Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko exäni vähän turhan dramaattinen?

Vierailija
13.11.2025 |

Ollaan erottu jo jonkin aikaa sitten, mutta hän julkaisee edelleen Facebookissa meidän vanhoja yhteiskuvia joskus sellaisia, missä ollaan posket vastakkain, ja joskus kuvia, joissa hän on muka kuvaamassa jotain ihan muuta, mutta taustalla näkyy vaikka mun käsi tai joku muu osa musta.

Vielä oudompaa on se, että hän esittää kuin asuttaisiin yhä yhdessä. Hän kirjoittelee sinne tänne vihjailevia päivityksiä, joista saa sen kuvan, että hän muka tietäisi yhä mun päivittäiset tekemiset.

Jopa raskaudesta on ollut puhetta, ihan kuin me suunniteltaisiin vielä yhteistä lasta.

En oikeasti tiedä, miten tällaiseen pitäisi suhtautua. En halua olla enää missään tekemisissä hänen kanssaan, mutta hän tuntuu elävän jossain omassa me ollaan yhä yhdessä -fantasiassaan.

Pitäisikö mun ottaa suoraan yhteyttä ja sanoa suoraan, että nyt riittää, vai olisiko parempi vain katkaista kaiken yhteydenpidon ja antaa ajan tehdä tehtävänsä?

Onko muilla ollut vastaavia kokemuksia? Miten te olette hoitaneet asian?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen lukevinani rivien välistä, että sä saat sen käytöksestä jotain tyydytystä. Hiveleekö sen ikävä sun itsetuntoasi?

Päinvastoin, hän ottaa minuun edelleen silloin tällöin yhteyttä ja vihjaa, että meidän pitäisi palata yhteen.

Ap

Siksi sinä estät hänet niin, että hän ei voi ottaa sinuun yhteyttä kuin ehkä paperikirjeellä

Et ehkä ole dramaattinen ihminen, joten et luultavasti arvaa, millä tekosyillä hän ottaa minuun yhteyttä.

Ap

Vierailija
42/50 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin, hän ottaa minuun edelleen silloin tällöin yhteyttä ja vihjaa, että meidän pitäisi palata yhteen.

Ap

Siksi sinä estät hänet niin, että hän ei voi ottaa sinuun yhteyttä kuin ehkä paperikirjeellä

Et ehkä ole dramaattinen ihminen, joten et luultavasti arvaa, millä tekosyillä hän ottaa minuun yhteyttä.

Ap

Mitä väliä sillä syyllä on? Ei hännota yhteyttä, kun sinä estät hänet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Mitä väliä sillä syyllä on? Ei hännota yhteyttä, kun sinä estät hänet

Onko pakko käyttää noin äärimmäisiä menetelmiä tuollaisen naisen kanssa toimimiseen?

Ap

Vierailija
44/50 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ap vielä ala-asteella? Jutut on ainakin sen kuuloisia.  Kirjoita exän seinälle ettö painuu hel vettiin ja estä. Mitä se sun persettä enää kutittaa? Taidat vaan haluaa exän huomiota ja sua hivelee kun ex roikkuu susta.

Kerron yhden jutun; et oo mikään saalis vaan tavallinen Taavi.

Vierailija
45/50 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, AP on tyhmä 🤷

Ihmiset on yleensä tyhmiä.

Olin aikanaan paikallisessä puskaradioryhmässä. Siihen liittyi joku uusi alueen asukas. Oli aika suulas ja ärsytti monia. Tästä hemmosta alettiin sitten mm.ao ryhmässä levittelee kaikenlaisia perättömiä juttuja, jotkut aika törkeitäkin. Heppu oli tietty blokattu niin ei itse nähnyt julkaisuja. keräsin todisteet ja lähetin ne tuolle kaverille. Miten ukko reagoi?!

Se suuttu mulle ja kävi mun kimppuuni. Lopulta teki musta ilmoituksen poliisille. Oli poliisilla naurussa pitelemistä kun annoin täyden selityksen mistä on kysymys ja laitin vielä meidän keskinäisen viestinnän todisteeksi.

Kyllä. Ihmiset on tyhmiä!!!

Vierailija
46/50 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, AP on tyhmä 🤷

Ihmiset on yleensä tyhmiä.

Olin aikanaan paikallisessä puskaradioryhmässä. Siihen liittyi joku uusi alueen asukas. Oli aika suulas ja ärsytti monia. Tästä hemmosta alettiin sitten mm.ao ryhmässä levittelee kaikenlaisia perättömiä juttuja, jotkut aika törkeitäkin. Heppu oli tietty blokattu niin ei itse nähnyt julkaisuja. keräsin todisteet ja lähetin ne tuolle kaverille. Miten ukko reagoi?!

Se suuttu mulle ja kävi mun kimppuuni. Lopulta teki musta ilmoituksen poliisille. Oli poliisilla naurussa pitelemistä kun annoin täyden selityksen mistä on kysymys ja laitin vielä meidän keskinäisen viestinnän todisteeksi.

Kyllä. Ihmiset on tyhmiä!!!

Mullen kävi samoin. Löysin puhelimen, vein sen kotiin ja odotin että kyllä siihen kohta joku soittaa. Soittikin, näytöllä vilkkui mama. Vastasin ja selitin soittajalle että olen löytänyt puhelimen ja että sen voi tulla noutamaan. Annoin vielä osoitteen. Tuntia myöhemmin ovella oli poliisi. Täälläkös on se puhelinvaras.

Vierailija
47/50 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et halua olla missään tekemisissä, mutta seuraat hänen päivityksiään FB:ssä.. OK.

Koska en voi tietää, millaista sisältöä hän vielä julkaisee vihjatakseen, että oltaisiin muka yhä yhdessä, seuraan vielä tilannetta ja yritän ymmärtää, mikä hänen motiivinsa oikein on.

Ap

Jos et halua olla jonkun kanssa MISSÄÄN TEKEMISISSÄ, kuten itse sanot, miksi ihmeessä sua kiinnostaisi hänen tekemisensä yhtään? Poistat kavereista ja jatkat omaa elämääsi, anna hän hourii mitä hourii, ei ole sulta pois mitenkään. Eikä ole sun ongelmasi.

Meillä on yhteisiä ystäviä ja sosiaalinen piiri, ja hänen tekonsa ovat vahingoittaneet vakavasti imagoani ja elämääni. Pitäisikö mun vain päästää irti?

Ap

Pitäisi.

Vierailija
48/50 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et halua olla missään tekemisissä, mutta seuraat hänen päivityksiään FB:ssä.. OK.

Koska en voi tietää, millaista sisältöä hän vielä julkaisee vihjatakseen, että oltaisiin muka yhä yhdessä, seuraan vielä tilannetta ja yritän ymmärtää, mikä hänen motiivinsa oikein on.

Ap

Jos et halua olla jonkun kanssa MISSÄÄN TEKEMISISSÄ, kuten itse sanot, miksi ihmeessä sua kiinnostaisi hänen tekemisensä yhtään? Poistat kavereista ja jatkat omaa elämääsi, anna hän hourii mitä hourii, ei ole sulta pois mitenkään. Eikä ole sun ongelmasi.

Meillä on yhteisiä ystäviä ja sosiaalinen piiri, ja hänen tekonsa ovat vahingoittaneet vakavasti imagoani ja elämääni. Pitäisikö

Entä ne ongelmat ja negatiiviset vaikutukset, jotka hän on jo minulle aiheuttanut?

Ap

Vierailija
49/50 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Meillä on yhteisiä ystäviä ja sosiaalinen piiri, ja hänen tekonsa ovat vahingoittaneet vakavasti imagoani ja elämääni. Pitäisikö mun vain päästää irti?

Ap

Tuossa tapauksessa tee rikosilmoitus.

Vierailija
50/50 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, AP on tyhmä 🤷

Dramaattiset ihmiset ajattelevat aina, että muita on helppo huijata, minkä vuoksi he toimivat niin dramaattisesti tietämättöminä siitä, että heidät lopulta paljastetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi