Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyttekö kuvittelemaan: en ole IKINÄ edes vilaukselta katsonut Vain elämää, Tanssii tähtien kanssa, Temppareita, Petollisia, Selviytyjiä

Vierailija
14.11.2025 |

Pystytkö?

Kommentit (125)

Vierailija
101/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ohjelmia tosiaan tarvitse katsoa tietääkseen niiden pääsisällön. Täytyy olla totaalisen tynnyrissä kasvanut, jos ei tänä päivänä tiedä tosi-tv-formaattien perusideaa.

Mistä tiesit kuitenkin näiden sarjojen nimet ja yhdistit ne tositv:hen?

Minä ennemminkin miettisin, miten joku on voinut välttyä tietämästä, mitä nuo ohjelmat ovat. Täytyy tosi rajallisesti käyttää medioita ja olla hyvin rajallinen ja homogeeninen tuttavapiiri, jos noihin juttuihin ei KOSKAAN mitenkään törmää. 

No sitähän täällä on useampikin väittänyt, että ei näe näitä kuin vilaukselta työkoneelta. Joka paikasta muuten blokattu, tuttavapiiri niin hienoa, ettei keskustella (myös työ?)

Miksi niitä vilauksia työkoneeltakaan pitää lukea, jos ei kiinnosta? Huom, vilauksia!

Siis mitä hittoa? Oletko sä koskaan lukenut yhtäkään artikkelia mistään tunnetun lehden/median nettisivulta? Jos olet, niin tiedät, että niissä on yleensä siinä oikealla lista luetuimmista jutuista, otsikot siis. Mä luen ne aika usein läpi, läheskään kaikkia en klikkaa auki. Mutta jo pelkästään niitä otsikoita lukemalla saa tietää yhtä sun toista yhdestä sun toisesta asiasta. Mahdollisesti myös jostain tv-ohjelmasta. 

Sama tosiaan mainosten kanssa. Niitä näkee videoilla monilla sivustoilla, ei tarvitse telkkaria avata tai mitään suoratoistopalvelua katsoa. Niissä voi nähdä tosiaan vilaukselta myös mainoksen jostain tosi-tv:stä.

Pitäisikö siis lopettaa lukemasta ja katsomasta mitään netissä, ettei vain vahingossakaan törmää mihinkään, mikä ei itseä kiinnosta? Tai aina mainosten ajaksi sulkea silmät ja korvat?

Vierailija
102/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti, itse en edes omista televisiota joten ei mitään käsitystä noista ohjelmista. Katson suoratoistoista täsmällisesti aina sen minkä haluan, joten sekuntiakaan mitään reality-sontaa ei verkkokalvoille päädy. 

Lisätään listaasi Putous. En edes tietäisi siitä, jollei töissä olisi muutamia toimistokoomikoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvat  säheltämiset ja problematisoinnit ihmisten kesken ei kiinnosta.  Ilman lisäarvoa. Introverttiä.

Vierailija
104/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyttekö kuvittelemaan: en ole IKINÄ edes vilaukselta katsonut Vain elämää, Tanssii tähtien kanssa, Temppareita, Petollisia, Selviytyjiä

Vierailija

14.11.2025 | 10:39

Pystytkö?

Pystyn koska en itsekään moista paskaa voi katsoa. Paits Petolliset, katoin pari osaa, mutta lopetin kun se poika parka kuoli!

Vierailija
105/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ohjelmia tosiaan tarvitse katsoa tietääkseen niiden pääsisällön. Täytyy olla totaalisen tynnyrissä kasvanut, jos ei tänä päivänä tiedä tosi-tv-formaattien perusideaa.

Ja siis näkeehän noiden nimistäkin jo, että mitä ne sisältää. Tosin Petolliset oli mulle neverheard ja yritän just arvailla että mitä siinä tehdään 😅 tai lähinnä että ketä petetään ja miten

Vierailija
106/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn. Itse vihaan kaikkia ohjelmia missä on juontaja, julkkiksia ja studioyleisö. Kanava kääntyy välittömästi.

Vierailija
107/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviytyjiä olen katsonut jonkun jakson, en muita listattuja, en myöskään Putousta. Yt:sta löytyy katsottavaa.

Vierailija
108/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kaikki niin vatun idioottia porukkaa, että pakko katsoa monta jaksoa, ennen kuin älyää mitään jostain yksinkertaisesta hömppäohjelmasta.  Jessus.

Vierailija
109/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kaikki niin vatun idioottia porukkaa, että pakko katsoa monta jaksoa, ennen kuin älyää mitään jostain yksinkertaisesta hömppäohjelmasta.  Jessus.

Vatun?

Vierailija
110/125 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Olet menettänyt paljon hienoja hetkiä, ohjelmissa TTK ja Vain elämää.

Vierailija
111/125 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyn hyvin uskomaan, koska tilanne on itsellä ihan sama. En omista televisiota. Katson paljon urheilua ja äärettömän satunnaisesti elokuvia tietokoneelta, mutta siihen se jää.

Suomalaiset tosi-tv-ohjelmat ovat minulle käytännössä täysin tuntemattomia - olen nähnyt niitä lähinnä yksittäisinä kuvina Ilta-Sanomien sivujen mainoksissa työkoneella (omalla koneella tietenkin mainostenesto päällä). Eikä omissa sosiaalisissa piireissäni näistä puhuta, joten ne jäävät muutenkin täysin oman kuplan ulkopuolelle.

Ai sulla on omalla tietokoneella tietenkin mainosten esto ja omissa sosiaalisissa piireissä näitä ei katsota 😉

Miten kuitenkin näin hyvin tunnistit ohjelmat ja niiden nimet? 🤔 tyrkkääkö joku ne bussissa sun eteen ja pakko sitten lukea?

Ohjelmien nimistä pystyy päättelemään paljon... Ja uutissivujen etusivuilla näkee näitä, vaikea olla tietämättä että Temptation Island on jokin parisuhdedraamaohjelma, kun IS:n etusivulla näkyy iso otsikko "X ja Y muhinoivat, Y:n tyttöystävä itki toisessa huoneessa!".

Mainostenesto selaimessa on ihan peruskauraa PC:issä ja kannettavissa tietokoneissa, en mobiililaitteista tiedä, en jaksa selata nettiä kännykällä, vaan haluan isomman näytön.

Ei omissa sosiaalisissa piireissä näistä puhuta. Enkä ole mikään juristilääkärilentäjä, vaan ihan perustoimihenkilö lähiöstä.

Vierailija
112/125 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tiennyt mistään suomalaisista tv-ohjelmista tai elokuvista sen jälkeen, kun luovuin televisiosta edellisvuosikymmenellä. Katselen ne harvat leffat ja sarjat suoraan netistä ilman mainoksia, nyt seurannassa korealainen SKY Castle. Silti niistä on tietoinen, vaikka en ole vilahdustakaan katsonut, juurikin iltalehtien sivuilla olevien mainosten takia.

Vierailija
113/125 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi. Olet menettänyt useita hauskoja, koskettavia ja jännittäviä hetkiä.

Ei ole menettänyt yhtään mitään.

Vierailija
114/125 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi sua! Tännekkö piti tulla ihan kertomaan? Muistithan huutaa parvekkeelta ja kertoa kaikille vastaantulijoillekin? 😂

Vierailija
115/125 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö väitteitä! Itsetuntoako tällä nyt yritetään nostaa kun se on olematon?

Vierailija
116/125 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä mä Salkkareita kuin ekan jakson kauan sitten. 😀

Vierailija
117/125 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka edes katsoo noita? En tunne enkä ymmärrä. 

Vierailija
118/125 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka edes katsoo noita? En tunne enkä ymmärrä. 

En minäkään tiedä kuka katsoo ohjelmia joita en tunne. En muutenkaan tiedä tai ymmärrä mitään. Pidän tätä upeana ominaisuutena ja siksi kaikki jotka tietää ja ymmärtää edes tätä eivät ole tasollani. 

Vierailija
119/125 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn hyvin kuvittelemaan. Noista olen seurannut ainoastaan TTK: ta. 

Vierailija
120/125 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Kyllä! Ainoastaan jotain selviytyjiä oon kattonu joskus sata vuotta sitten 😅

Sama juttu ja niitä ensimmäisiä Jenkkikausia, 15-20 v sitten. Suomalaista selviytyjää en kertakaan :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme