Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan Tinderissä kannattaa pitää matchia jos toinen ei tee aloitetta?

Vierailija
12.11.2025 |

Olen siis nainen ja parempi on jos mies tekee aloitteen. Voin toki joskus tehdä itsekin aloitteen. Tuntuu vaan jos aloitetta ei tehdä melko heti kyse on siitä ettei mies ole ollut oikeasti kiinnostunut, swaipannut vain huvikseen oikealle. 

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hiton väliä sillä on, jos toinen ei vastaa tai vastaa tylysti? Sitten vaan poistaa matchin ja siirtyy seuraavaan. Kuinka huono itsetunto teillä on, jos ette kestä yhtään mitään??

No ei sillä olekaan mitään hiton väliä, voi hyvänen aika nyt. Minulle on ihan sama mitä joku randomtyyppi vastaa tai on vastaamatta. Kunhan totesin, että miehet eivät yleensä vastaa mitään tai vastaavat tylysti, jos heille laittaa ensimmäisenä viestiä. Ilmeisesti myös useat naiset toimivat näin. 

Jos kerran tuota tekevät yleensä sekä miehet että naiset, niin hittoako sitten käyttää sitä sovellusta ollenkaan🥱

Vierailija
22/68 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso osa miehistä laittaa kaikki naiset oikealle. Eli miehen tykkäys ei ole merkki yhtään mistään, se on voitu antaa edes vilkaisematta. Siksi jätän aloitteen teon miehelle, se olkoot edes hieman enemmän indikaatio siitä että edes jotain kiinnostusta on.

Poistan matchin 2 päivän hiljaisuuden jälkeen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein matchin jälkeen aloitteen todella kiinnostavan oloiselle miehelle, tuli oikein sellainen "näpit irti muut naiset, se on MUN!" alkukantainen fiilis 😅 ja tässä ollaan vuoden jälkeen rakastuneita. Ei kannata olla niin kaavoihin kangistunut.

Vierailija
24/68 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hiton väliä sillä on, jos toinen ei vastaa tai vastaa tylysti? Sitten vaan poistaa matchin ja siirtyy seuraavaan. Kuinka huono itsetunto teillä on, jos ette kestä yhtään mitään??

Tätä mäkin olen ihmetellyt kun tämä sama keskustelu toistuu täälläkin aina välillä ja muijat aivan mimosanherkkinä vinkuu että mutta mitä jos se ei olekaan kiinnostunut tai mitä jos se ei vastaa. Onko nää kaikki jotain 15-vuotiaita? Kyllä minäkin muistan Tinder-vuosiltani pari mykkää tapausta, mutta olen aikuinen ihminen, joten ne meni sitten vuorokaudessa poistoon ja ei kun eteenpäin. Normaali nainen ymmärtää, että mitään katastrofia ei tapahdu siinä kohtaa, jos tuli sanottua jollekin hupiukolle moi eikä se vastannut. 

Vierailija
25/68 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä odotan, että nainen laittaa ensimmäisen viestin. Niin paljon lukee juttua, siitä, kuinka valtava etikettivirhe on sanoa moi tai mitäs sun päivään tai x tai y tai z että olen päättänyt että tehkööt itse sen aloitteen tyylikkääksi katsomallaan tavalla. Yleensä ne tekeekin, profiilissa näkyvä ylimmän tulodesiilin ammatti vissiin vähän motivoi. M34

Vierailija
26/68 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei sillä olekaan mitään hiton väliä, voi hyvänen aika nyt. Minulle on ihan sama mitä joku randomtyyppi vastaa tai on vastaamatta. Kunhan totesin, että miehet eivät yleensä vastaa mitään tai vastaavat tylysti, jos heille laittaa ensimmäisenä viestiä. Ilmeisesti myös useat naiset toimivat näin. 

Jos kerran tuota tekevät yleensä sekä miehet että naiset, niin hittoako sitten käyttää sitä sovellusta ollenkaan🥱

Niin sanopa se mitä ne mykät siellä sitten tekee. Helmiäkin mahtuu onneksi joukkoon, eli ei siellä kaikki ole vain selailemassa ja pönkittämässä mätseillä omaa itsetuntoaan. 

Vierailija
27/68 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä odotan, että nainen laittaa ensimmäisen viestin. Niin paljon lukee juttua, siitä, kuinka valtava etikettivirhe on sanoa moi tai mitäs sun päivään tai x tai y tai z että olen päättänyt että tehkööt itse sen aloitteen tyylikkääksi katsomallaan tavalla. Yleensä ne tekeekin, profiilissa näkyvä ylimmän tulodesiilin ammatti vissiin vähän motivoi. M34

Hyvä paha esimerkki siitä, millaiset miehet ei itse laita viestiä. Just näitä haluan välttää. 

Vierailija
28/68 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa että siihen on syynsä että olette sinkkuja.

Eikä siinä, se on kaikille parasta.

Vierailija
29/68 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha teidän on siellä Tinderissä olla kun vika on selvästi korvien välissä. 

Vierailija
30/68 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan olla max 24h. Jos olen oikein kiireinen niin ehkä 48h. Enkä nykyään enää odottele mitään kohteliaisuusaikoja tai sano mitään, jos mies sanoo tai tekee joatkin törkeää, epäkohteliasta, tai asiatonta, vaan poistan mätsin suoraan.

Jos miehen prioriteetit ovat muualla kuin kumppanissa niin hän ei ole sellainen ihminen johon minun kannattaa sijoittaa aikaani tai energiaani, tai pitää edes ovea avoinna. Hyvin usein tällaiset tyypit ovat ennemminkin haaskalintuja, jotka eivät osallistu talkoisiin, mutta yrittävät tulla pillulle. Heille voi suositella hyvällä omatunnolla only fansia ja prostituutteja, jotka laskuttavat tuntitaksalla - kun eivät itse ymmärrä kohteliaasti arvostaa toisten huomiota ja aikaa niin parempi opetella sellaisten kanssa jotka "pitävät puolensa" :)

Vierailija
31/68 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo vähä lapsellista ja alkeellista. Ehkä parempi kun hengailette niissä hirviporukoissa vaan ja jätätte naiset rauhaan?

Vierailija
32/68 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öööhh, laitat viestiä, jos kiinnostaa ja et laita jos ei. Miksi naisten pitää tehdä elämä hankalaksi tälläisillä ihmissuhdepeleillä?

Niin koska apinamainen elämäntapa toimii että jos kiinnostaa niin tuikataan muna pimsaan ja asia on sillä selvä?

Ihmisen elämä on aika paljon monimutkaisempaa kuin tuo. Sori siitä.

Vierailija
33/68 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo vähä lapsellista ja alkeellista. Ehkä parempi kun hengailette niissä hirviporukoissa vaan ja jätätte naiset rauhaan?

Miksi se on lapsellista vain jos mies tekee niin? Et kai vain ole sellainen kaksinaismoralisti? 

Vierailija
34/68 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öööhh, laitat viestiä, jos kiinnostaa ja et laita jos ei. Miksi naisten pitää tehdä elämä hankalaksi tälläisillä ihmissuhdepeleillä?

Niin koska apinamainen elämäntapa toimii että jos kiinnostaa niin tuikataan muna pimsaan ja asia on sillä selvä?

Sinä olet nyt ainoa joka tässä pohdiskelee munalla tuikkimisia, joten... 

Vierailija
35/68 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähänlaista se on olla ihminen, joka ehdoin tahdoin tekee elämästään noin vaikeaa? 

Vierailija
36/68 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on lapsellista vain jos mies tekee niin? Et kai vain ole sellainen kaksinaismoralisti? 

Tuollainen liirum laarum on sopivaa sillä tasolla mitä se on jenkeissä: how are you, good and you, good. Jos oikeasti juttelet päivän tapahtumista toisen ihmisen kanssa niin olet joko lapsi tai jäänyt pysyvästi lapsen tasolle. Aikuisen pitäisi pystyä selviämään päivän haasteista ilman jokapäiväistä terapiasessiota. Aikuiset myös yleensä alkavat heti selvittämään, millaisista treffeistä toinen voisi tykätä jos ei sitä osaa henkilön profiilista päätellä, ja kutsuu niille

Lisäksi kannattaa tiedostaa, että naisen ja miehen suhde on aivan eri kun kaverisuhde ja "hengailu" samaa sukupuolta olevan kanssa. Mies maksaa AINA ja järjestää. Nainen on aina seuralaisen asemassa. Joko hän on tasoa seksinmyyjä, vaimo, tai sitten joku eliitti puuma.

Vierailija
37/68 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet nyt ainoa joka tässä pohdiskelee munalla tuikkimisia, joten... 

Kerropa mitä muuta oleellista miehen ja naisen välisessä suhteessa on? Ei niitä muun vuoksi järjestetä. 

Vierailija
38/68 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkähänlaista se on olla ihminen, joka ehdoin tahdoin tekee elämästään noin vaikeaa? 

Erittäin helppoa. Kun pitää nämä sotkijamiehet oman elinpiirinsä ulkopuolella niin ei ole mitään ongelmia

Vierailija
39/68 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuaikoina, kun tuli joskus juteltua muiden naisten kanssa tinderöinnistä tai ylipäätään treffeillä käymisestä, pistin merkille että osa tosiaan harrastaa tätä ihmeen pelailua ja testaamista ja laatii päässään kaikenlaisia aivan naurettavia sääntöjä. Moni sellainen aivan tavallinen vähän pyylevä tradenomi-Mirva 30 v. tuntui ajattelevan itseään jonain voitettavana palkintona, jonka kuuluu vaan seurata ja arvioida miehen suoritusta pariutumisrituaalissa. En keksi tuolle käytökselle mitään muuta syytä kuin pohjattoman huono itsetunto ja torjutuksi tulemisen pelko. N41

Vierailija
40/68 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuaikoina, kun tuli joskus juteltua muiden naisten kanssa tinderöinnistä tai ylipäätään treffeillä käymisestä, pistin merkille että osa tosiaan harrastaa tätä ihmeen pelailua ja testaamista ja laatii päässään kaikenlaisia aivan naurettavia sääntöjä. Moni sellainen aivan tavallinen vähän pyylevä tradenomi-Mirva 30 v. tuntui ajattelevan itseään jonain voitettavana palkintona, jonka kuuluu vaan seurata ja arvioida miehen suoritusta pariutumisrituaalissa. En keksi tuolle käytökselle mitään muuta syytä kuin pohjattoman huono itsetunto ja torjutuksi tulemisen pelko. N41

Ei vaan nainen ymmärtää arvonsa ja tietää, mistä pariutumisessa on kyse. Mies etsii omalle perimälleen jatkajaa, siemenalustaa. Naiset tietävät, että suhde on heille kuin työ, ja jos mies ei maksa palkkaa ja kohtele arvostavasti, on parempi olla oikeassa työssä tai vaikka työttömänä eli sinkkuna. Mies joka pyrkii vaan hyötymään naisesta ja elättelee jotain 50/50 haaveita on parasiitti, jolle ei ole sijaa naisen elinpiirissä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi