Kuinka kauan Tinderissä kannattaa pitää matchia jos toinen ei tee aloitetta?
Olen siis nainen ja parempi on jos mies tekee aloitteen. Voin toki joskus tehdä itsekin aloitteen. Tuntuu vaan jos aloitetta ei tehdä melko heti kyse on siitä ettei mies ole ollut oikeasti kiinnostunut, swaipannut vain huvikseen oikealle.
Kommentit (144)
Sain heti ekana päivänä ilmeisesti +99 tykkäystä itseäni huomattavasti tasokkaammilta miehiltä, jos siinä alhaalla olevassa sydämessä näkyy tykkäysten määränä ilman maksullista versiota. Tykkäyksiä tuli todella hyvännäköisiltä, itseäni jopa 10 vuotta nuoremmilta miehiltä, joista yksi kiinnitti huomioni.
Joten jos nelikymppinen nainen haluaa pelkät panotreffit, ne kannattaa varmaan sopia Tinderin kautta?
Olen uusi käyttäjä, ja koko sovellus lähinnä ahdistaa, koska ilmoituksia luuriin tulee jatkuvasti kaikenlaisilta miehiltä. Tutustuisin mieluummin livenä, mutten oikein käy koskaan missään. Treffipyyntöjä saan kyllä yhä vaikka kadulla kävellessäni, mikä kaiken kokemani jälkeen vähän ihmetyttää.
Pidät sen hamaan tulevaisuuteen asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso osa miehistä laittaa kaikki naiset oikealle. Eli miehen tykkäys ei ole merkki yhtään mistään, se on voitu antaa edes vilkaisematta. Siksi jätän aloitteen teon miehelle, se olkoot edes hieman enemmän indikaatio siitä että edes jotain kiinnostusta on.
Poistan matchin 2 päivän hiljaisuuden jälkeen.
Jeps tätä just tarkoitan. Aika paljon tulee suoraan matchejä, joten aika paljon pitäisi niitä aloitteita tehdä.
ap
Jos tulee paljon mätsejä niin et tiedä mitä haluat tai aliarvioit tasosi.
Näin sivusta, mätsejä tulee paljon, koska niin moni tuntuu vetävän kaikki oikealle. Olihan tuossa jossain artikkelikin, jossa kukan kuvallakin oli sa
No ei. Tykkäyksiä voi tulla paljon, mutta mätsin syntyminen edellyttää, että on tykännyt itsekin. Ja jos valittaa, että mätsejä tulee riesaksi asti niin silloin ei selvästikään tee itse paljon mitään karsintaa. Miesten profiilien osalta jo pelkästään se periaate, ettei tykkää tekstittömistä profiileista (tai niistä joiden teksti on tyyliin "kysymällä selviää") romahduttaa potentiaalisten osumien määrän varmaan kymmenesosaan tarjokkaista.
Toki. Mutta pointtini oli, että silloin kun itse siellä vielä jaksoin olla, niin mätsin tullessa on ihan mahdotonta tietää, oliko toinen oikeasti tykännyt vai vetänyt kaikki oikealle.
Jokuhan av:llakin kertoi, että joku olisi leffaa katsoessa samalla vetänyt profiileja oikealle yhtään katsomatta.
Niin se, että niitä tykkäyksiä ja myös mätsejä tulee, ei kertakaikkiaan tarkoita yhtään mitään. Samalla kun täältä vielä saanut lueskella valitteluja, miten saa "vain tuollaisia ja tällaisia" mätseiksi, niin helpompi oli vaan poistua koko sovelluksesta. Palaan sitten, jos kehitetään sellainen jossa ei voi vetää kaikkia oikealle, ja tykätessään pitäisi vaikka perustella vähintään xx-merkkimäärällä miksi tykkäsi juuri tästä. Ja toki tekoäly tunnistaisi, jos joku yrittäisi heittää rivin emojeita ja pelkkää kirjainriviä.
Varovainen saa maailmassa olla.