En tiennyt että Turun päärautatieasema on siirretty
Ja nyt myöhästyin junasta. Lol siis oikeasti Turun kokoisessa kaupungissa "päärautatieasema" on nykyisin joku kämäinen sillanpätkä? Hieno meininki teillä täällä!
Kommentit (38)
Turun bussiasemalla ei ole edes toimivaa kaukoliikennenäyttöä - se se vasta surkeuden huipentuma onkin!
Alkavat tietty tekemään sitä uutta lähtöpistettä tunnin kiitoradalle, niin siksi aikaa pitänyt siirtää?
Eikö se siltakin olekaan vielä romahtanut/purettu? Jossain uutisissa sanottiin, että on sekunda ja romahtamisvaarassa.
Vierailija kirjoitti:
Turun bussiasemalla ei ole edes toimivaa kaukoliikennenäyttöä - se se vasta surkeuden huipentuma onkin!
Ensin tietenkin suuret linjat kuten kaukoyhteys kuuhun, länsirata ja sun muuta. Sitten vasta panostetaan pieniin yksityiskohtiin, kuten eh - kaukoliikennenäyttö.
5:n miljoonan silta on tähän mennessä aksanut 25 miljoonaa. Kaiken huipuksi se on rikki.
HÄVETTÄÄ , asun sillan lähellä ja joka toinen viikko joku kysyy neuvoa että miten päästä asemalle ja aina sama, se on tuo värikäs silta tuolla. Sanoinko jo että hävettää.
Ja viimeiset kaksi kertaa näytössä ollut eri raide kuin missä juna on.
Odotan sitä, kun talvella silta taas jäätyy ja ne suihkuttaa siihen UREAA pitääkseen sen sulana, kun hiekotus ei taaskaan auta. Sellainen päärautatieasema!
Turussa myös pohditaan edelleen raitiovaunulinjojen rakentamista. Sinä aikana Tampereella on niitä rakennettu jo varsin pitkiä matkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turun bussiasemalla ei ole edes toimivaa kaukoliikennenäyttöä - se se vasta surkeuden huipentuma onkin!
Ensin tietenkin suuret linjat kuten kaukoyhteys kuuhun, länsirata ja sun muuta. Sitten vasta panostetaan pieniin yksityiskohtiin, kuten eh - kaukoliikennenäyttö.
Kiitos illan parhaasta! Nauran täällä!
Vierailija kirjoitti:
5:n miljoonan silta on tähän mennessä aksanut 25 miljoonaa. Kaiken huipuksi se on rikki.
Lopetin junamatkailun Turkuun kun tuo kusinen silta otettiin käyttöön. Kaikki mahdollinen on siellä vaikeaa ja mahdotonta. Valitsin kulkea bussilla, ja tosiaan kaukoliikenteelle ei ole toimivaa näyttöä lainkaan, ja rakennus masentava hökötys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5:n miljoonan silta on tähän mennessä aksanut 25 miljoonaa. Kaiken huipuksi se on rikki.
Lopetin junamatkailun Turkuun kun tuo kusinen silta otettiin käyttöön. Kaikki mahdollinen on siellä vaikeaa ja mahdotonta. Valitsin kulkea bussilla, ja tosiaan kaukoliikenteelle ei ole toimivaa näyttöä lainkaan, ja rakennus masentava hökötys.
Rakennushan itsessään on hieno suojelukohde, mutta auttamattoman pieni 200000 ihmisen kaupunkiin.
Kannattaa jäädä jo Kupittaalla pois, ehkä mieluiten Leppävaarassa.
Vierailija kirjoitti:
Turussa myös pohditaan edelleen raitiovaunulinjojen rakentamista. Sinä aikana Tampereella on niitä rakennettu jo varsin pitkiä matkoja.
Turussa pohditaan myös Nokia Areena-kopiota siihen sillan - tai siis rautatieaseman viereen raiteiden päälle. Ihan kokonaan kustannetaan yksityisellä rahoituksella aivan täysin. Kauounki on vasta 75 miljoonaa kaatanut hankkeeseen, jonka pääjehuna toimii Saku Koivu. Mikä voisi mennä pieleen?
Kupittaalla poisjäädessä onkin ihan eri meininki ja täytyy myöntää, että tuona ihmisenä joka asuu sillan vieressä, olen tosiaan pari kertaa jäänyt siellä jo pois ja kävellyt loppumatkan :D
Vierailija kirjoitti:
Turussa myös pohditaan edelleen raitiovaunulinjojen rakentamista. Sinä aikana Tampereella on niitä rakennettu jo varsin pitkiä matkoja.
Ja jos se rakennetaan, reitti tulee kulkemaan vanhalle rautatieasemalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turussa myös pohditaan edelleen raitiovaunulinjojen rakentamista. Sinä aikana Tampereella on niitä rakennettu jo varsin pitkiä matkoja.
Turussa pohditaan myös Nokia Areena-kopiota siihen sillan - tai siis rautatieaseman viereen raiteiden päälle. Ihan kokonaan kustannetaan yksityisellä rahoituksella aivan täysin. Kauounki on vasta 75 miljoonaa kaatanut hankkeeseen, jonka pääjehuna toimii Saku Koivu. Mikä voisi mennä pieleen?
Mistäs tämä 75 miljoonaa tulee? Itse olin tietoinen vasta 30 miljoonan infrasijoituksesta, mutta onkohan inflaatio iskenyt.. Ne rakentaa Logomon ympäristön infraa samalla, niin on mahdollisimman hämmentävää meille asukkaille, että kuka tekee mitä ja kenen rahoilla :D
Tulee varmasti kauniit hökötykset siihen radan päälle. Oikein passelit Portsa & Pohjola -henkiset. Kiva kun yksityiset rahoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turussa myös pohditaan edelleen raitiovaunulinjojen rakentamista. Sinä aikana Tampereella on niitä rakennettu jo varsin pitkiä matkoja.
Turussa pohditaan myös Nokia Areena-kopiota siihen sillan - tai siis rautatieaseman viereen raiteiden päälle. Ihan kokonaan kustannetaan yksityisellä rahoituksella aivan täysin. Kauounki on vasta 75 miljoonaa kaatanut hankkeeseen, jonka pääjehuna toimii Saku Koivu. Mikä voisi mennä pieleen?
Mistäs tämä 75 miljoonaa tulee? Itse olin tietoinen vasta 30 miljoonan infrasijoituksesta, mutta onkohan inflaatio iskenyt.. Ne rakentaa Logomon ympäristön infraa samalla, niin on mahdollisimman hämmentävää meille asukkaille, että kuka tekee mitä ja kenen rahoilla :D
Tontti.
Jotenkin kumminkin älynneet pitää radan läheisYYdessä ! Vai lieneekö konsuttiapua Tampereelta, nääs.
Suosin bussia niin ei tarvi sekoilla tuolla. Junat muutenkin aina myöhässä.
On varauduttu valmiiksi lentäviin autoihin, busseihin ja juniin.