S-marketilla meni hermot paistopisteen -60% ilta-alen kyttääjiin
S-market Salossa lopetti paistopisteen tuotteiden alennusmyyntien niitä kyttäävien asiakkaiden takia. Jatkossa tuotteet annetaan hyväntekeväisyyteen.
Kommentit (226)
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen ihminen ylipäänsä kerää jotain vanhentuneita pullia? Munkit esimerkiksi menettävät makunsa hyvinkin nopeasti ja alkavat maistumaan rinkeleille
Eivät saman päivän pullat vanhentuneita ole. Uunista juuri tulleita jos haluat, leivo itse! Tuollainen hamstraus on älytöntä, sitten kärsivät uuut asiakkaat. Onneksi ylijääneet leipomotuotteet annetaan hyväntekeväisyyteen.
Meidän perällä venäläiset ja/tai ukrainalaiset tekevät ihan samaa. S-kaupalta on tyhmää tuoda kaupan sisälle penkkejä, jotka mahdollistavat tuntikausien loisinnan.
Kyllä meillä kelpaa eilinenkin pulla ihan hyvin syötäviksi. Onko "köyhistä" tullut niin nirsoja, että vain samana päivänä paistettu kelpaa?
Ymmärrän että joukossa on pienituloisia jotka saisivat vähän leveempää leipää odottamalla alennuksia. Mutta jos systeemiä käytetään käytännössä noin räikeästi väärin, niin ymmärrän kauppiaan toimintaa hyvin. Ei kauppa ole mikään huvipuisto jossa hengaillaan.
Ja jos paistopistetavarat jatkossa menee ruokajakeluun, niin sitten menevät varmemmin oikeaan osoitteeseen. Ei nää hamstraajat kehtaa useimmiten sinne mennä. Voi vielä naapurit nähdä. Tosin varmaan joku sitäkin tekee. Kun ilmaiseksi jaetaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti olleet suomalaisia. Ei työssäkäyvillä ole aikaa tälläiseen.
Mun eläkkeellä oleva isäni tekee tuota :D Ja joka ilta.
Moni eläkäläinen on Suomessa köyhä kun rahat kuluvat sairaalalaskuihin ja lääkkeisiin.
Vierailija kirjoitti:
Meidän perällä venäläiset ja/tai ukrainalaiset tekevät ihan samaa. S-kaupalta on tyhmää tuoda kaupan sisälle penkkejä, jotka mahdollistavat tuntikausien loisinnan.
Penkit ovat tarpeen heille, joilla on liikuntarajoitteita. Jotain muuta täytyy asialle tehdä, kuin penkkien poistaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kauppiasta.
Ne alennukset on tarkoitettu normaaliin kaupassakäyntiin, mutta niillä keplotellaan.
Moni on rutiköyhä ja tuo on reilu teko kaupalta jos tuotteet muuten menisivät hävikkiin.
Varmasti miettivät myös hillitsevänsä näpistelyä.
Eivät menisi hävikkiin! Asiakkaat ostaisivat normihinnalla.
Tuollainen hamstraaminen on varastamista. Otetaan alennus, vaikka siihen ei ole oikeutettu. Kauppias tuossa häviää, ja ihan hyvä että puuttui asiaan!
Pakastealtaasta saa voitaikinaa jos ressukkat on croissantti-nälissään.
Näinähän se aina menee kaikessa, että jotkut *erseilijät pilaavat muidenkin ilon...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun eläkkeellä oleva isäni tekee tuota :D Ja joka ilta.
Moni eläkäläinen on Suomessa köyhä kun rahat kuluvat sairaalalaskuihin ja lääkkeisiin.
Me olemme varakkaita ja eläkkeellä mutta ostetaan aina kaikki -60 % ym. laputetut tuotteet.
Vierailija kirjoitti:
Kerran romaninainen istui kaupassa kärryt täynnä pullapitkoja ja leipää.
Siinä kassojen vieressä.
Hame täynnä kalliimpia tuotteita, niin pitäähän sitä saada huilata.
Köyhille ja pienituloisille nämä kuuluisivat.Olen varma,että suurin osa on pihejä hamstraajia.Heti mulle,kaikki tänne tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hulluksi on mennyt. Pyöriä nyt tuntikausia kaupassa säästääkseen joitain kymmeniä senttejä.
Jos oikeasti haluaa säästää niin leipoo itse.
Äläs nyt, kyllä se säästö pussillisesta pullia on jo euroja.
Samalla rahalla ja AJALLA jo leipoo pakastimet täyteen tuoretta pullaa.
Ihmiset eivät osta peruspillaa paistopisteeltä. Ihmiset ostavat paistopisteeltä niitä erikoisempia tuotteita kuten berliininmunkkeja ja sulkaakuorutettuja donetseja. Ei kaikki osaa sellaisia leipoa.
Kyllä mua hävettäisi maleksia monta tuntia kaupassa. Väistämättä siinä on jo henkilökunnan ja vartijan silmätikkuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kauppiasta.
Ne alennukset on tarkoitettu normaaliin kaupassakäyntiin, mutta niillä keplotellaan.
Moni on rutiköyhä ja tuo on reilu teko kaupalta jos tuotteet muuten menisivät hävikkiin.
Varmasti miettivät myös hillitsevänsä näpistelyä.
Eivät menisi hävikkiin! Asiakkaat ostaisivat normihinnalla.
Tuollainen hamstraaminen on varastamista. Otetaan alennus, vaikka siihen ei ole oikeutettu. Kauppias tuossa häviää, ja ihan hyvä että puuttui asiaan!
NIimpä. Ne kärryyn kerätyt ja pari tuntia siinä odottavat on pois normaalihinnalla niitä ostavilta asiakkailta ja niistä tuo kerääjä tekee pakolla "hävikkituotteen" jonka ostaa halvemmalla hinnalla sen sijaan että joku ehtisi vielä ne ostaa ihan normaalihinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hulluksi on mennyt. Pyöriä nyt tuntikausia kaupassa säästääkseen joitain kymmeniä senttejä.
Jos oikeasti haluaa säästää niin leipoo itse.
Äläs nyt, kyllä se säästö pussillisesta pullia on jo euroja.
Samalla rahalla ja AJALLA jo leipoo pakastimet täyteen tuoretta pullaa.
Ihmiset eivät osta peruspillaa paistopisteeltä. Ihmiset ostavat paistopisteeltä niitä erikoisempia tuotteita kuten berliininmunkkeja ja sulkaakuorutettuja donetseja. Ei kaikki osaa sellaisia leipoa.
Ne ovat samoja munkkeja sulatettuna, kuin kauppa myy pakasteena. Veikkaanpa että pakastelaatikko tulisi halvemmaksi, kuin yksittäinen paistopistepulla vaikka olisi kuinka ilta-ale.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne saman päivän paistopistetuotteet on syötävä samana päivänä koska seuraavana päivänä ne maistuu ihan rasvalta. yök. Itse olen joskus ostanut teen kanssa syötäväksi jos on rahat vähissä. Ihmettelen jos ruokajakelu ottaa noita vastaan, ei varmasti ota. Roskiin menevät ja siitä tulee lisää hävikkiä kaupalle eli menee jonnekin niiden tilastoihin joka pilaa brändimainetta.
Oletko edes käynyt paistopisteellä? Pakkoko sieltä on pelkkiä pasteijoita ja munkkeja ja muuta rasvaista ostaa?
Minä luulen kanssa, että eivät ole ikinä niitä ostaneet ja ei se munkkikaan (joka todellakin menee äkkiä vanhaksi) ole vielä seuraavana päivänä vanha vaan ihan pehmeä ja maistuu edelleen tuoreelta. Muutaman kerran olen ostanut juustokolmion ja sekin on seuraavanakin päivänä vielä ihan hyvä. Nuo jotka vinku, että paistopisteeltä saa muka vanhaa, on ihan pihalla, koska paistopistehän juuri myy ihan tuoretta. Kaupasta on vaikea tuon tuoreempaa saada, koska nuo on paistettu samana päivänä.
Yritetään taas vaan päteä ja olla niiiiin paljon parempia, kuin muut ihmiset:D
Taattua vauvaa.
Vierailija kirjoitti:
Alkuperäinen uutinen:
"Hamstraajat kärryttelivät pullia jopa tunteja S-Market lopetti ilta-alen"
Kyllä jos noin paljon on vaivaa nähnyt niin on pullansa ansainnut! Tunteja kiertää ostoskärryn kanssa kaupassa! 😅
Vierailija kirjoitti:
No kyllä ne ainakin meidän marketeissa on ihan kantissupisuomalaisia. Siitä en tiedä ovat työläisiä vai työttömiä.
Meidän Prisma on ratkaissut tämän ongelman jo vuosia sitten: paistopiste on lähes tyhjä jo klo 19 jälkeen. Sama koskee muita laputettuja tuotteita, ei niitä ole enää jälkellä kun -60% ale käynnistyy klo 21.