Olen yli viisikymppinen naimisissa oleva nainen
Eikä minulla ole seksielämää. Mieheni on haluton. Erokaan ei ole vaihtoehto. En uskonut, että elämä menee näin.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Jos ero ei ole vaihtoehto, niin vaihtoehdoiksi jää sitten: seksitön liitto. Toki siinä seksittömässä liitossa voi harrastaa seksiä itsensä kanssa tai sitten hankit itsellesi rakastajan, joko miehesi siunauksella tai ilman.
Niin. Seksittömyyten olen nyt totutellut.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ero ei ole vaihtoehto, niin vaihtoehdoiksi jää sitten: seksitön liitto. Toki siinä seksittömässä liitossa voi harrastaa seksiä itsensä kanssa tai sitten hankit itsellesi rakastajan, joko miehesi siunauksella tai ilman.
Niin. Seksittömyyten olen nyt totutellut.ap
Miksi miehesi ei halua seksiä? Miksi sinulle ero ei ole vaihtoehto?
Minäkin olen 5-kymppinen, eikä minullakaan ole. Eikä ole ikinä ollutkaan, ruman naisen on turha sellaisesta haaveillakaan.
Nieletkö?
T. veikeä setämies täysvalkoisissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei oo?
Mies ei halua.ap
Oletko kysynyt suoraan, haluaako seksiä.
Kyllä olen. Vaikka kuinka monta kertaa vuosien aikana. ap
Kysy haluaako hän seksiä enää koskaan kenenkään kanssa loppuelämänsä aikana. Jos rehellinen vastaus on ei, niin testot mittaukseen. Toinen vaihtoehto on se että haluaisi muuta kuin sinua, mutta moraalinsa vuoksi ei voi ja ikään kuolettanut halunsa ja samalla sinua kohtaan. Kinkkinen asetelma se. Kolmas vaihtoehto on että saa seksinsä muualta. Oma kokemus tosin on, että jos on salaseksiä muualla, niin se tuo miehistä nostetta kotioloihinkin, jos suhde ei muuten ole myrkyttynyt. Ja sanoisin vielä, että niin kuumaa naista ei olekaan, ettei joku mies aina sellaisen puolisona silti kyllästyi seksiin hänen kanssaan. Tästähän on julkkisesimerkkejä paljon.
Vierailija kirjoitti:
No elämässä on niinpaljon muutakin kuin seksi joten etsi vaan iloa muualta elämän asioista!
Ja etköhän sä nyt jo tuohon ikään mennesä ole päässyt kokeilemaan mitä seksi on joten ei sitä ole tarvetta ongelmaksi tehdä
T: Kari67
Niimpäniin. Itse olen reiluun neljäänkymmeneen vuoteen päässyt kokeilemaan minkälaista on kävellä, ja puhua. Mitä siis haittaa, jos nuo kyvyt lähtevät?
Ero ei ole vaihtoehto silloin, kun ei pysty elättämään itseään. Taas yksi sellainen tapaus.