Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hääkutsu tuli, paljonko rahaa lahjaksi???

Vierailija
17.04.2007 |

kaveripariskunta kyseessä, mennään joko minä ja mies tai sitten myös lapset 2.5v ja 1v. olemme pienituloisia joten hirveästi ei ole mahdollista antaa.. paljonko olisi ok summa, kun ovat kuitenkin toivoneet rahaa matkatilille? onko 40e ok, kun se taitaa olla enin mihin meillä on varaa :/

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmaiseksi voi tulla, kunhan ei kuluta mitään.

Vierailija
22/28 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olemme antaneet 50 e ystäville.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin laittaa meidän perheeltä 40 tai 50 euroa matkakassaan. kyseessä on hyvien ystävien häät.

Vierailija
24/28 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

250 mk oli sellanen hyvä summa/per aikuinen, joten jos nyt ajattelee, että kavereista kyse, niin varmasti 80 euroa piisaa. Jos otatte lapsetkin mukaan, niin mielestäni hyvä summa olisi 100 euroa.

Vierailija
25/28 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minusta olisimme voineet ostaa kalliimmankin lahjan, mutta meillä oli viime kesänä TODELLA tiukkaa rahasta. Olin itse kotihoidontuella ja mieheni juuri jäänyt työttömäksi.

Minusta kaksi työssäkäyvää voi kyllä antaa vähintään sen 80 euroa.

Vierailija
26/28 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heillä oli myös matkakassaa varten tilinumero. Minusta erinomainen idea! Miksi pitäisi antaa tavaraa jos toisille matkustaminen intohimo, mutta kukaan ei yksin raaski matkalippuja Thaimaahan antaa...? Muulle kun parilla ei ollut käyttöä niin. Oli ihana kun saatiin osallistua unelman toteuttamiseen!

Annoimme 50 euroa, mikä oli kohtuullinen. Menimme minä ja mies.

Vierailija
27/28 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni mennessä naimisiin, minä ja mieheni annettiin tuo 80 euroa. Oli kuulemma suurin yksittäinen summa (jos ei hääparin vanhempien antamia hääkuluihin tarkoitettuja summia lasketa) ja kyseessä oli noin 100 vieraan häät (tulotasot laidasta laitaan).

Vierailija
28/28 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaikka tulomme ovatkin alle keskiluokan (2600-3200 euroa nettona), on tuo 80 euroa mielestäni enemmän kuin kohtuullinen summa. Ajattelin itse kyllä antaa rahaa 50e ja sitten lisäksi jotain, josta jää pysyvä muisto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän