Mikä on oudoin asia, jolla ihmiset yrittävät keulia?
Minua jaksaa hämmästyttää, miten moni aikuinen nainen ajattelee, että on maailman hienointa olla mahdollisimman pienikokoinen. Ja että esim. ainoa syy liikunnan harrastamiseen on painon pudotus.
Kommentit (426)
Vierailija kirjoitti:
Pitkät hiukset. Lyhythiuksinen on alempaa kastia, aina.
Minulla oli nuorena 70-luvulla piiitkät kauniit hiukset kun silloin oli yleistä mettäläisillä joku navettapiian lyhyt permis.
Minäkään en ymmärrä pienuuden korostusta. Erityisesti sitä tekee ylipainoiset ("isokokoiset") ja nimittelee, vaikka olisi normaalikokoinen. Sanon joskus itseäni pieneksi, etten häpäise muita. Tosiasiassa olen keskimittainen ja normaalipainoinen. Muut vaan ovat niin saatanallisen lihavia.
Jatkuva työjutuilla mässäily ja keuliminen esim. vapaa-ajan harrasteryhmissä on yksinomaan rasittavaa.
Mopopoikien turha pelleily ja keuliminen
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en ymmärrä pienuuden korostusta. Erityisesti sitä tekee ylipainoiset ("isokokoiset") ja nimittelee, vaikka olisi normaalikokoinen. Sanon joskus itseäni pieneksi, etten häpäise muita. Tosiasiassa olen keskimittainen ja normaalipainoinen. Muut vaan ovat niin saatanallisen lihavia.
Eli keulit siltikin sillä pienuudellasi. Et tainnut ymmärtää ketjun ideaa 🤦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs toisella paikkakunnallani asuva kaverini leveilee sillä, että vastapäisessä talossa asuu yksi BB-julkkis ja hänpä on joskus saanut olla yötä hänen luonaan. Eivät edes seksiä siis harrastaneet, vaan nukkui tyypin lattialla patjalla kaverinsa kanssa.
Yksi tuttu leuhki sillä että hänen lapsensa päiväkodin naapurissa on Stubbin entinen koti...
Sairasta! Mitähän leuhkimisen aihetta tuossakin?!
Sekoittaako monikin ihminen keskenään leuhkimisen ja sen että vain kerrotaan asioita? Voisin hyvin kertoa jos tulisi puhe jostain julkkiksesta, että joo tunnen sen tms. Tai tuo pressan asuntoasia, jos vain kertoo asiasta, mikä siinä on leuhkimista?
Mikä yleensäkin erottaa leuhkimisen ja normaalin jutustelun? Jos kerron koulutukseni jos kysytään (korkea) onko se leuhkimista? Tai kerron mitä lapselle kuuluu yms.? Voiko puhua vain neutraaleista asioista ja mitä ne ovat? Lunta sataa ja aurinko paistaa? Ehkä sekin on säästä leuhkimista...(kaikesta valittajistakaan ei yleensä tykätä joten ratkaisu ei ole puhua vain ikävistä asioista)
Vierailija kirjoitti:
Sillä että hänen vanhempansa ovat kuolleet hänen ollessaan lapsi ja että on päätynyt lastensuojelun asiakkaaksi ja joutunut tekemisiin sosiaaliviranomaisten kanssa.
Mitähän leuhkimista on sossulapseksi joutumisessa
Jotkut kehuvat itseään huomattavasti nuoremmiksi, vaikka ikäeroa olisi vain hieman yli vuosi. Siitä muistutetaan varsinkin, jos itse täytän vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Isot rinnat. Eräs tuntemani henkilö ylpeilee tällä. Vaikka myös hartiat ovat huomattavan leveät ja ns emännänkyhmy iso, aina vaatteita sovitattaessa syy on rinnoissa, mikäli ei vaate mahdu.Muistaa ylpeänä mainita kuinka muhkea on rintojen kohdalta. Pieni, vanhentunut 64 vuotias mummeli!
Tässä olen eri mieltä. Isorintaisena (en keuli!) tiedän just että rinnan kohdalta vaatteet ovat usein liian pienet. Johtuu ihan tosiasioista. Nykyään naisten vaatteissa hartianleveydet ovat lisääntyneet, etenkin jossain H &M, Lindex, ja muut skandit. Mutta rinnan kohtaa ei oteta mitenkään huomioon, siinä ei ole lisää kangasta, ei mitään sopivaa leikkausta, tai saumoja, kuten ennen vanhaan oli.
Kaverisi on vaan oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Työllä päteminen ja saavutusten esittely.
Tähän liittyy myös maksetuilla veroilla ylpeily, minä en ylpeile kun minulta viedään rahaani poliitikoille.
Tuttu nainen kertoi siskostaan, joka oli kiherrellen kysellyt siskoiltaan että "ootteko ollu vartaassa? Määpä oon!". Tässä mainittu "varras" siis tarkoittaa kolmen hengen seksisessiota, jossa nainen on miesten välissä miesten sukuelimet sisällään, ja näin muodostuu tuo varras. Tuo sama varrasnainen myös kehuskelee sadoilla miehillään.
Vierailija kirjoitti:
Näistä kommenteista tulee mieleen vain kuulijoiden kateus ja se, että siitä asialla "kehujasta" ei vain pidetä. Ihan sama mitä joku juttelee, se halutaan tulkita kehumiseksi, koska totuus on, että koko ihminen vaan ärsyttää.
Enemmänkin ärsyyntyminen toisen puheista, oli juttelua tai keulimista, kertoo siitä, että henkilöllä ei ole omat asiat ihan okei. Yllättävän monet suomalaiset vihaavat tai kadehtivat muita ihmisiä joidenkin omien kompleksiensa takia.
Varsinkaan naiselle ei ole sallittua kertoa mitä on opiskellut, miten menestynyt, kuinka montaa kieltä puhuu, missä on asunut ulkomailla, jne. Muualla maailmassa tuo on ihan normaalia keskustelua, mutta Suomessa tämä on ehdottomasti kiellettyä, ettei vaan joku herkkähipiäinen saa slaagia.
Shoppailut. Merkkilaukku ostosten esittely somessa.
Miesten tapa kehuskella panojen määrällä. Se on kovin jätkä jolla eniten käynyt flaksi. Valmis jopa pettämään kulloistakin kumppania jotta bodycount nousee
Tavaroiden ja vaatteiden hinnalla ja merkkillä leuhkimimen.
Vierailija kirjoitti:
"Vaativa asiantuntijatyö" ja monta sataa matkapäivää vuodessa.
Nykyään kaikki Elisan myyjätkin ovat "asiantuntijoita", jotka tarjoavat "ratkaisuja" asiakkaan ongelmiin 😂
Vierailija kirjoitti:
Eräs tuttu on ruvennut viime aikoina nostamaan kovaan ääneen aina ensimmäisenä esille, miten aikaisin hän on herännyt. Muistaakseni näin on käynyt joka päivä tällä viikolla, kun ollaan nähty. Esimerkiksi tänään oli herännyt jo kahdelta ja oli kuulemma 5:31 salilla, mutta ikävästi aika kävi töissä ruokatauolla jo pitkäksi, kun oli niin pitkään ollut hereillä!
Hän kyllä ihmisenä paasaa samalla tavalla milloin mistäkin aiheesta ja tosi useasti leuhkimisen aiheet on tätä tasoa.
Mun mummolla oli tää sama. Sen suurin riemu oli kammeta ylös ennen muita ja kehuskella sillä. Toki hyväluontoisesti.
Jos heräsin itse nuorena mummilassa aikaisin, menin heti mummon sängyn viereen ja tokaisin, että "sinähän nukut!" -- johon mummo heräsi ja tokaisi kiihkeästi, että "En nuku, mä vaan lepuutin silmiäni ja odottelin, että sä heräät!" 🤣😂🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autollansa ylpeilevät aikuiset miehet ovat kyllä omituista väkeä. Suurimman osan ajasta, se auto ei edes tavallisen tallaajan silmiin ole mikään erikoinen, vaan joku luokkaa tavallisen vanhan perheauton pikkaisen paremmin varusteltu versio. Teinintasolle jäänyttä touhua.
No mulla on hieno (kallis) auto. Ostin sen omaksi ilokseni, kun tein paljon töitä. Nautin siitä itse, muiden suuntaan pidän matalaa profiilia enkä koskaan ota autoa puheeksi. Enkä todellakaan ole ostanut sitä muille näyttääkseni, vaan nautin ajamisesta ihan itsekseni.
Nytkin tiedän ihmisiä, jotka puhuu selkäni takana, että siinä se akka ajelee leuhkimassa kalliilla autollaan, että pitää oikein näyttää että on parempi kuin muut :D. jne. Vaikka vaan ajan sillä autolla.
Suomessa on ihan sama mitä teet. Suomalainen kateus muuttaa aina valkoisen mustaksi. Se on paras kun keskittyy vaan omaan e
Niinhän sitä sanotaan, että kateus vie kalatkin vedestä :D
No etpä näytä osaavan suomeakaan...