Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en halua mennä ulos enkä ihmisten sekaan,

Vierailija
17.04.2007 |

kaikki on ihan hyvin niin kauan, kun saan olla täällä kotona oman perheen kanssa, en halua mennä tuonne, missä muut voi verrata minua niihin ja minä niitä minuun, olen onnellinen täällä kotona, eikä lapsetkaan oikein halua nähdä muita ihmisiä, miksei saa vaan olla rauhassa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu huonosta itsetunnosta ja liikakiloista mulla. Lihomisen jälkeen olen alkanut karsastaa julkisia paikkoja, tuntuu että kaikki töllää ja arvostelee, kun olen niin läski. Niinpä pysyn sisällä ja syön vähän lisää suklaata, kun on niin paha mieli :/

Vierailija
2/3 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on diagnoosikin tälle kyllä ja " ujouspillerit" , vaan edelleen olen oma itseni ja onnellinen vain täällä kotona turvassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha tuuli tulee kun joutuu menemään ulos. Kaikki arvostelee ja koen oloni friikkisirkukseksi. Haluan mennä ulos omilla ehdoillani silloin kun siltä tuntuu, mutta ei kun joutuu töissä käymään ja pakko mennä ulos. Yök oikein oksettaa ajatuskin, että minä tuolla ulkona kaikkien nähtävillä. Ei enää hermotkaan kestä ja näkyy jo ulospäin ja sitten ihmiset töllää entistä enemmän. Kiva vielä kun kesä niin enemmän ihmisiä ulkona töllöttämässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi