Mitä tänne hyödyttää kirjoittaa?
Aihe voi olla mitä tahansa niin joku poistaa sen. Säännöt on ihan vitsi ei sitä katsota onko poistettu viesti asiallinen vai asiaton. Tylsää kun joskus täällä pystyi keskustelemaan.
M.54
Kommentit (29)
näinpä. säännöillä ei ole mitään merkitystä, niitä voi siis myös keskustelijat rikkoa vapaasti, ei vain ylläpito.
Niinpä. Kerran joku kysyi kanojen hoidosta kun halusi ottaa niitä. Omien kokemusten perusteella kirjoitin pitkän selostuksen mitä pitää ottaa huomioon. Koko ketjussa ei ollut mitään asiatonta, mutta niinpä vain katosi. Ja monia muita ihan asiallisia on lähtenyt.
Jotkut näköjään ilmiantaa ketjuja sen takia jos aihe ei ole heille kiinnostava. Ihan tyhmää.
No eihän tänne kirjoittelussa järkeä ole. Ei tämä palsta sen takia ole olemassa. Tämä on ihmisille jotta he voivat purkaa pahaa oloaan turvallisesti ja niemettömästi. Jos näitä mielipiteitä lähtisi huutelemaan ihmisten ilmoille niin voi sattua pahastikin. Täällä ovat turvassa 😆
Päivällä joku poistatti _kirjallisuusketjun_ - kyllä, luitte oikein! Ainoa ketju johon olen pitkään aikaan jaksanut edes vähän ajatuksella osallistua. Kyllä vtutti.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut näköjään ilmiantaa ketjuja sen takia jos aihe ei ole heille kiinnostava. Ihan tyhmää.
Jos tämä ei olisi paskapalsta, niin niitä ei silti poistettaisi vaikka joku hölömö ilmoittaakin.
Vika ei ole hölömön vaan Sanoman surkean palstan.
Vierailija kirjoitti:
Perustellut mielipiteet ovat myös pahoja. Kun ei niitä pysty kumoamaan sanoilla niin poisto.
Ei hyödytä mitään eikä ketään!
Silti nämä älypäät valittavat palstalla Joel Hokasta, Johannes Brotheruksen tupakoinnista sun muusta.
Melkein ihannoitavaa on myös taso, jolla Ukrainaan lähetettävään apuun yriteteään vaikuttaa.
"Melkein ihannoitavaa!" Tapa jolla sitä tehdään on hienoa, syyt miksi sitä tehdään on saatanasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä ei olisi paskapalsta, niin niitä ei silti poistettaisi vaikka joku hölömö ilmoittaakin.
Vika ei ole hölömön vaan Sanoman surkean palstan.
Tee sinä oma palsta ja laita siihen omat säännöt. 🐽
Vierailija kirjoitti:
No eihän tänne kirjoittelussa järkeä ole. Ei tämä palsta sen takia ole olemassa. Tämä on ihmisille jotta he voivat purkaa pahaa oloaan turvallisesti ja niemettömästi. Jos näitä mielipiteitä lähtisi huutelemaan ihmisten ilmoille niin voi sattua pahastikin. Täällä ovat turvassa 😆
Se että sörkkii jotain aikamme epäpohtia joista ei juuri näy avointa rehellistä puhetta ei ole synonyymi pahan olon purkamiselle. Kuulostaa hyvin (tarkoituksellisen? vähättelevälle sanoa noin.
Ei hölmölässä saa mielipiteitään ilmaista missään. Ei tämä ole poikkeus nettipalstoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perustellut mielipiteet ovat myös pahoja. Kun ei niitä pysty kumoamaan sanoilla niin poisto.
En edes jaksa seurata kovin tarkasti miten paljon ketjuja poistuu, mutta tämä voi olla hyvin syy. Liian syvällisiä ja pitempiä vastauksia ei usein hyväksytä. Tiettyjä asioita/tahoja on vaikea esittää tai arvostella. Tämä on vain hyväksyttävä ja jatkettava sitkeästi, näin itse teen enkä edes mieti mitä vaikutusta sanomisillani on. Koen vain että minun on sanottava jokin havaitsemani tai miettimäni asia ja se riittää. Usein toki liittyy jonkin aikamme epäkohdan esiin nostamiseen.
Jos täällä saa olla tonnettain tyhjänpäiväistä huttua niin täytyy täällä olla tilaa muunkinlaiselle.
Ei hyödyntäkään. Tämä palsta ei ollut aikoinaan näin paha. Sitten tuli korona, nuorempi sukupolvi ja perkeleelliset hullut tämän palstan modeiksi kuin Orwellin 1984 kirjan Isoveljet ja kaikki meni päin vidua.
Vierailija kirjoitti:
Ei hölmölässä saa mielipiteitään ilmaista missään. Ei tämä ole poikkeus nettipalstoissa.
Kyllä on eroja, kannattaa itse tehdä vertailuja. Täällä riesana tahalliset aktiivihäiriköt joiden motiiveja voi vain arvailla ja joita ei saa pois millään konstilla.
Kun ajattelee palstaa oikeuksien kamppailuna niin ainakin oma jaksamiseni pysyy yllä. Sensuuri saattaa lisääntyä lähitulevaisuudessa, tälläisestä olen lukenut. On silti pidettävä sitä tilaa yllä mikä on olemassa. Joku pitäköön tätä ihan rauhassa arvottomana itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Ennen olin täällä joku 3 tuntia päivässä. Nykyään olen jotain tunnin verran. Ei täällä enää oikein viihdy.
Näin on. Kaikki nuoremmat on nykyään Jodelissa. Täällä vaan eläkeläiset ja työkeskuksen väki.
Aikani kuluksi persuille vinoilen. Vaikka turhaa se muuten on. Vesipäinä ne pysyvät, osaavatko kunnolla lukeakaan tai ymmärtää lukemaansa.
Vierailija kirjoitti:
Haluatko kuokkaasi vai?!
Kirjoittaminen tänne auttaa jäsentämään ajatuksiani ja selkeyttämään näkökantojani. Välillä on hauskoja ketjuja tai syvällisiä pohdintakeskusteluita. Ei haittaa jos kirjoitukset keskustelusta, joka on itselle jo ohi, poistuu.
Niinpä. Ennen olin täällä joku 3 tuntia päivässä. Nykyään olen jotain tunnin verran. Ei täällä enää oikein viihdy.