S-marketilla meni hermot paistopisteen -60% ilta-alen kyttääjiin
S-market Salossa lopetti paistopisteen tuotteiden alennusmyyntien niitä kyttäävien asiakkaiden takia. Jatkossa tuotteet annetaan hyväntekeväisyyteen.
Kommentit (226)
Miettikääs miten pienistä rahoista tuossa on kyse koko kaupan päivämyynnissä. Kiusa se on pienikin kiusa.
taidan ryhtyä kavereiden kanssa keräilemään ne suoraan hamstraajien kärryistä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei leviä muualle. Olen itse näitä tunti ennen ilta-alea paistopistettä kyttääviä.
Toivottavasti leviää. Tuo ilmiö on ollut jo vuosia joidenkin typerysten harrastus joten hyvä heille että loppuu. Ikävää heille jotka ovat olleet reiluja asiakkaita. Miettikääpää miltä tuntuu hänestä joka haluaisi ihan vaan ostaa jotain vaikka paisto pisteestä vieraille ihan normi hinnalla ja kaikki onkin hamsterien pusseissa. Kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Työntäkööt ne tuotteet an@@liinsa jonossa , toivottavasti kauppa menee konkurssiin
Teitä juntteja varten on olemassa lidl.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti olleet suomalaisia. Ei työssäkäyvillä ole aikaa tälläiseen.
Miten niin ei ole aikaa? Aivan varmasti on jos ei iltavuorossa ole.
Vierailija kirjoitti:
Ja lyödäänkö vetoa, niin noi pullien kärryttelijät ei olleet edes pienituloosia, vaan ahneita moukkia joilla olisi varaa ostaa mitä haluavat.
Tällaiset ahneet, pihit ja hyvätuloiset tyypit ovat kaikkein ärsyttävin ihmisryhmä.
No nyt on kyllä ollu kova pullanhimo! :D Eihän niitä kerran pakastettuja ja sulatettuja voi edes pakastaa (ja sulattaa) uudestaan! Tai voi toki, mutta 😝.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on niitä vanuksia. ottavat päiväunet, että yöllä jaksavat kahmia pullaa pakastimeen
"Noita vanuksia" Joopajoo, eihön ne ole edes kotimaisia, jotain belgialaisia/ranskalaisia pakasteita! " Meillä leivottua" joopajoo, meillä ruskistettua/lämmitettyä!
Mun havainnon mukaan tätä harrastaa lähinnä seniorikansalaiset. Jotenkin noloa. Meidän kaupassa istuskelevat 19 jälkeen penkeillä kärryjensä kanssa. Kärryissä on kylmälaukut. Odottavat, että kello tulee 20 ja voi mennä kassoille.
Sinänsä harmi, että tällaisten moukkamaisten ahnehtijoiden takia hyvät jutut menee aina pilalle. Minä minä minä, mulle kaikki!! Ja eivät varmasti ole erityisen köyhiä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka jaksaa maleksia vaan pullat kärrysä tunteja ennen, valittu parhaimmat ja sitten vaan odotellaan. Näkyy kameraasa, noloo. Työssäkäyvä -suunnittelee muutenkin isommat kokonaisuudet viikolle ja hoitaa jättiostot kerran viikko tai hake pikaisesti ostikset, jotta pääsee himaan jo lepäämään, aika kortilla. Toki jos työajan loppuminen sijoittuu tuohonklo 20 kohdille ja silloin vasta pääsee kauppaan ja kohdalle sattuu tarjous ja oikeeesti muutenkin oli aikonut ostaa just niitä jotain, sitten tarttuu mukaan.
Kerran leipäosastolla olin ottamassa yhtä -30% laputettua leipäpussia, kun viereen tuuppasi nainen kärryjen kanssa ja alkoi mättää kaikkia punalappuisia kärryynsä. Jos en olisi ehtinyt tarttua tuohon yhteen pussiin, olisin jäänyt ilman. Oli kyllä niin käsittämätöntä käytöstä, ihan kuin ne punalaputetut olisi ollut vain häntä varten ja minä ottamassa jotain vain hänelle kuuluvaa. Ulkomuodosta päätellen ei hänkään ollut nälkää nähnyt, vaikka vähävarainen olisi ollutkin.
Suomalaisten tyhmyys, tuollaiseen käytetään aikaa. Hyöty ehkä muutamia euroja vain. Saman 2-3h voisi käyttää CV:n laatimiseen, ja maksaa työstä saadulla palkalla tuon parin euron säästön. Ja silti jäisitte voitolle.
Vierailija kirjoitti:
Miettikääs miten pienistä rahoista tuossa on kyse koko kaupan päivämyynnissä. Kiusa se on pienikin kiusa.
Ei kai kyse ole mistään kiusasta, vaan siitä, että olisi haluttu, että useampi asiakkaista olisi hyötynyt alesta ja ehkäpä jopa sellaiset, jotka sitä alea todella tarvitsevat?
Nythän nämä tuotteet jatkossa menee aivan oikeaan osoitteeseen, kun niitä aletaan toimittaa ilmaiseksi ruokajakeluun. Eli ihan oikein näpäytetty näille hamstraajille. Jos todella ovat köyhiä, niin nyt sitten sinne ruokajonoon niitä pullia hakemaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Mun havainnon mukaan tätä harrastaa lähinnä seniorikansalaiset. Jotenkin noloa. Meidän kaupassa istuskelevat 19 jälkeen penkeillä kärryjensä kanssa. Kärryissä on kylmälaukut. Odottavat, että kello tulee 20 ja voi mennä kassoille.
Sinänsä harmi, että tällaisten moukkamaisten ahnehtijoiden takia hyvät jutut menee aina pilalle. Minä minä minä, mulle kaikki!! Ja eivät varmasti ole erityisen köyhiä.
Nämä moukkamaiset seniorikansalaiset elää ihan toimeentulonsa rajoilla, harvempi ruokkii jälkikasvunsa perhettä jotta hamstraisi muille, mutta voi sekin olla mahdollista tulevaisuudessa kun taloyhtiöiden yhteisöllisyys nostetaan arvoon arvaamattomaan, että naapurille kans.
Kuka jaksaa olla kaupassa useamman tunnin, että saa punalaputettuja? Itsellä kaupassa olon maksimi on noin 10 minuuttia. Jos pitempään täytyy olla, niin menee hermot.
Vierailija kirjoitti:
Kuka ihme jaksaa hengailla ruokakaupassa tunnin pari vain sen takia että saa pullan pari euroa halvemmalla :D
Aika paljon pitäisi olla niitä tuotteita, että pääsee tuntipalkoilla ja iltaisinhan on vielä kovemmat tuntiliksat, että en seisoisi kaupassa 2 tuntia jonkun 5e takia, pitäisi saada jotain 70e kahdesta tunnista niin voisin harkita, jos kyseisiä tuotteita todella tarvitsisin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä paistopisteen tuotteet myydään koko aukiolon ajan normaalihinnalla. Seuraavana päivänä se ylijäämä myydään -30% hintaan ja ilta-alessa -60%. Ei oo hamstraajia näkyny.
Ja tuo on reilua kaikille. Hyvä , toivottavasti leviäisi muuallekin. Ken haluaa alepullaa , lähtee reippaalla aamukävelylle.
Vierailija kirjoitti:
Se on se sukupolvi joka on kaiken saanut joten miksipä ei pullatkin.
Nokian insinöörit taas vauhdissa.