Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

huippu ältsin tyylikkäät:))

17.04.2007 |

Alotan uuden pinon, kun meillä rupee olemaan sen verran noita " vierailevia tähtösiä" että menee pitkäksi.

Jos tämä ei tästä kohta tokene, avataanpas meille suljettu ryhmä meseen. Ei tartte sitte kermanaisten pissiä pöksyjään märäksi kun sattuu niin paljon tämä tyyli.

Mut hei, tää on kunnianarvoista. ME OLLAAN JULKKUJA, jee palstajulkku, se mä oon aina halunnu olla.

Nyt mä lähen kattoo dokkaria, aamulla taas....

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä jaksa tätä enää vatkaa, sori kaihoisa.

Sori tytöt, mut mä en jaksa tällästä paskaa enää. En tiiä mitä ihmettä mä oon väärin tehny, mut en haluu joka päivä kuulla että av:lla on jotain. Toki ne on poistettu aika pian, mutta tänään siellä oli taas niin törkeesti puhuttu mun asoista ettei tosikaan:(

Otetaan porukalla selvää missä priscilla asuu?

Missä salilla se on töissä?

minkänäkönen priscu on?

onko kukaan lapsista täyssisar keskenään?

vedänköhän mä kamaa?

minkä näkönen mun mies on?

haluunkohan mä olla julkkis?

laitetaan se huurupää narttu itkemään?

Mä en jaksa tajuta mitä vittua mä oon tehny???

nyt mulla loppu huumorintaju. Ja myönnetään paskapäät, kyllä itkettää :' ' (

Heippa lyylit, rakastan teitä.

Vierailija
22/55 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin ihan ensimmäisen kerran eilen kommenttini eräästä kirjoituksesta. Se on ihan tavallista keskustelupalstoilla. Ei sellaisesta ole tapana tehdä näin kamalaa haloota. Edelleenkin: Av-palstan kirjoittelut nyt tai aiemmin eivät liity millään tavalla minuun. Minä luen milloin mitäkin palstaa ja kirjoitan itse milloin mihinkin juttuun kommentteja, kuten tällaisilla palstoilla on tapana. Johan tässä voisi suuttua ja alkaa tehdä vaikka mitä ilmoituksia siitä kun nimimerkkini mainitaan toistuvasti joidenki törkyjuttujen yhteydessa. Juttujen joista en edes tiedä mitään. Mutta en nyt tietenkään tosissani alkaisi mihinkään. Ihmetyttää vain miksi minua saa loukata jatkuvasti...hmmh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käykääs nyt kaikki lukemassa alotus aivottomilla " huomaa kuinka eräs nauttii saamastaan huomiosta"

Tehdään nyt niin, että te saatte jäädä tänne jauhamaan, mä lähen.

Vierailija
24/55 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän hyvin tunteen. pari vuotta sitten olin saman " vihan" kohteena. vai sanoisio vainon. harmittaa ettei sillon tajunnut nostaa herjaus syytettä, sen verran törkeää tekstiä täällä ladeltiin. ei nostettu koska meitä miehen kanssa nauratti niin totaalisesti ihmisten idioottimaisuus. sen kohun jälkeen vetäydyin ihan vain lueskelemaan joitain juttuja, enää jaksanu kirjoittaa mitään meidän perheen asioista koska ne ei kenellekkään kuulu.

Vierailija
25/55 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kerroit kokemuksestasi. Tiedän toki, että onhan tätä sattunut muillekkin. Käsittämätöntä vaan että jotkut jaksaa tuntemattomasta ihmisestä ottaa päänsäryn... Mä kanssa ajattelen että antaa olla, mutta nyt tässä käy niin että ei annetakkaan olla.

Eli tosiaan lyylit, jatkakaa!! Mä poistun, ihan itseni takia. Ja myös sen, että tää nyt sit ei jääkkään tähän, parempi itse vetäytyä pois.

Ikävä tulee teitä, kovasti.

Vierailija
26/55 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunkeudunpas minäkin ;)

Ehotanpas sellasta, et siirtykää lyylit suljettuun yhteisöön. Niin mekin tehtiin. Aikanaan täällä siis kirjoteltiin Puolukat-pinoon, mutta yli vuosi sitten siirryttiin yahoolle suljettuun yhteisöön. Ei meitä täällä vainottu tms. mutta alkopahan jotenkin tuntuun, et kaikki jutut ei ehkä sovi ihan yleiseen levitykseen. Ja joskus joku " viisas" tuli pinoomme kommentoimaankin asian vierestä.

Näitä pinoja kuiten lukee kaikki hullut maan ja taivaan väliltä, joten suosittelen siirtymistä suljettuun. Teilläkin vissiin aika henkilökohtasia juttuja poristaan. Yahoolle tai msn:iin ei oo hankalaa yhteisöä perustaa ja sinnehän saa kuvia ja muuta kivaa laiteltua :)

Mutta näin, eipäs mulla tämän kiihkeempää ollut!

Hyvää jatkoa!

JJ

Vierailija
27/55 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei presley pieni, älä lähde!! Sitä NE just haluaa!! En minäkään lähde minnekään!! Munkin on tosi paha mieli, Sun puolesta, ja omasta, ja muakin itkettää :´-(( Jätetään noi pahanpuhujat omaan arvoonsa!

Milenna, tutti, elena ja niiloakseli, kiitos taas paljon kannustuksesta! Ja niiloakseli, tule vaan meidän joukkoomme, minäkin olen sinun " koettelemuksistasi" lukenut paljon, ja pidän sinusta ja tavastasi kirjoittaa!!

Presley, tule takaisin ja ollaan niinkun ennenkin...ananas ja kookos, jookos! ÄLÄ ITKE enää *mää anna sulle nenätuukin* pyyhitään sun nenä, ja sit alotetaan taas alusta!

Voitaisko Lyylit sopia, että annetaan jo olla!

nonuli

Vierailija
28/55 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäsi varmaan kaikkien ottaa ja rauhottua..Ihan turha tääl on mitään enää jauhaa kun noi avläiset käy kuitenki lukemassa ja toistaa kaiken sit siellä omissa pinoissaan(en kyl ymmärrä mikä järki siinä on..)

Nonuli ja Priscu! Taemppiä teille, koittakaa jaksaa kaikki paska..

Me rakastetaan teitä..muistakaa se..Nyt pitää lähtee siivoilee...

Vierailija
29/55 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Priskulla on :-(

Tule jo takaisin!

nonuli

Vierailija
30/55 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan nyt on markkinat! Kylläpäs tämä meni likaiseski! Nyt ei ole enää kenelläkään kivaa kun oikeasti ruvetaan satuttamaan.. :(

Täältä lähtee kannatus ääni sille suljetulle yhteisölle! Josko joku joka asian paremmin osaa niin viitsisi sellaisen homman vaikka msn:ään hommailla? Ja vielä tälläistä urveloa neuvoa kuinka sinne pääsee mukaan?

Täällä jatkaminen niin kuin ei mitään olisi tapahtunutkaan taitaa olla jo mahdotonta? Ei tässä näin pitänyt käydä..

Janna ja Niiloakseli tulkaa ihmeessä mukaan, jos uskallatte! ;)

Priscu tuu takas! Mulle tulee ikävä... :(

Rimpe kp 1/ ~26

Vierailija
31/55 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin täällä vielä reilu vuosi sitten Kuttuina, mutta siirryttiin " paremmille maille" , kun muutaman kerran mekin päästiin av:n hampaisiin - vaikkei kovinkaan pahasti. Ja on niin paljon vapaampaa ja meistä monet ovat live-elämässäkin jo ystäviä. :)

Axe & I-neito 6+kk

Vierailija
32/55 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ois msn:llä Tyylilyylit sivusto, en kyl tiiä oikeen miten sinne saatais kaikki sisälle..ikinä ennen en oo tämmösiä sivustoja tehnyt..Pitää vissiin olla hotmail osoite ainakin..Jos joku tajuaa nää hommat paremmin, niin kiitti jos viitit selittää tumpelolle:D

Vierailija
33/55 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaks menny tää touhu täällä. Mä myös kannatan suljettua yhteisöä!

(.) Täti kaahasi paikalle =( Ei siis joululahjaa meille. Siirryn taustalle vähäksi aikaa inhoamaan maailmaa ja vaipumaan itsesääliin.

Nippara kp1/34 yk9 alkaa...

Vierailija
34/55 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

prisku, ymmärrän jos et halua täällä enää jutustella, mutta koska olet niin mahtava tyyppi, en halua sua menettää!!!! eli tulethan sinne suljettuun yhteisöön, jookos? ja kaikki muutkin kullat, tulkaa!

ensin vaan kertokaa mullekin miten sinne pääsee.... =)

sande

Vierailija
35/55 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin just tulossa kertomaan priskun terveisiä, että haluis että mentäs sinne suljettuun, koska ei ole tulossa enää vauvaa takaisin, eikä haluis menettää lyylejä! Minäkään en ymmärrä että miten sinne pääsee, joten voisko joku kertoa, niin voin sitten kertoa priskullekin!!??

nonuli!!

nippara, älä välitä, koitetaan saada ne tammivauvat, jookos!! *halaa kovasti*

Vierailija
36/55 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua jutun pointtia, hei kannattasko joidenkin ihmisten hankkia elämä???

Priscilla takasin, täällä on tylsää ilman sua!!!

Omaa napaa ei nyt ees tee mieli kirjottaa, ottaa vaan päähän.. tällä kertaa lyhyestä virsi kaunis!!

tsemppiä lyylit!

Vierailija
37/55 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppu multakin sanat.

voin tulla myös sinne toiseen paikkaan turisemaan, jos niitä neuvoja?

tutti joka äsken testasi puhtaan negan (eli taas kemiallinen tai muu kökkö), mutta enemmän harmittaa tämä pommituksen kohteeksi joutuminen lyylien puolesta. argh.

:(((

Vierailija
38/55 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni, voi perse :-( <-----------sanon näin, vaik vankilaan joutuisin! tule sinä mun ja nipparan kanssa sitten ottamaan se tammikuun nyytti =-) *halaan sinnuu*

NEUVOKAA NYT JOKU MITEN ME PÄÄSTÄÄN SINNU SULJETTUUN???!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
39/55 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli ihan semmonen fiilis näistä " tiedätte-kyllä-millä-palstalla" vastaan lyylit kirjottelusta, kun olin teininä eräässä tehtaassa duunissa missä oli satoja naisia pelkästään. Siis ihan kauheeta...kateutta, ilkeyttä ja kieroilua. Ehkä siksi olen ollut miesvaltaisilla aloilla jatkossa ;)

Olen aloittanut täällä palstailun samalla nimimerkillä jo silloin kun ulkoasu oli ihan eri...ennen esikoista joka syntynyt -00, enkä oo törmännyt tämänlaiseen. Ehkä ajat muuttuneet, tai on sattunut hyvä tuuri. Ilmapiiri on ollut useimmiten aina kannustava, ystävällinen ja vertaistukea on saanut.

Omia ajatuksiani, kun harmittaa niiden puolesta jotka ennen vapautuneesti ovat puhuneet fiiliksistään eivät enää voi/halua (ymmärrettävää).

Ihan piruuttanikin nyt laitan tähän iiiiiiiiiiiiisoooooooooooooon halaus pusi rutistustuksen tyylilyyleille kun eräiden mielestä sekin on jo ällöä?

jeps. ei muuta.

Tutti

Vierailija
40/55 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HALEJA teille lyylit, osan kanssa ollaan piinailtu eri pinoissa ja olen jutustelujanne lukenut myös lyyleissä ja suorastaan harmittaa jos lyylit poistuu, minusta ainakin on ollu mukava lukea teidän juttuja, kerrotte niin mukaansa tempaavasti. harmittaa vaan itseä ku ei ehdi enää kirjottaa mihinkään pinoon. Jos poistutte suljettuun niin käykää ainakin kertomassa välillä mitä teille kuuluu :)