Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on oudoin asia, jolla ihmiset yrittävät keulia?

Vierailija
11.11.2025 |

Minua jaksaa hämmästyttää, miten moni aikuinen nainen ajattelee, että on maailman hienointa olla mahdollisimman pienikokoinen. Ja että esim. ainoa syy liikunnan harrastamiseen on painon pudotus. 

Kommentit (426)

Vierailija
301/426 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isä kehuskeli aina kuinka oli tavannut monta vaikutusvaltaisia ihmistä. Se ei millään tavalla vaikuttanut tavalliseen elämäämme. Kai se teki omasta mielestään hänestä jotenkin merkittävän ihmisen.

Vähän sama kuin eräs kehui naapurinsa saaneen aikoinaan  kutsun presidentin itsenäisyyspäivän juhliin. Ihan kuin olisi itsekin ollut juhlassa. Tärkeilyä. 

Vierailija
302/426 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni maisterina ja asiantuntijatyötä tekevänä minua jaksaa ihmetyttää ihmiset, jotka kehuskelevat koulutuksellaan ja työtittelillään. Olen omalla kohdallani todennut, etteivät korkea koulutus ja kiva työtitteli ole tehneet minusta yhtään parempaa ihmistä, vaan olen ihan yhtä tohelo kuin ennen yliopisto-opintoja. Aina hämmentää ihmiset, jotka liittävät minuunkin joitakin stereotypioita siksi että olen maisteri, tai siksi että olen senior-tason asiantuntija. Ei, en lue kirjoja enkä juuri välitä akateemisista keskusteluista, vaan vapaa-ajallani tykkään ulkoilla, käydä salilla, syödä karkkia ja katsoa Netflixiä.

Samaan kategoriaan ne jotka kehuskelevat yo-kirjoitustuloksillaan. Olen huomannut, että iso osa näistä ei ole saavuttanut ylppäreiden jälkeen mitään isompaa elämässään, ja ehkä juuri siksi kehuskelevatkin sillä kuinka monta Laudaturia kirjoittivat. Mutta valitettavasti samalla osoittavat, etteivät ne Laudaturit tuoneet onnea, menestystä tai viisautta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/426 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni maisterina ja asiantuntijatyötä tekevänä minua jaksaa ihmetyttää ihmiset, jotka kehuskelevat koulutuksellaan ja työtittelillään. Olen omalla kohdallani todennut, etteivät korkea koulutus ja kiva työtitteli ole tehneet minusta yhtään parempaa ihmistä, vaan olen ihan yhtä tohelo kuin ennen yliopisto-opintoja. Aina hämmentää ihmiset, jotka liittävät minuunkin joitakin stereotypioita siksi että olen maisteri, tai siksi että olen senior-tason asiantuntija. Ei, en lue kirjoja enkä juuri välitä akateemisista keskusteluista, vaan vapaa-ajallani tykkään ulkoilla, käydä salilla, syödä karkkia ja katsoa Netflixiä.

Samaan kategoriaan ne jotka kehuskelevat yo-kirjoitustuloksillaan. Olen huomannut, että iso osa näistä ei ole saavuttanut ylppäreiden jälkeen mitään isompaa elämässään, ja ehkä juuri siksi kehuskelevatkin sillä kuinka monta Laudaturia kirjoittivat. Mutta valitettavasti samalla osoittavat, etteivät ne Laudaturit tuoneet

Mitä ovat akateemiset keskustelut? Tai senior-tason asiantuntija? Tai se asiantuntijatyö.

Vierailija
304/426 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aviopuolison ammatilla.

Ihan kuin se korkean koulutuksen tieto imeytyisi seksin kautta toiseen osapuoleen.

Tämä on paha! Kyllä se oma perseenpesututkinto vaan kaiken kertoo!

Vielä pahempia on ne, jotka muuttuu itse niin korkea-arvoiseksi puolison korkean koulutuksen myötä etteivät enää suostu tekemään itse töitä ollenkaan. Puoliso raataa ja toinen viettää päivät pitkät puolison luottokortin kanssa tuhlaamassa ja shoppaamassa kaikenlaista hienoa. Usein puoliso on vielä ihan keskituloinen, mutta toinen haluaa elää hienostoelämää, kun puolisolla on sentään hieno korkeakoulutus. Sen pitää näkyä kotona ja pukeutumisessa ja syömisissä ja kaikessa. Pahimmassa tapauksessa alkaa vielä pitämään itseään kaikkitietävänä älykkönä ja sellaisia tyhmempinä ja huonompina ihmisinä, joilla ei ol

Hienostoelämää = hien-ostoelämää. Paljonko hiki maksaa? Voisin tienata polkemalla kuntopyörää.

Suhakza

Vierailija
305/426 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten "meidän Jenna-Mikael on niiiiin taitava laulaja/tanssija/urheilija". Oikeasti yksi miljoonasta 3 vuotiaasta on oikeasti taitava missään, aellanen superlahjakkuus joka huomataan. Tietysti vanhempien mielestä on mahtavaa kun lapsi on oppinut jotain, mutta ei muut sitä erinomaista paremmuutta näe 

Vierailija
306/426 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän Jodelina tai Alocasia on paljon upeampi kuin tavallinen Anni tai Minna.

Vierailija
307/426 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsinkieliset lapset on aina jotenkin parempia ja se tuodaan herkästi esiin, varsinkin jos se ei olekaan äidinkieli vaan tarhasta opittu.

Vierailija
308/426 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamuvirkut ihmiset jotka eivät ymmärrä että kaikki eivät mene 

klo 20 nukkumaan ja valita ettei unta riitä aamuun asti kun herätään jo neljältä. 

Vierailija
309/426 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri antoi ymmårtää että olen huonompi ja epäonnistunut kun sain kaksi tyttöä enkä tyttöä ja poikaa kuten hän täydellisessä elämässään sai

Vierailija
310/426 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitini oli olevinaan parempi kun asui omassa osakkeessaan, sanoi aina muista, että vuokratalon Liisa tai Maija. 

Näitä on paljon. Kaverini ei enää halunnut nähdä, kun en sopinut hänen menestyskuplaansa. 

Vierailija
311/426 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksipyöräisellä keuliminen on vähän outoa.

Vierailija
312/426 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat ihmiset työn teollaan. Raataneet tehtaassa.

Vierailija
313/426 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Mikä on leuhkimista ja mikä erikoisen asian kertomista? Ensi viikolla minulla on sellainen tilanne, että voin käydä ulkona, kaupoissa ja kahviloissa, mutta jutella voin ainoastaan vanhojen ihmisten kanssa. En halua kertoa syytä tälle. Se on vähän nolo. 

Suhakza

Vierailija
314/426 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini aina muistuttaa, että hänellä on sopivan kokoinen letku. Mutta en tiedä miksi muistuttelee kun kuulostaa keulimiselta ja en tiedä mihin se on sopiva, kun aikamoinen nysä. Mutta hyvinsa kullakin.

Vierailija
315/426 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Shoppailut. Merkkilaukku ostosten esittely somessa.

Toi on noloa, mutta vielä nolompaa on olemassa samalla saralla.

Muualla maailmassa kuulema on sellaisia klubeja, että jos olet edes jonkunlainen influensseri, maksat pienen jäsenmaksun, ja sitten koko porukkaa pääsee jonnekin muotiliikkeeseen kuvaamaan itsensä joidenkin laukkujen kanssa. Eivät tietenkään saa niitä laukkuja omakseen, vain kuvan saavat ottaa. Tai pääsevät tunniksi pariksi johonkin huippuhotellin huoneeseen, josta ottavat sitten vuorotelleen kuvia muka makeasta elämästä.

Nuo kuvat sitten postataan someen, että kaikki muut voivat kadehtia kuinka mahtavaa postaajalla onkaan.

Täällä oli joskus pitkä ketju aiheesta Näin feikkaat luksuselämän ja se oli tosi hau

Mitä hauskaa siinä on? Noloa

Lue se, niin tiedät. 

Vierailija
316/426 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä matikka lukiossa. 

Kallis leasing-auto.

Vierailija
317/426 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs henkilö keuli minulle sillä, mitä hänen siskonsa lapsi (1v) osaa. Eipä siinä mitään, mutta tämä taitava 1 vuotias on myös minun siskoni lapsi.

Tai hän kertoo noista asioista, kun luulee, että sinua kiinnostaa. Onhan kysymyksessä sinunkin siskosi lapsi. 

Vierailija
318/426 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kavereita jotka asuu ulkomailla

Vierailija
319/426 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha tulpaton pappamallin Tunturi, joka ei oikeesti edes keuli. Se on niin naurettavan näköistä kun aikuiset miehet ja naiset istuu satulassa kiskomassa ohjaustangosta ja yrittää saada vanhaa moponrämää keuliin. Sitten kun onneton lopulta onnistuu se on selällään maassa mopo sylissä.

Vierailija
320/426 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tää on siis vertauskuva. Ymmärrätte varmaan mitä oikeesti tarkotan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän