Miksi miehet luulee, että ruokkoamaton roikkuva parta näyttää hyvältä?
Vai onko ihan täyttä laiskuutta, että sellainen on niin monella?
Todella kuvottavia ihan joka ikinen.
Kommentit (233)
Miksi miehet luulee, että kaljamaha terassilla näyttää kesällä hyvältä ilman paitaa? Todella kuvottavia joka ikinen.
Se parta ei ole teitä nirppanokkia varten vaan miestä itseään varten
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset luulee, että ruokkoamaton alapää näyttää hyvältä? Todella kuvottavia joka ikinen.
Ajatella miten onnekas olet kun kuminukellesi ei kasva karvoja ollenkaan.
Mulle tuli aikanaan ihan yllätyksenä, että miehet ei osaa geneettisesti hoitaa partaansa vaan se on niille arka aihe, koska se pitää todella osata. Että ne kelailee sitä eikä se ole mikään automaatio.
Voisi naisena olla hiukan empaattisempi. Koitapa itse suunnitella malli ja leikata omat hiukset, kuinka helppoa se sitten olisi!
Vierailija kirjoitti:
Siisti parta näyttää hyvältä. Parta on monelle ylipainoiselle myöskin keino peittää kaksoisleuka. Ruokkoamaton risuparta näyttää aina pahalta. Sellaisesta tulee mieleen narkkari ja spugeporukat
Nimenomaan! Aina kun näen jollain risuparran tai suuhun menevät viikset 🤢 tekisi mieli ojentaa sakset käteen ja pakottaa ukko katsomaan peiliin.
ap
Ei mitään käsitystä. Minä en niin luule. Mielestäni tyylikkäältä ei näytä sellainen parin päivän denso-tyylin sänki, puhumattakaan jostain väinämöis-joulupukki tyylisestä parrasta mikä saa nelikymppisen miehen näyttämään kasikymppiseltä.
- hra 47
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli aikanaan ihan yllätyksenä, että miehet ei osaa geneettisesti hoitaa partaansa vaan se on niille arka aihe, koska se pitää todella osata. Että ne kelailee sitä eikä se ole mikään automaatio.
Voisi naisena olla hiukan empaattisempi. Koitapa itse suunnitella malli ja leikata omat hiukset, kuinka helppoa se sitten olisi!
Ei sitä ole mikään pakko itse leikata. Menee parturiin vaan. Parturi voi myös neuvoa miten sitä voi helposti ylläpitää.
Ja jos ei millään onnistu, aina voi ajaa sen reuhkan pois.
Huomaa selvästi kuinka parta kiinnostaa naaraita. Suosittelen partaa kaikille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siisti parta näyttää hyvältä. Parta on monelle ylipainoiselle myöskin keino peittää kaksoisleuka. Ruokkoamaton risuparta näyttää aina pahalta. Sellaisesta tulee mieleen narkkari ja spugeporukat
Nimenomaan! Aina kun näen jollain risuparran tai suuhun menevät viikset 🤢 tekisi mieli ojentaa sakset käteen ja pakottaa ukko katsomaan peiliin.
ap
Sama! Aina kun näen ylipainoisen naisen tekisi mieli ottaa vaaka esiin ja katsoa sitä ilmettä.
Beardmeetsfood ( youtube) ihana, siisti, huoliteltu parta. Tyyppi on kilpasyöjä ja parta pysyy silti siistinä kokoajan. Ilo silmälle.
Juuri siksi pidän partaa että kaltaisesi naiset pysyvät loitolla.
Vierailija kirjoitti:
Beardmeetsfood ( youtube) ihana, siisti, huoliteltu parta. Tyyppi on kilpasyöjä ja parta pysyy silti siistinä kokoajan. Ilo silmälle.
Näin on. Parta on miehen merkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parta on kantajaansa varten. Ei muita varten.
Ihan kanssaihmisten vuoksi olisi asiallista pitää karvansa siistinä.
No eihän jonkun partakarvat kanssaihmisiin vaikuta mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Sama! Aina kun näen ylipainoisen naisen tekisi mieli ottaa vaaka esiin ja katsoa sitä ilmettä.
Ylipainoisia miehiä on ihan yhtä lailla. Ylipainosta on huomattavasti vaikeampi päästä eroon. Epäsiistin parran ajaa äkkiä pois tai tosiaan piipahtaa sinne parturiin siistimään.
ap
Vierailija kirjoitti:
Parta on nykyään vähän niinkuin hattu. Peitellään heikkoa leukaa ja kaljua.
Naisilla taas on kilon pakkelikerros naaman virheitä peittämässä.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon viikinkiä ei kiinnosta naaraiden näkemykset. Sopivat lähinnä portoiksi ja kauppatavaraksi.
T: Ivar the Boner
Kuinka kovasti kirvelee kun pissaat ?
Entäs kaikki viiksivallu naiset?
Niitäkin meinaan piisaa.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että tarvitset siihen partaa.:)
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti se onnistuisi ilman partaakin.
Kunnon viikinkiä ei kiinnosta naaraiden näkemykset. Sopivat lähinnä portoiksi ja kauppatavaraksi.
T: Ivar the Boner