Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen yli viisikymppinen naimisissa oleva nainen

Vierailija
12.11.2025 |

Eikä minulla ole seksielämää. Mieheni on haluton. Erokaan ei ole vaihtoehto. En uskonut, että elämä menee näin.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään olisi aiemmin halunnut erota. Olen kaiketi jumissa siinä että miksi. Miksi mies joka ei itse halua kanssani seksiä ja on sanonut mm että seksi on yliarvostettua ja seksi ei ole kiinnostava aihe ja hän haluaa ehdottomasti olla kanssani. Niin miksi sellainen mies kuitenkin suuttuu ja ahdistuu että haluaisin seksiä tai suutuspäissäni sanon että tässä kohtaa haluan sitä jo muualtakin. Hän ei ole mikään ankeuttaja elämän muilta osin. 

Ja joo ei kukaan täälläkään tiedä. Ja paperilla on selvää että pitäisi erota. Mutta ei se ole aina niin yksinkertaista. Eikä sinkkuus tarkoita ainakaan minulle että seksiä sitten tulee ovista ja ikkunoista kun en oikein osaa yhden yön juttuja harrastaa. Ja kaikenlaisiin ukkoihin on tullut törmättyä. Mutta niin. Tuskinpa tämä tilanne enää korjaantuu. 

Haluttomalle seksin merkitys suhteessa on kyllä se nolla. Etenkin jos haluttomuus ei liity kyvyttömyyteen tai kumppaniin eli ei hän halua seksiä muualtakaan. Ei se ole hänelle ongelma kuin silloin kun halukas ahdistuu tai turhautuu liikaa ja tulee riitaa. 

N36 

Vierailija
42/46 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättele sitä miestäsi, laita seksikästä päälle sukkanauhaa, sukkia, korkkareita, korsettia ja ota ohjat. Jos tässä vaiheessa mies ei reagoi niin vaihtoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, jolla haluton mies, kirjoita. Voidaan kirjoitella aiheesta.  -Tutkijamies protonmail piste com

Vierailija
44/46 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herättele sitä miestäsi, laita seksikästä päälle sukkanauhaa, sukkia, korkkareita, korsettia ja ota ohjat. Jos tässä vaiheessa mies ei reagoi niin vaihtoon.

Kuka näitä ohjeita oikein antaa? Ei ainakaan kukaan sellainen jolla olisi minkään maailman kokemusta haluttoman miehen sielunmaisemasta. 

Vierailija
45/46 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei. Ensinnäkin en viehäty ohjien ottamisesta roolina eikä mieheni välitä sukkanauhoista, korsetista, lyhyistä hameista tai korkkareista joita on omaksi iloksi kyllä olemassa. Etenkään en innostu ajatuksesta että mies joka ei ole koskenut minuun kohta kahteen vuoteen ja on tehnyt selväksi että seksi on yliarvostettua huonomman aineksen vöyhötystä pitäisi keimaillen raahata katsomaan minun esiintymistäni. Tunnen jo itseni täysin rumaksi ja huonoksi vaikka muilta miehiltä tulee huomiota. En halua vielä että pitää ottaa ohjat. 

En tajua minäkään kuka näitä ohjeita jakaa? Miehet joilla ei itsellään mitään haluttomuutta edes ole? Sama kun naiset välillä jakaa että anna sille vaimolle ihanaa suuseksiä pitkän kaavan mukaan, kun on estyneitä naisia jotka ei ole parempinakaan aikoina halunnut suuseksiä. Niin miten se toimisi että asiat jo solmussa ja mies hyökkäisi vuosien seksitauon jälkeen ottamaan ohjat kun nainen tehnyt selväksi että seksi on kauheaa?

Eroaminen sentään ihan käypä ohje. 

N36

Vierailija
46/46 |
13.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 36v nainen samassa tilanteessa. Mies nelikymppinen. Kaikki muu hyvin, mies ei halua erota, suhdetta ehdottomasti ei saa avata, missään nimessä en saa edes miettiä muita miehiä. Mutta mitään seksiä ei ole. Olen saanut seksiä viimeksi 2023. 

Sinä saat silti haluta erota. Se on ihan ok. Se että kaikki muu on hyvin ei välttämättä aina riitä. 

Toimiva seksi on 2/3 koko hyvän parisuhteen perustasta. Jos seksi ei toimi, niin parisuhde ajautuu konkurssiin.

M52

Haluttomalle seksin merkitys on 0. 

Haluttomilta pitäisi kieltää parisuhteet  muiden,kuin toisten haluttomien kanssa.