Tulin kertomaan, että taidan kadota taka-alalle
Siltä varalta, että se jotakin kiinnostaa! ;)
Babyunelma olit ainakin huomannut, kun olin pyyhkinyt itseni pois lokamasulistasta ja ehkä joku muukin ihmettelee niin tuotakoon julki! :)
Tänään tuli täti, hiipi hiljaa varkain, anto vielä pitää pientä toivoa yllä, mutta turhaa se taitaa olla.
Ja nyt siis masentaa siihen malliin, että aikomus ois vähentää palstailua. ainakin siihen asti, kun saan päätettyä, että jatketaanko meillä vielä yrittämistä vai koitanko pikkuhiljaa unohtaa haaveen kolmannesta lapsosesta ja keskittyä elämään tätä elämää näiden kahden jo olemassa olevan kanssa.
Eihän meillä toisaalta ole yritystä kuin tuolta elo/syyskuusta asti takana, tiedän, että moni on yrittänyt paljon paljon kauemmin, mutta kun tätä ikääkin jo on niin pitää välillä pysähtyä pohtimaan.
Tää tais olla nyt kolmas kemiallinen raskaus perättäin, enää en halua yhtä ainutta haamuviivaa tikkuun...
Joten yritän siis pysyä poissa, saapi nähdä onnistuuko vai luikinko jo kohta puoliin häntä koipien välissä kärkkymään marraskuisten pinoon! =D
Mutta jos siis saan pidettyä itseni poissa niin toivon kaikille oikein hyvää kevään odotusta ja jokaiselle kuumeilijalle pikaista plussaa!
Kommentit (6)
Minä en ala....
*lohtuhali* Piipaa00....
Mut toivotan Sinulle ja perheellesi kaikkea hyvää vaikka et täällä näkyisikään.
Jotenkin myötäelän sun kanssa, mut en halua " hyväksyä" tapahtunutta... Kun niin mukavalta tuntui, kun plussailit...
" Näemme" taas joskus =)
KJ25
Täältä taustalta - joskus kyllä " pinoudun" - olen seurannut sinun tilannettasi ihan ystävällisellä mielenkiinnolla, silloin varsinkin, kun Truplat vielä palstailivat täällä vauvakuumeella.
Meillä on hyvin samankaltainen tilanne itsellämmekin; Kaksi lasta on jo, mutta kolmatta vielä haluttaisiin... Ikä tulee kuitenkin jo vastaan, varsinkin mun miehelläni, joka on jo yli 40 kymppinen (vaikka ei uskoisi, kun häntä katsoo). Hän suree olevansa liian " vanha" isä.
Olemme kuitenkin yrittäneet sada pikkukolmosta alulle jonkin aikaa, nyt mulla n kp 28/28 eikä vielä ole kurvannut täti pihaan eli pöksyihin. Jännää on.
Voimia ja iloa kuitenkin sulle, mihin ratkaisuun sitten päädytkin.
Älä nyt ainakaan meitä Kolibreja unohda. Olen tykännyt lukea juttujasi ja jännännyt puolestasi vahvistuuko viivat vai ei.
Toivon, että asiat selkiintyvät. Mietin, että kannattaisiko sinun käydä nyt vielä gynekologilla juttelemassa tilanteestasi? Sinulla siis tulee ovulaatio ja hedelmöittyminenkin, eli uskoisin, vaikken mikään lääkäri olekaan, että sinulle voisi tuoda avun kohdun limakalvoa vahvistava keltarauhashormoni...
Joka tapauksessa, toivoisin sinusta vielä kuulevani Kolibrien ja miksei jo marrasmasujenkin pinossa. Älä missään nimessä heitä toivoasi!
-Kanelisokeri
Selmiina! Toki sinut muistan! Toivottavasti haaveenne toteutuu endosta huolimatta!
KJ25! Halaus myös sinulle! =) Kyllä mä täällä ainakin sen verran käyn kurkkimassa, että pääsen sua heti onnittelemaan, kun plussaat!
Amanita! Lohduta miestäsi, että mulla mies on 50 eikä hän halua vielä luopua toivosta. No alussa kyllä kun kolmosesta alettiin keskustella hänkin oli huolissaan iästään, mutta toisaalta uskoi mua, kun sanpoin ettei vuosi pari sinne tänne tilannetta muuta juurikaan, onhan meidän esikoinenkin vasta 2,5 v.
Toivottavasti teillä on jo tärpännyt!
Kanelisokeri! Päässä ei ajatukset oo vielä kasassa, mutta toistaiseksi en ainakaan aio teitä ihania kolibreja jättää.
Ja sinä itse asiassa annoit vielä yhden toivonkipinän, kiitos siitä! =)Mullahan on tuo kilpirauhanen vaivannut enempi ja vähempi ja sitä itse epäilen näiden kemiallisten syyksi. Mutta koska hormoneistahan sekin johtuu, voisi hyvinkin olla, että tuo keltarauhashormoni auttaisi tässä tilanteessa. Sitä en osannutkaan aiemmin niin tarkkaan ajatella. Eli taidankin hipsiä gynikselle pikapuoliin...
Kiitos hirmuisesti teille jokaiselle ja onnea matkaan sekä pikaista tärppiä itse kullekin!
Ja myös kaikille muille! =D
...kertomaan, mitä gynellä selvisi, mikäli päätät sinne mennä :-)
t. Kanelisokeri
Minäkin kävin tuota lokamasujen listaa tänään kurkkimassa, ja kummastelin ettei nimeäsi siellä enää ollutkaan. Isot pahoittelut!!!! Omituiselta tuntuu noin monen kemiallisen määrä peräkkäin. Ja varmasti tosi raskaalta. Niin, en tiedä muistatko minua edes... Syyskeijuissa palstailtiin enemmän samaan aikaan, lokamasuissakin olis la:t ollu samoissa, mut mulla täti yllätti jo viikkoa etuajassa....
Ja siitä palstalta poistumisesta... Itse olen sitä yrittänyt pariin otteeseen, ehkä en kuitenkaan ihan tosissani, koska en ole onnistunut. Minulla tähän kuumeiluun on tullut kans muutosta, kuukausi sitten todettiin endo. Sitä tässä olen sulatellut. Tietoa etsiskellyt ja toivoa toisesta lapsosesta menettänyt.Toista kuitenkin vielä toivotaan, ja mahdollisesti joskus vielä saadaankin..
Mutta välillä on hyvä pysähtyä miettimään oman elämänsä kulkua. Ja varsinkin tässä kuumeilun kourissa muistaa sitä muutakin elämää. Tsemppiä teille!!!!
Ehkä siellä marrasmasuissa nähdään kuitenkin ;)
[color=orange]♥Selmiina