Aiotko ostaa hernejauheliha sekoitusta
Kommentit (45)
En. Mutta en minä koskaan osta jauhelihaa muutenkaan.
Jos haluaa lisätä kasviksia niin eikö voisi ostaa paketin jauhelihaa ja ihan itse lisätä ne kasvikset? Jotekin veikkaan, että tulee halvemmaksi ostaa herneitä ja lihaa erikseen kuin tuota jauhehernelihaa.
Jos se on halvempaa kuin tavallinen jauheliha niin ostan, muuten en.
Vierailija kirjoitti:
Teen herneistä ja jauhelihasta ruokaa, sen nimi on hernekeitto.
Joo, mutta ajattele nyt on mahdollisuus ostaa raaka-aineet valmiiksi sekoitettuna noin 3- tai 4-kertaiseen hintaan!
Riippuu jauhelihan koostumuksesta, esim. kuinka rasvaista se 75% jauheliha on. Ja sitten hinnasta.
Vierailija kirjoitti:
jep vielä porkkanaa kuullotettu zipulaaa mustapippuria ja yrttejä oman maun mukkaan..siinä suhteessa kavalkaadia riittää..jotkut kuten minä saatan laittaa chiliä ja kurkumaa..jo terveyden vuoksikin..niissä on voimaa..kyntelin on sanottu estävän suolistokaasuja jos pieruja pelkää..
Muutama vuosi sitten taisi olla joku porkkana -jauhelihasekoitus? En ostanut sitä, enkä aio ostaa tätäkään.
Ostan vain laatulihaa ja sekoita itse kasvikset joukkoon.
Jos se om hyvää. Aikoinaan sirkkanäkkäri oli kuin pölyä olisi niellyt.
Muutama vuosi sitten oli porkkanajauheliha...
En ostanut sitäkään.
jätän hyllyyn, hävikkiin menee, kauppias itkee.
En osta, miestäkin varoitin että kannattaa jatkossa lukea paketin teksti tarkasti ettei osta vahingossa. Laitan itse haluamani kasvikset.
Riippuu hinnasta. Pahoin pelkään että tulee halvemmmaksi sekoittaa itse papuja jauhelihaan.
Mielenkiintoinen tuote. Helppo tapa vähentää lihaa ruokavaliossa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä lie mahtaa hinta olla. Jotenkin veikkaan, ettei ole halvempaa kuin tavallinen vähärasvainen jauheliha, vaikka herne/herneproteiini kaiken järjen mukaan on paljon halvempaa kuin naudan liha.