella syynsä, että synnytyksen yhteydessä vuodetaan niin, että henki on vaarassa.
Miksi annetaan vain vahvoja särkylääkkeitä tutkimatta ensin mistä se synnytyksen jälkeinen hirveä päänsärky johtuu.
Hyvä, että näistä joku puhuu. Mun tilanteessa ja erään toisen tuntemani henkilön tilanteessa olisi myös ollut aihetta nostaa yleiseen tietoisuuteen, mitä synnytyksessä voi käydä.
Suomessa pitää olla kiitollinen, että ylipäätään pääsee sairaalaan synnyttämään eikä ohjata parkkihallin lattialle, koska osastolla on täyttä.
Nyt Kauri on ulkona pyörätuolissa ja hymyilee jo ja vilkuttelee muille. Vointi on jo parempi, hyvä!
Mulle ainakin sanottiin että tupakka heikentää vahvojen kipulääkkeiden esim tramadolin tehoa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ainakin sanottiin että tupakka heikentää vahvojen kipulääkkeiden esim tramadolin tehoa.
Eikös tupakka itsessään jo ole jonkin sortin kivunlievittäjä?
Toivotaan että olo paranee ja pääse kotiin vauvaa itse hoitamaan. On hyvä että pystyy olemaan pitkään vauvalomalla.
Mitä merkkiä Kauri tupakoi? Kuulin et Camelia vetää sairaalan aprvekkeella.