huippu ältsin tyylikkäät:))
Alotan uuden pinon, kun meillä rupee olemaan sen verran noita " vierailevia tähtösiä" että menee pitkäksi.
Jos tämä ei tästä kohta tokene, avataanpas meille suljettu ryhmä meseen. Ei tartte sitte kermanaisten pissiä pöksyjään märäksi kun sattuu niin paljon tämä tyyli.
Mut hei, tää on kunnianarvoista. ME OLLAAN JULKKUJA, jee palstajulkku, se mä oon aina halunnu olla.
Nyt mä lähen kattoo dokkaria, aamulla taas....
Kommentit (55)
Nonuli: Eihän Pricilalle ole käynyt huonosti?!? Luin tos viestin ja sain sellaisen käsityksen että vauvaa ei enää ole?!? vai ei tule enää näille sivuille takaisin? Huolestuin todella!
-tulppa ja ufo-
Prisku teki meille sen suljetun, joten nyt tarvittas, rimpen, nipparan, tutin, sannuskan, milennan, jannan jne. sähkärit, ni prisku vois lähettää teille sen osotteen s-postin kautta!!
nonuli the sanansaattaja
onni-ilona@hotmail.com
Onneks Priscu osaa paremmin nuo msn-jutskat, ite en nimittäin tajunnut paljo mitään, kun sitä koitin perustaa..
myös prisculle postia kun os. oli tuossa aikaisemmin. Toivottavasti niin ok :)
Mitäs täällä taas on tapahtunut... *ihmeissään*
Kaihoisalle oli prisku ainakin vastannut oikein, sitä AV:ketjua tarkoitin... Mutta mutta. Nyt ne perkeleeen ketkut *muuttui mustaksi*
ovat taas jatkaneet ilmeisesti ihmisten haukkumista, kun prisku on satuttanut itsensä niillä jutuilla. Ja ihan syystä onkin loukkaantunut.
*Janna ei tajuu* On hirmu suruissani priskun takia. Kyllä mäkin loukkaantuisin, vaikka vieraitten puheista on kyse! Jotkut meistä on vaan tunne-ihmisiä. Musta se on hieno juttu että osaa elää tunteella, ja mä ainakin pidän ittessäni siitä piirteestä!
Ja sit:
Tää on vaan KESKUSTELUPALSTA! Vaikkakin oikeita ihmisiä.
Me ollaan täällä vaan viettämässä aikaa samanhenkisten ihmisten kanssa, ja pitämässä hauskaa. Ja jonkun täytyy sitte sitäkin terrrorisoida. Voi kerpeleen kerpele.
Mun mies käy itsekkin joskus palstailemassa autoihin liittyvillä palstoilla ja MÄ VOIN VANNOA et siellä EI OLE IKINÄ käynyt näin.
Miks naisten joukoissa tarvii aina olla jotain pissipäitä! *murisee*
MUR!
-Janna-
et toi mun sposti ei toimi tällä hetkellä.
Kauhean kätevää, eiks je? :)
Nysse toimii *höpäjää yssinään*
Kaik ovat häipyneet jonnekkin. :(
No mut miun täytyy hipsiä taas kohta töihin, palailen illemmalla, tai huomenna viimeistään.
-Janna-
Heips!
Tylsää kun " joudutte suljetulle" ! Mun tulee kyllä ikävä teidän ihania höpinöitä! Niin minähän täällä olen vakoillut teitä jo jonkin aikaa kun tulen niin hyvälle tuulelle teidän jutuista ja onnelliseksi teidän plussista... :)
Minä täälä jatkan hiljaista kuumeilua ja yritän saada miehenkin " sille päälle" ... Neljättä kuumeilen mutta miehelle lapset olis jo tässä... :/
Joten heipat Lyyliskäiset ja kaikille plussatuulia ja hyvää odotusaikaa!
HeikkoPeikko
Ilmottelettehan sit kun Priscu alkaa sitä osotetta jakamaan? En välttis muista käydä tuolla s-postissani ees joka päivä..
Harmillista tosiaan että tähän pitää ruveta..kun jotkut älypäät ei osaa huolehtia vain omista asioistaan..
Mitä väliä sillä on muille vaikka ostain kaikki vauvan kamat vaikka ennen kuin alkaa ees yrittää vauvaa?? Ja mammavaatteet kans..Naurettavaa siitä vetää mitään palkokasveja nenäänsä tms. eihän se muille kuulu..Mutta, saadaanpa nyt sit olla rauhassa:)
HeikkoPeikko-78:
Heips!Tylsää kun " joudutte suljetulle" ! Mun tulee kyllä ikävä teidän ihania höpinöitä! Niin minähän täällä olen vakoillut teitä jo jonkin aikaa kun tulen niin hyvälle tuulelle teidän jutuista ja onnelliseksi teidän plussista... :)
Joten heipat Lyyliskäiset ja kaikille plussatuulia ja hyvää odotusaikaa!
Ei voi kuin HeikkoPeikkoa peesata.. ikävä tulee lyylejä. Olitte tän palstan piristys.
Itse jatkan kuumeilua pelkona ettei toista nyyttiä suoda koskaan :(
Ensimmäinen " nyytti" on jo 11v. *huoh*
Mutta siis lyyleille oikein hyvää jatkoa.
Prisku on avannut msn:n yhteisön " ellit estraadilla" ! Rimpe, nyt sinulta pyydettäisiin s-postiosotetta!