Tokmannin klubitarjoukset. Saako ne kun kassalla näyttää sovelluksesta klubikortin?
Käyn aika harvoin Tokmannilla koska täällä ei sitä ole. Nyt olin muutenkin menossa huomenna Tokmannille ja siellä olisi yksi tuote klubitarjouksella halvemmalla. Olin muutenkin ajatellut tuota ostaa, mutta nyt sen saisi siis halvemmalla.
Tuleeko tuo tarjous siis kun vain näytän sovelluksesta klubikortin? Tuon tarjouksen huomasin, kun menin Tokmannin sivuille katsomaan onko tuota tuotetta vielä lähimmällä Tokmannilla.
Kommentit (11)
Mobiiliedut on aktivoitava etukäteen äpissä.
Teet tokmanni.fi ensin "klubitilin" ja sinne tulee puhelinnumero. Sitten riittää, että sanot puhelinnumeron kassalla. Sen kautta linkittyy sinne klubiin.
On muuten hauska katsoa niitä digikuitteja kun on kassa lyönyt puhelinnumeron väärin ja sitten löytyy yhtäkkiä ostoksia ympäri Suomea :D
Näyttäkää sitä saakelin korttia sovelluksesta, älkää alkako luettelemaan puhelinnumeroa kassalla.
Jos on kuponkitarjous, se pitää erikseen käydä sovelluksesta aktivoimassa.
Vierailija kirjoitti:
Näyttäkää sitä saakelin korttia sovelluksesta, älkää alkako luettelemaan puhelinnumeroa kassalla.
Jep, jono liikkuu hitaasti, kun ihmiset alkavat luettelemaan numeroa.
Taas yksi hyvä syy jättää käytmättä Tokmannilla, jos sieltä ei voi ostaa ihaan rahalla tai kortilla ilman mitään seremonioita, niin pitäköön romunsa. Enkä puhelinnumeroani halua jättää mihinkään arkistoihin.
Vierailija kirjoitti:
Mobiiliedut on aktivoitava etukäteen äpissä.
Ei ole mobiilietu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Teet tokmanni.fi ensin "klubitilin" ja sinne tulee puhelinnumero. Sitten riittää, että sanot puhelinnumeron kassalla. Sen kautta linkittyy sinne klubiin.
On muuten hauska katsoa niitä digikuitteja kun on kassa lyönyt puhelinnumeron väärin ja sitten löytyy yhtäkkiä ostoksia ympäri Suomea :D
Mulla on se sovellus ja mun mielestä on paljon helpompi näyttää sieltä kortti minkä voi lukea sillä kapulalla kuin alkaa luettelemaan numeroa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos on kuponkitarjous, se pitää erikseen käydä sovelluksesta aktivoimassa.
Ei ole kuponkitarjous.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi hyvä syy jättää käytmättä Tokmannilla, jos sieltä ei voi ostaa ihaan rahalla tai kortilla ilman mitään seremonioita, niin pitäköön romunsa. Enkä puhelinnumeroani halua jättää mihinkään arkistoihin.
Voit ostaa miten haluat.
Kyllä.