Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan Tinderissä kannattaa pitää matchia jos toinen ei tee aloitetta?

Vierailija
12.11.2025 |

Olen siis nainen ja parempi on jos mies tekee aloitteen. Voin toki joskus tehdä itsekin aloitteen. Tuntuu vaan jos aloitetta ei tehdä melko heti kyse on siitä ettei mies ole ollut oikeasti kiinnostunut, swaipannut vain huvikseen oikealle. 

Kommentit (110)

Vierailija
61/110 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä taitaa kirjoittaa äpäristä ja pilteistä joku ihan vaan pikkuisen katkera:D

Onhan se nyt aivan helvetin alentavaa naisille tulla työnnetyksi tuollaiseen rooliin. Niistä lapsista voi vaikka mainita biossa niin ei kukaan joudu vahingossa tällaiseen kiusalliseen tilanteeseen.

Jaah, no kyllä minä kävin illalla lasten mentyä nukkumaan, miehen luona. Ei ollut yhtään alentavaa, päin vastoin. Sain hyvää seksiä:) Mutta niin me ollaan erilaisia, jotkut ovat kärttyisiä akkoja (kuten sinä) tai sitten sellaisia, jotka voivat nauttia elämästä (kuten minä).

Vierailija
62/110 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso osa miehistä laittaa kaikki naiset oikealle. Eli miehen tykkäys ei ole merkki yhtään mistään, se on voitu antaa edes vilkaisematta. Siksi jätän aloitteen teon miehelle, se olkoot edes hieman enemmän indikaatio siitä että edes jotain kiinnostusta on.

Poistan matchin 2 päivän hiljaisuuden jälkeen. 

Jeps tätä just tarkoitan. Aika paljon tulee suoraan matchejä, joten aika paljon pitäisi niitä aloitteita tehdä. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/110 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja poistan vuorokauden sisällä aina jos nimenomaan naisen tykkäyksestä on tullut mätsi eikä laita viestiä. Jos itse mätsään nii aina heti viesti. M37

Tällainen voi olla sinulle haitaksi algoritmin kannalta. Itse ihmettelen sitä, että aika nopeasti poistat, voisi niitä nyt jonkin aikaa pitää. Ihmiset usein saattavat swaippailla jossain bussimatkalla yms. mutta saattavat haluta viestittää omassa rauhassa - joskus sitä hyvää hetkeä ei tule vuorokaudessa, tai sitten on vaan väsynyt/kiireinen just silloin.

Jos ei ole aikaa suhteeseen niin ei tarvitse svaippaila ja olla tyrkyllä. Suhdetta voi rakentaa sitten kun on elämässä sille oikeasti tilaa. Muutenkin sen tulisi olla elämän tärkein asia ja jo

Kumppani ja se varsin tuntematon tinder-match ovat aika kaukana toisistaan. Tinder-matchistä voi aikanaan tulla kumppani, mutta toistaiseksi tinder-match on arvoasteikossa varsin kaukana kärjestä. Elämäni ei pyöri deittisovellusten ympärillä ja jos en tänään ehdi/jaksa/viitsi sovleluksia avata, niin se on voi voi jos tämä käy jonkun prinsessan/prinssin hermoille.

Vierailija
64/110 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä taitaa kirjoittaa äpäristä ja pilteistä joku ihan vaan pikkuisen katkera:D

Onhan se nyt aivan helvetin alentavaa naisille tulla työnnetyksi tuollaiseen rooliin. Niistä lapsista voi vaikka mainita biossa niin ei kukaan joudu vahingossa tällaiseen kiusalliseen tilanteeseen.

Jaah, no kyllä minä kävin illalla lasten mentyä nukkumaan, miehen luona. Ei ollut yhtään alentavaa, päin vastoin. Sain hyvää seksiä:) Mutta niin me ollaan erilaisia, jotkut ovat kärttyisiä akkoja (kuten sinä) tai sitten sellaisia, jotka voivat nauttia elämästä (kuten minä).

"Sait hyvää seksiä" ... Et ole hyvästä kuullutkaan jos pidät tuollaista h uoraamista hyvänä.

Vierailija
65/110 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso osa miehistä laittaa kaikki naiset oikealle. Eli miehen tykkäys ei ole merkki yhtään mistään, se on voitu antaa edes vilkaisematta. Siksi jätän aloitteen teon miehelle, se olkoot edes hieman enemmän indikaatio siitä että edes jotain kiinnostusta on.

Jeps tätä just tarkoitan. Aika paljon tulee suoraan matchejä, joten aika paljon pitäisi niitä aloitteita tehdä. 

ap

Jos tulee paljon mätsejä niin et tiedä mitä haluat tai aliarvioit tasosi.

Vierailija
66/110 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Sait hyvää seksiä" ... Et ole hyvästä kuullutkaan jos pidät tuollaista h uoraamista hyvänä.

🥱

Vierailija
67/110 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja poistan vuorokauden sisällä aina jos nimenomaan naisen tykkäyksestä on tullut mätsi eikä laita viestiä. Jos itse mätsään nii aina heti viesti. M37

Tällainen voi olla sinulle haitaksi algoritmin kannalta. Itse ihmettelen sitä, että aika nopeasti poistat, voisi niitä nyt jonkin aikaa pitää. Ihmiset usein saattavat swaippailla jossain bussimatkalla yms. mutta saattavat haluta viestittää omassa rauhassa - joskus sitä hyvää hetkeä ei tule vuorokaudessa, tai sitten on vaan väsynyt/kiireinen just silloin.

Jos ei ole aikaa suhteeseen niin ei tarvitse svaippaila ja olla tyrkyllä. Suhdetta voi rakentaa sitten kun on elämässä sille oikeasti tilaa. Mu

Miten siitä voisi sellainen tulla, kun kohtelet tätä alusta asti kuin jotain tokmannin tarjouslehtistä, joka kilahtaa postilaatikostasi? Millainen nainen on luonteeltaan, joka hyväksyy kumppanikseen miehen, joka kohtelee häntä tai naisia yleisesti noin? Surullista ja säälittävää.

Vierailija
68/110 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🥱

Levitä haarojasi vaan ja ota lisää hyvää spermaa sisääsi kun ä pärät nukkuvat.

Vierailija
69/110 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Matchien määrää voi toki itsekukin vaikuttaa, kun ei tykkää niin monesta profiilista itse. Toinen vaihtoehto on laittaa profiili piiloon siksi aikaa, kun keskustelee jo tulleiden matchien kanssa.

Vierailija
70/110 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole aikaa suhteeseen niin ei tarvitse svaippaila ja olla tyrkyllä. Suhdetta voi rakenta

Sinulla on varsin kärjistävä ja erikoinen näkemys, mutta siihen on sinulla toki oikeus. Onnea valitsemallasi tiellä. Itse on jahtaa mitään hollywood-rakkaustarinaa, missä ekasta viestistä lähtien jo suunniteltu seuraavat 50 vuotta yhteistä elämää. 

Vierailija
71/110 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pientä katkeruutta havaittavissa tai vian ei tarvitse olla iso, jos se on päässä.

Vierailija
72/110 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hiton väliä sillä on, jos toinen ei vastaa tai vastaa tylysti? Sitten vaan poistaa matchin ja siirtyy seuraavaan. Kuinka huono itsetunto teillä on, jos ette kestä yhtään mitään??

Sinkkuaikoina, kun tuli joskus juteltua muiden naisten kanssa tinderöinnistä tai ylipäätään treffeillä käymisestä, pistin merkille että osa tosiaan harrastaa tätä ihmeen pelailua ja testaamista ja laatii päässään kaikenlaisia aivan naurettavia sääntöjä. Moni sellainen aivan tavallinen vähän pyylevä tradenomi-Mirva 30 v. tuntui ajattelevan itseään jonain voitettavana palkintona, jonka kuuluu vaan seurata ja arvioida miehen suoritusta pariutumisrituaalissa. En keksi tuolle käytökselle mitään muuta syytä kuin pohjattoman huono itsetunto ja torjutuksi tulemisen pelko. N41

"Tuo aito kiinnostus on suhteellinen juttu, kun matchin syntyessä olet nähnyt 1-4 kuva, jotka voivat olla varsin vaihtelevat. Olet mahdollisesti nähnyt kovin suppea esittelyn. Itse en ainekaan tuon perusteella ole vielä erityisemmin kiinnostunut kenestäkään. Voin määrittää koenko toisen tutustumisen arvoiseksi vai en. "

Niin, itselläni on 6 kuvaa, kaikki mahdolliset kentät ja promptit täytetty, ja maksimimäärä tekstiä itse profiilissa. Jos sen perusteella miehelle ei tule mielenkiintoa edes lähettää aloitusviestiä, niin selkeästi hän todellakaan ei koe minua tutustumisen arvoiseksi, joten miksi itsekään laittaisin hänelle viestiä? Etenkin kun en koskaan näe yhtä hyvin täytettyjä profiileita miehillä, enintään on pari lausetta.

Eli miehellä on jo minusta huomattavasti enemmän tietoa kuin minulla hänestä, ja paljon enemmän mahdollisia keskustelun aloituksen aiheita kuin mitä hänen kaksi kuvaansa ja kaksi lausettaan minulle tarjoaisivat. Jos katson näitä köykäisesti täytettyjä profiileita läpi sormien ja "annan mahdollisuuden" tykkäämällä niistä, kyllä se seuraava askel pitää tulla miehen puolelta. 

Vierailija
73/110 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hiton väliä sillä on, jos toinen ei vastaa tai vastaa tylysti? Sitten vaan poistaa matchin ja siirtyy seuraavaan. Kuinka huono itsetunto teillä on, jos ette kestä yhtään mitään??

Tinderistäkin on tullut joku v.itun safe space-äppi lumihiutalenaisille jossa ei saa mitään sanoa tai bännivasara heiluu.

Vierailija
74/110 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuaikoina, kun tuli joskus juteltua muiden naisten kanssa tinderöinnistä tai ylipäätään treffeillä käymisestä, pistin merkille että osa tosiaan harrastaa tätä ihmeen pelailua ja testaamista ja laatii päässään kaikenlaisia aivan naurettavia sääntöjä. Moni sellainen aivan tavallinen vähän pyylevä tradenomi-Mirva 30 v. tuntui ajattelevan itseään jonain voitettavana palkintona, jonka kuuluu vaan seurata ja arvioida miehen suoritusta pariutumisrituaalissa. En keksi tuolle käytökselle mitään muuta syytä kuin pohjattoman huono itsetunto

Tuo on sinun valitsema tapa toimia. Mikäli kumpikin osapuoli toimii noin, niin eipä siitä keskustelua synny. Ei noidenkaan tietojen jälkeen voi väittää olevansa sen suuremmin kiinnostunut toisesta. Voin olla avoin tutustumiselle, mutta jos toinen ei myöskään tee mitään tutustuakseen minuun niin harvemmin match mihinkään johtaa. Monella tuntuu tinder jäävän sellaiseksi peliksi, mihin voi laittaa viestin päivässä ja mieluusti vielä vastataan vain suoriin kysymyksiin. 

Vierailija
75/110 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että viikon voi odottaa, sitten poistoon. Yleensä oikeasti kiinnostuneet miehet laittavat aika pian matchin tultua viestiä riippumatta siitähän kumman tykkäyksestä on mätsätty. Itse todennut, että naisena on turha laittaa ensimmäisenä viestiä. Miehet eivät vastaa tai vastaavat todella tylysti ja rivien välistä luettavissa, että vi***ako mulle kirjoittelet. 

Tyypillinen nainen. En kerro itsestäni mitään esittelytekstissä, en kirjoita mitään jos tulee mätsi, lahnailen odotan vain että mies tekee kaiken. Kysyn miehenä että mitä hittoa oikeesti kuvittelet saavasi tyhjällä profiililla jossa vain kuvat ja mätsin tultua et edes kirjoita mitään? Saat varmasti paljon tykkäyksiä, mutta kait tajuat että se mies joka kuuluu kai naisten mielestä tinderin vähemmistöön, eli käyttäytyy hyvin, on kiva, huolehtii itsestään ja on valmis ottamaan sinutkin huomioon ei ole niissä tykkääjissä. Viimeksi eilen laitoin eräällä naiselle että sun profiiliteksti kuulosti niin kivalle ja sinussa on paljon kivoja asioita, joten päätin tykkäillä. Siitä alkoi todella hyvät jutut. M37

Vierailija
76/110 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän deittisovellus-keskustleuita lukee, niin pääosin samat ongelmat ja mokat toistuvat riippumatta onko kyseessä mies vai nainen. Ainoa missä tuntuu tulevan eroa on laittaako siveettömiä kuvia toiselle pyytäättä. Sen harrastaminen on puhtaasti miehinen juttu ja silloinkin vain joidenkin miesten. Kaikki muut ongelmat ovat jaettuja. On sitten kyse huonoista kuvista, puuttuvista esittelyistä, vastaamattomuudesta jne.

Vierailija
77/110 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuaikoina, kun tuli joskus juteltua muiden naisten kanssa tinderöinnistä tai ylipäätään treffeillä käymisestä, pistin merkille että osa tosiaan harrastaa tätä ihmeen pelailua ja testaamista ja laatii päässään kaikenlaisia aivan naurettavia sääntöjä. Moni sellainen aivan tavallinen vähän pyylevä tradenomi-Mirva 30 v. tuntui ajattelevan itseään jonain voitettavana palkintona, jonka kuuluu vaan seurata ja arvioida miehen suoritusta pariutumisrituaalissa. En keksi tuolle käytökselle mit

"Tuo on sinun valitsema tapa toimia. Mikäli kumpikin osapuoli toimii noin, niin eipä siitä keskustelua synny."

Tällainen mies ei ymmärrä miksi keskustelun aloitus on eri asia naiselle kuin miehelle (syistä jotka on jo selitetty, miehet antaa tykkäyksiä eri tavalla kuin Naiset ja etsii keskimäärin eri asioita), ja en halua sellaista miestä. Eli tapani toimii nimenomaan just niinkuin haluankin sen toimivan - karsii pois ne miehet joihin en haluakaan tutustua. 

Vierailija
78/110 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumalauta että ihmiset tekee asioista vaikeita. Ihme leikkimistä, testailua ja pelailua. Et tule ikinä löytämään ketään.

No siis olen ollut jo 20 v naimisissa että olen ainakin ennen löytänyt.

ap

Aa, no sun ongelmasi on ennen kaikkea se, että olet aivan liian vanha Tinderiin. Lisäksi vähän helvetin vanha tuollaiseen teinitason pelailuun. 

Vierailija
79/110 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei laita. Vaikka niitä tykkäyksiä saatkin, nii ei laita kaikki. Olen mies ja tinderissä. Ensinnäkin tietysti katson kuvat, monet joilla on vaan juhlista kuvia tai muuten vaan ns parhaista hetkistä menee vasuriin, samoin 99% niistä joilla ei ole mitään tekstiä tai se on "kerro joku hyvä vitsi, tai jos tykkäät mun audista nii voin tykätä susta" ne menee aina vasuriin. Samoin tatuoidut ehdottomasti  yök! Lopulta ehkä maksimissaan 10% oikealle. Välillä tuntuu että ei ole yhden yhtäkään joka kiinnostais jollain tavalla edes. Mies

Vierailija
80/110 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Jos tulee paljon matcheja niin et siis itsekään tee juuri mitään karsintaa. Mitä jos vaikka tekisit? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi