Tuleeko muille tilaukset cittarista huonolla päivämäärällä nykyään.
Meille on tullut nyt muutama lähetys. Siis viimeinen käyttöpäivä oli monessa tuotteessa ylihuominen.
Tilasin perjantaina ja monen ruuan viimeinen käyttöpäivä oli sunnuntai.
Ei parissa päivässä ehdi käyttää kaikkea. Nyt meni paljon ruokaa roskiin. Osan söimme päivän vanhoina.
Vielä puoli vuotta sitten ja sitä ennen päiväykset oli kunnossa. Siis yleensä 5 päivää tai enemmän.
Miten teillä kotiinkuljetusten tuoreus?
Kommentit (13)
ei, jaksan käydä kaupassa!
Rajoiteisten tilaukset ymmärrän.
Vierailija kirjoitti:
Olen omaishoitaja.
Ap
Olen siirtynyt tilaamaan tuotteet, jotka säilyvät pitkään tai ovat pakasteita ja siirtynyt ostamaan itse kaupasta valiten tuoretuotteet. Tilaan vain tilauksen jälkeiselle päivälle jotain tuoretta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen omaishoitaja.
Ap
Kai sinä liikkumaan pääset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen omaishoitaja.
Ap
Kai sinä liikkumaan pääset?
Hoidettavaa ei voi jättää yksin kaupassaköynnin ajaksi.
Ap
Onko teille tullut hyvällä päivämäärällä cittarista?
Tämän haluaisin tietää.
En halua sentään joka toinen päivä alkaa tilata, tulee kalliiksi maksella kuljetusmaksua.
Ap
Kai laittavat niin lyhyellä kuin uskaltavat. Tänäänkin katselin kaupassa että etummaisissa tuotteissa oli päiväystä ylihuomiseen ja takana oli vähän pitemmälle pelivaraa. Ihan myyvät joskus samanpäivänkin ilman alelappuja. Tilauksista en tiedä kun en käytä sitä palvelua.
Ensinnäkin, lähes kaikkea voi pakastaa, eli miksi heitit ruokaa roskiin?
Toisekseen, valita sinne kauppaan äläkä täällä ihmettele.
Cittareissa on omat kauppiaat ja eri kaupoissa voi olla täysin eri meininki.
Vierailija kirjoitti:
Olen siirtynyt tilaamaan tuotteet, jotka säilyvät pitkään tai ovat pakasteita ja siirtynyt ostamaan itse kaupasta valiten tuoretuotteet. Tilaan vain tilauksen jälkeiselle päivälle jotain tuoretta.
hei, sama mulla. Eli ne tilaan, jotka kumpi tahansa, minä tai keräilijä voi ottaa näkemättä mitä se sisältää. Eli wc paperi, mehu, mehukeitto, hevi osastolta ehkä perunapussi ja banaanit, tonnikala ja muut säilykkeet jne jne. Itse käyn sitten hakemassa esim. lihaa ja kalaa, loput heviosastolta jne josta nään mitä sisältää ja miltä näyttää ja mikä on päiväys. Jos olen suunnitellut syöväni A, mutta onkin liian lyhyt päiväys, otan sitten B tai C.
Tämän kun olen oppinut, niin säästää rahaa, kun ei mene roskiin.
T: yksi vahvasti toimintakykyrajoitteinen
Vierailija kirjoitti:
Onko teille tullut hyvällä päivämäärällä cittarista?
Tämän haluaisin tietää.
En halua sentään joka toinen päivä alkaa tilata, tulee kalliiksi maksella kuljetusmaksua.
Ap
Cittarit on kauppiasvetoisia joten ota heihin yhteyttä tai vaihda kauppaa.
On ollut viime aikoina samaa, aiemmin ei. Aiemmin oli jätetty poiskin aina jotain merkinnällä "liian lyhyt päiväys" tai vastaava, nyt tulee tosiaan vkoloppun ostoksia, joissa viimeinen käyttöpäivä voi olla maanantai.
Miksi ette laita kauppoihin palautetta? Mä valitin tästä joskus ja sain ensinnäkin jonkun 5e alekupongin ja korjasivat toimintatapojaan koska sen jälkeen kaikki ok.
No, miten on teillä, jotka tilaatte kotiin?
Onko päivämäärät ok?