Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiennyt että Turun päärautatieasema on siirretty

Vierailija
11.11.2025 |

Ja nyt myöhästyin junasta. Lol siis oikeasti Turun kokoisessa kaupungissa "päärautatieasema" on nykyisin joku kämäinen sillanpätkä? Hieno meininki teillä täällä! 

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varauduttu valmiiksi lentäviin autoihin, busseihin ja juniin.

Vierailija
2/38 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun bussiasemalla ei ole edes toimivaa kaukoliikennenäyttöä - se se vasta surkeuden huipentuma onkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkavat tietty tekemään sitä uutta lähtöpistettä tunnin kiitoradalle, niin siksi aikaa pitänyt siirtää?

Vierailija
4/38 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se siltakin olekaan vielä romahtanut/purettu? Jossain uutisissa sanottiin, että on sekunda ja romahtamisvaarassa. 

Vierailija
5/38 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turun bussiasemalla ei ole edes toimivaa kaukoliikennenäyttöä - se se vasta surkeuden huipentuma onkin!

Ensin tietenkin suuret linjat kuten kaukoyhteys kuuhun, länsirata ja sun muuta. Sitten vasta panostetaan pieniin yksityiskohtiin, kuten eh - kaukoliikennenäyttö.

Vierailija
6/38 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

5:n miljoonan silta on tähän mennessä  aksanut 25 miljoonaa. Kaiken huipuksi se on rikki.

https://www.ts.fi/uutiset/6789786

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/38 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÄVETTÄÄ , asun sillan lähellä ja joka toinen viikko joku kysyy neuvoa että miten päästä asemalle ja aina sama, se on tuo värikäs silta tuolla. Sanoinko jo että hävettää.

Ja viimeiset kaksi kertaa näytössä ollut eri raide kuin missä juna on. 

Odotan sitä, kun talvella silta taas jäätyy ja ne suihkuttaa siihen UREAA pitääkseen sen sulana, kun hiekotus ei taaskaan auta. Sellainen päärautatieasema!

Vierailija
8/38 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa myös pohditaan edelleen raitiovaunulinjojen rakentamista. Sinä aikana Tampereella on niitä rakennettu jo varsin pitkiä matkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/38 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turun bussiasemalla ei ole edes toimivaa kaukoliikennenäyttöä - se se vasta surkeuden huipentuma onkin!

Ensin tietenkin suuret linjat kuten kaukoyhteys kuuhun, länsirata ja sun muuta. Sitten vasta panostetaan pieniin yksityiskohtiin, kuten eh - kaukoliikennenäyttö.

 

Kiitos illan parhaasta! Nauran täällä!

Vierailija
10/38 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5:n miljoonan silta on tähän mennessä  aksanut 25 miljoonaa. Kaiken huipuksi se on rikki.

https://www.ts.fi/uutiset/6789786

Lopetin junamatkailun Turkuun kun tuo kusinen silta otettiin käyttöön. Kaikki mahdollinen on siellä vaikeaa ja mahdotonta. Valitsin kulkea bussilla, ja tosiaan kaukoliikenteelle ei ole toimivaa näyttöä lainkaan, ja rakennus masentava hökötys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/38 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5:n miljoonan silta on tähän mennessä  aksanut 25 miljoonaa. Kaiken huipuksi se on rikki.

https://www.ts.fi/uutiset/6789786

Lopetin junamatkailun Turkuun kun tuo kusinen silta otettiin käyttöön. Kaikki mahdollinen on siellä vaikeaa ja mahdotonta. Valitsin kulkea bussilla, ja tosiaan kaukoliikenteelle ei ole toimivaa näyttöä lainkaan, ja rakennus masentava hökötys.

 

Rakennushan itsessään on hieno suojelukohde, mutta auttamattoman pieni 200000 ihmisen kaupunkiin.

Vierailija
12/38 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa jäädä jo Kupittaalla pois, ehkä mieluiten Leppävaarassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/38 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turussa myös pohditaan edelleen raitiovaunulinjojen rakentamista. Sinä aikana Tampereella on niitä rakennettu jo varsin pitkiä matkoja.

 

Turussa pohditaan myös Nokia Areena-kopiota siihen sillan - tai siis rautatieaseman viereen raiteiden päälle. Ihan kokonaan kustannetaan yksityisellä rahoituksella aivan täysin. Kauounki on vasta 75 miljoonaa kaatanut hankkeeseen, jonka pääjehuna toimii Saku Koivu. Mikä voisi mennä pieleen?

Vierailija
14/38 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kupittaalla poisjäädessä onkin ihan eri meininki ja täytyy myöntää, että tuona ihmisenä joka asuu sillan vieressä, olen tosiaan pari kertaa jäänyt siellä jo pois ja kävellyt loppumatkan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/38 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turussa myös pohditaan edelleen raitiovaunulinjojen rakentamista. Sinä aikana Tampereella on niitä rakennettu jo varsin pitkiä matkoja.

Ja jos se rakennetaan, reitti tulee kulkemaan vanhalle rautatieasemalle.

Vierailija
16/38 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turussa myös pohditaan edelleen raitiovaunulinjojen rakentamista. Sinä aikana Tampereella on niitä rakennettu jo varsin pitkiä matkoja.

 

Turussa pohditaan myös Nokia Areena-kopiota siihen sillan - tai siis rautatieaseman viereen raiteiden päälle. Ihan kokonaan kustannetaan yksityisellä rahoituksella aivan täysin. Kauounki on vasta 75 miljoonaa kaatanut hankkeeseen, jonka pääjehuna toimii Saku Koivu. Mikä voisi mennä pieleen?

Mistäs tämä 75 miljoonaa tulee? Itse olin tietoinen vasta 30 miljoonan infrasijoituksesta, mutta onkohan inflaatio iskenyt.. Ne rakentaa Logomon ympäristön infraa samalla, niin on mahdollisimman hämmentävää meille asukkaille, että kuka tekee mitä ja kenen rahoilla :D

Vierailija
17/38 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee varmasti kauniit hökötykset siihen radan päälle. Oikein passelit Portsa & Pohjola -henkiset. Kiva kun yksityiset rahoittaa.

Vierailija
18/38 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turussa myös pohditaan edelleen raitiovaunulinjojen rakentamista. Sinä aikana Tampereella on niitä rakennettu jo varsin pitkiä matkoja.

 

Turussa pohditaan myös Nokia Areena-kopiota siihen sillan - tai siis rautatieaseman viereen raiteiden päälle. Ihan kokonaan kustannetaan yksityisellä rahoituksella aivan täysin. Kauounki on vasta 75 miljoonaa kaatanut hankkeeseen, jonka pääjehuna toimii Saku Koivu. Mikä voisi mennä pieleen?

Mistäs tämä 75 miljoonaa tulee? Itse olin tietoinen vasta 30 miljoonan infrasijoituksesta, mutta onkohan inflaatio iskenyt.. Ne rakentaa Logomon ympäristön infraa samalla, niin on mahdollisimman hämmentävää meille asukkaille, että kuka tekee mitä ja kenen rahoilla :D

 

Tontti.

Vierailija
19/38 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kumminkin älynneet pitää radan läheisYYdessä ! Vai lieneekö konsuttiapua Tampereelta, nääs.

Vierailija
20/38 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosin bussia niin ei tarvi sekoilla tuolla. Junat muutenkin aina myöhässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi