Voisitko elää Islamin (sharia) oppien mukaan?
Pieni ajattelutauko. Muuttuisiko elämäsi parempaan suuntaan, jos lopettaisi vastaan taistelun ja alkaisit elämään Islamin mukaan? Nuoret naiset saisivat sisältöä elämäänsä, nuoret miehet saisivat vaimon, vanhat naiset saisivat turvaa ja vanhat miehet saisi nuoren vaimon. Alkoholismi loppuisi ja suvivirret olisi historiaa. Voisitko elää täydellistä elämää, vai oletko kaffir?
Kommentit (40)
En voisi mutta tiedän että jollei vuohi tule Muhammedin luo Muhammed menee vuohen luo.
Vähän riippuu. Se alkuperäinen oli ihan jees, mutta tämä päivitetty versio nääh.
Ilman muuta koska se huomio meidät seksuaalivähemmistöt paremmin.
N 27
En voisi elää minkään kultin sääntöjen mukaan. Koskee kaikkia uakontoja.
Tuohon suuntaan konservatiivikristityt usassa pyrkii. he vain ei kutsu sitä shariaksi, mutta sisältö on sama.
Vierailija kirjoitti:
N 27
Naiset ovat tolloja. Tiedätkö mitä muslimit tekee vähemmistöille? Mene X:ään, niin näet videoita kuinka hirttävät ja tiputtavat katoilta.
Insallah, vasemmistoliitto voittaa.
Joutuisin tekemään lapsistani orpoja kivittämällä sekä itseni että samaa sukupuolta olevan vaimoni joten ei kiitos, pidän itsestäni, puolisostani enkä tappaa lasteni vanhempia.
Vierailija kirjoitti:
Tuohon suuntaan konservatiivikristityt usassa pyrkii. he vain ei kutsu sitä shariaksi, mutta sisältö on sama.
Ja silti demokraatit asettuu muslimien puolelle... -.-
En, olen aikuinen nainen ilman aviomiestä. Isä on kuollut vuosia sitten ja minua ei oikein innosta ajatus siitä, että veli saisi päättää minun elämästä, nainenhan ei voi itse päättää missä asuu ja mitä tekee, veli tuskin tykkäisi siitä että saa vanhapiikasiskoja riesakseen ja yksi sisko pitäisi varmaan kivittää kun se on tehnyt lapsia ilman avioliitossa olemista. On kyllä ollut miehensä kanssa jo pari vuosikymmentä, mutta eivät ole papin tai imaamin siunausta liitolleen hankkineet.
Vierailija kirjoitti:
Onko mikään ihme kun se toimii niinkin hyvin? Ihmiset pysyy ruodussa toisin kuin länsimaisessa "sivistyksessä" joka tekee kansakunnat heikoiksi ja kohti omaa sukupuuttoaan kulkeviksi.
Ilman muuta. Lähikaupassakin naisilla näkyy nykyään käsivarretkin. Säkittäkää ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N 27
Naiset ovat tolloja. Tiedätkö mitä muslimit tekee vähemmistöille? Mene X:ään, niin näet videoita kuinka hirttävät ja tiputtavat katoilta.
Tuon tasoisella medialukutaidolla en lähtisi arvostelemaan muita tolloiksi.
Vierailija kirjoitti:
En voisi mutta tiedän että jollei vuohi tule Muhammedin luo Muhammed menee vuohen luo.
Olen nähnyt kun M vetää vuohta munalla hanuriin videolla.
Miten toi oikeen onnistuu? Nuoret miehet saavat vaimon ja vanhat miehet nuoren vaimon? Onko siis niin, että nuoret miehet saavat vanhat vaimot, ja vanhat miehet siis nuoret vaimot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N 27
Tuo on vain sinun tietämättömyyttä rauhan ja suvaitsevaiduuden uskonnosta.
N 27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mikään ihme kun se toimii niinkin hyvin? Ihmiset pysyy ruodussa toisin kuin länsimaisessa "sivistyksessä" joka tekee kansakunnat heikoiksi ja kohti omaa sukupuuttoaan kulkeviksi.
Juu hyvin on toiminut. Ovat paskoneet ensin omat maansa sittem tunkeneet muihin maihin paskomaan nekin. Jos taas ihmisviemäristä nimeltä USA puhut, niin missä ihmeen luolassa sä olet elänyt jos sulla on heidän maastaan ja sem "hyvinvoinnista" tuollaiset harhat kun koulutus on tasoa afrikan slummit, huumeongelmat räjähtäneet käsiin, kadut täynnä asunnottomia ja kouluissa paukkuu pyssyt.
Ei fariseusten perinnäissäännöstöjen mukaan eläminen ole mitään mielekästä saati vapaata.
Varsinkaan kun nämä eivät itse niitä noudata, mutta vaativat sitä toki muilta.
Vieläkö varkailta katkotaan kädet?
Vierailija kirjoitti:
N 27
Silloin sai painaa 9-vuotiasta.
M64
Olen liian kova käyttämään alkoholia. Sori Al lah.