Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on oudoin asia, jolla ihmiset yrittävät keulia?

Vierailija
11.11.2025 |

Minua jaksaa hämmästyttää, miten moni aikuinen nainen ajattelee, että on maailman hienointa olla mahdollisimman pienikokoinen. Ja että esim. ainoa syy liikunnan harrastamiseen on painon pudotus. 

Kommentit (426)

Vierailija
321/426 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha tulpaton pappamallin Tunturi, joka ei oikeesti edes keuli. Se on niin naurettavan näköistä kun aikuiset miehet ja naiset istuu satulassa kiskomassa ohjaustangosta ja yrittää saada vanhaa moponrämää keuliin. Sitten kun onneton lopulta onnistuu se on selällään maassa mopo sylissä.

Niin tää on siis vertauskuva. Ymmärrätte varmaan mitä oikeesti tarkotan.

Vierailija
322/426 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ADHD-diagnoosilla. En tarkoita, että sitä pitäisi mitenkään hävetä, mutta esim. Jutta Larm selittää ihan normaaleita, kaikille tapahtuvia asioita jatkuvasti ADHD:lla. Esim. lounaan jälkeen huomaa, että on joku ruokatahra rinnuksilla -> ADHD, nukkuu kädet tietyssä asennossa -> ADHD jne. Eikä Jutta todellakaan ole ainoa. Juu en ymmärrä. 

Nää ADHD:t ja muut ja nepsyt ym. ovat täysin lääkefirmojen keksimiä aivan täysin turhia juttuja. Pikkasen aktiivinen, vilkas kyvykäs, jopa nero lapsi tai nuori taannutetaan lääkkeillä passiiviseksi hiippailijaksi. Onneksi olkoon vaan ketkä vaan sortuvat näihin. Tunnen kaksi tapausta ja olen todella surullinen lasten puolesta joilta tuhottiin tulevaisuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/426 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri antoi ymmårtää että olen huonompi ja epäonnistunut kun sain kaksi tyttöä enkä tyttöä ja poikaa kuten hän täydellisessä elämässään sai

Meitä on kolme poikaa.

Lasketaanko se keulimiseksi, kun isäukolla oli tapana sanoa, ettei hänen vehkeillöän näytä muita tulevan...

Vierailija
324/426 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti tatuoinnit!!!

Ei ole päässä kaikki kunnossa jos pitää maalata kroppaa kuin joku taparikollinen. On myös monta työpaikkaa minne et pääse jos alkaa tatskat näkyä.

....vai onko se oma keho niin ruma ilman maalia?

Kiva nähdä miltä nämä tatuointi ja botoksipellet näyttää vanhana. Somen tulot loppuu, maalatut paikat alkaa roikkua, suosio katoaa. Varaton, maalattu, perunasäkki

Vierailija
325/426 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveri antoi ymmårtää että olen huonompi ja epäonnistunut kun sain kaksi tyttöä enkä tyttöä ja poikaa kuten hän täydellisessä elämässään sai

Meitä on kolme poikaa.

Lasketaanko se keulimiseksi, kun isäukolla oli tapana sanoa, ettei hänen vehkeillöän näytä muita tulevan...

Eihän sitä vielä kolmen jälkeen voi tietää. Tunnen perheen missä on aluksi kolme poikaa ja sen jälkeen vain tyttäriä 

Vierailija
326/426 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä matikka lukiossa. 

Kallis leasing-auto.

No pitkä matikka joo, en ole koskaan ymmärtänyt mikä siinä on niin ihmeellistä.

Vierailija
327/426 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni maisterina ja asiantuntijatyötä tekevänä minua jaksaa ihmetyttää ihmiset, jotka kehuskelevat koulutuksellaan ja työtittelillään. Olen omalla kohdallani todennut, etteivät korkea koulutus ja kiva työtitteli ole tehneet minusta yhtään parempaa ihmistä, vaan olen ihan yhtä tohelo kuin ennen yliopisto-opintoja. Aina hämmentää ihmiset, jotka liittävät minuunkin joitakin stereotypioita siksi että olen maisteri, tai siksi että olen senior-tason asiantuntija. Ei, en lue kirjoja enkä juuri välitä akateemisista keskusteluista, vaan vapaa-ajallani tykkään ulkoilla, käydä salilla, syödä karkkia ja katsoa Netflixiä.

Samaan kategoriaan ne jotka kehuskelevat yo-kirjoitustuloksillaan. Olen huomannut, että iso osa näistä ei ole saavuttanut ylppäreiden jälkeen mitään isompaa elämässään, ja ehkä juuri siksi kehuskelevatkin sillä kuinka monta Laudaturia kirjoittivat. Mutta valitettavasti

Mitä ovat akateemiset keskustelut? Tai senior-tason asiantuntija? Tai se asiantuntijatyö.

Huomaa koulutustason sun viestistä 

Vierailija
328/426 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin nyt vain itseäni millä olen joskus yrittänyt keulia: olen nähnyt jonkun x bändin x kertaa. 

Mies, joka tapasi Dingon. Junnu😘

Vierailija
329/426 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä on kolme poikaa.

Ei kannatta kehua, jos ei tunne biologiaa. Pikapanoilla poikia ja kunnon esileikillä tyttöjä eli hyvä rakastajaa saa tyttöjä. Tyttösiittiöt elävät pitempään ja poikasiittiöt ovat nopeita ja lyhytikäisiä. Omat lapseni on tehty näillä tiedoilla.😍

Vierailija
330/426 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkin "puolijauhoiset" pullistelee persuudellaan. Sehän on sama kuin leuhkisi olevansa skitsofreeninen psykopaatti ja rikollinen.

Vierailija
331/426 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä on kolme poikaa.

Ei kannatta kehua, jos ei tunne biologiaa. Pikapanoilla poikia ja kunnon esileikillä tyttöjä eli hyvä rakastajaa saa tyttöjä. Tyttösiittiöt elävät pitempään ja poikasiittiöt ovat nopeita ja lyhytikäisiä. Omat lapseni on tehty näillä tiedoilla.😍

🤣🤣🤣

Pitäiskö kerrata tuota lisääntymisbiologiaa? 

Vierailija
332/426 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meitä on kolme poikaa.

Ja luulet että panon luonne vaikuttaa siihen kumpi hedelmöittyy? Jjjust.

Vierailija
333/426 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, pienikokoisuudella keuliminen on minustakin ärsyttävää, mutta ehkä vain siksi että itse olen leveäharteinen ja roteva, enkä koskaan ole ollut siro ja petite. 

Mutta enemmän mua ärsyttää ne, jotka kehuvat etteivät koskaan ole sairaina/sairastuneet. No ihanko luulet että se on jotenkin sinun omaa ansiotasi. Ja että jos joku toinen sairastuu, se on hänen vikansa ja hänen huonouttaan??

Vierailija
334/426 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isot rinnat. Eräs tuntemani henkilö ylpeilee tällä. Vaikka myös hartiat ovat  huomattavan leveät ja ns emännänkyhmy iso, aina vaatteita sovitattaessa syy on rinnoissa, mikäli ei vaate mahdu.Muistaa ylpeänä mainita kuinka muhkea on rintojen kohdalta. Pieni, vanhentunut 64 vuotias mummeli!

Tässä olen eri mieltä. Isorintaisena (en keuli!) tiedän just että rinnan kohdalta vaatteet ovat usein liian pienet. Johtuu ihan tosiasioista. Nykyään naisten vaatteissa hartianleveydet ovat lisääntyneet, etenkin jossain H &M, Lindex, ja muut skandit. Mutta rinnan kohtaa ei oteta mitenkään huomioon, siinä ei ole lisää kangasta, ei mitään sopivaa leikkausta, tai saumoja, kuten ennen vanhaan oli.

Kaverisi on vaan oikeassa. 

Ei ole! Keulii aivan selvästi. Nauraa päälle: kun hän

Yhdessä entisessä työpaikassa oli nainen, joka aina sai kaikki keskustelut vietyä siihen, että pääsi sanomaan miten hänellä on niin isot rinnat suhteessa muuhun vartaloon. Miten hän on muuten niin pieni ja siro, mutta rinnat ovat niin valtavat :D Se oli jotenkin koomista, kun se tapahtui niin usein. Oltiin eri osastoilla, joten en tiedä miten usein tätä sai kuunnella ne, jotka teki joka päivä hänen kanssaan työtä. Ihana ja tosi kiva tyyppi silti, ei mua ärsyttänyt tms. Tää ole selvästi vaan hänelle jotenkin tärkeä juttu.

Vierailija
335/426 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka kehuskelee, että hänellä on lapsi kolmen eri naisen kanssa. Kaikki syntyneet saman kuukauden sisällä. 

Vierailija
336/426 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni maisterina ja asiantuntijatyötä tekevänä minua jaksaa ihmetyttää ihmiset, jotka kehuskelevat koulutuksellaan ja työtittelillään. Olen omalla kohdallani todennut, etteivät korkea koulutus ja kiva työtitteli ole tehneet minusta yhtään parempaa ihmistä, vaan olen ihan yhtä tohelo kuin ennen yliopisto-opintoja. Aina hämmentää ihmiset, jotka liittävät minuunkin joitakin stereotypioita siksi että olen maisteri, tai siksi että olen senior-tason asiantuntija. Ei, en lue kirjoja enkä juuri välitä akateemisista keskusteluista, vaan vapaa-ajallani tykkään ulkoilla, käydä salilla, syödä karkkia ja katsoa Netflixiä.

Samaan kategoriaan ne jotka kehuskelevat yo-kirjoitustuloksillaan. Olen huomannut, että iso osa näistä ei ole saavuttanut ylppäreiden jälkeen mitään isompaa elämässään, ja ehkä juuri siksi kehuskelevatkin sillä kuinka monta Laudaturia kirjoittivat. Mutta valitettavasti

Mitä ovat akateemiset keskustelut? Tai senior-tason asiantuntija? Tai se asiantuntijatyö.

Huomaa koulutustason sun viestistä 

Sinä keulit sillä, ettei koulutus ole tehnyt sinusta yhtään parempaa ihmistä?

Se näkyy kommenteistasi.

Vierailija
337/426 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpotkulaudoilla keuliminen (etupyörän nostaminen ilmaan).

Vierailija
338/426 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki, mistä vain yrittää puhua, onkin leuhkimista. Paras kun vain kuuntelee, mistä puhekumppani tänään on kateellinen.

Vaikka ei puhuisikaan talostaan, tuloistaan tai koulutuksestaan, leuhkii sittenkin pelkästään hengittämällä. Ei parane kertoa mistään, mitä puhekumppanilla ei ole tai mitä tämä ei ole itse kokenut, muuten se on sitä keulimista. Jos taas on vain hiljaa, on ylpeä ja ties mitä muuta. Paras vain mykkänä nyökytellä innokkaasti kaikkeen, mitä kuulee.

Vierailija
339/426 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskalaisten erityinen laihuus ja mitenkä tietävät syyt siihen ja mitenkä Ranskassa syödään, juodaan ja eletään. Ihan hatusta vetäistyjä juttuja. 

Vierailija
340/426 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki, mistä vain yrittää puhua, onkin leuhkimista. Paras kun vain kuuntelee, mistä puhekumppani tänään on kateellinen.

Vaikka ei puhuisikaan talostaan, tuloistaan tai koulutuksestaan, leuhkii sittenkin pelkästään hengittämällä. Ei parane kertoa mistään, mitä puhekumppanilla ei ole tai mitä tämä ei ole itse kokenut, muuten se on sitä keulimista. Jos taas on vain hiljaa, on ylpeä ja ties mitä muuta. Paras vain mykkänä nyökytellä innokkaasti kaikkeen, mitä kuulee.

Siinäkin olet varmasti ollut tilanteissa, jossa joku pröystäilee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän