S-marketilla meni hermot paistopisteen -60% ilta-alen kyttääjiin
S-market Salossa lopetti paistopisteen tuotteiden alennusmyyntien niitä kyttäävien asiakkaiden takia. Jatkossa tuotteet annetaan hyväntekeväisyyteen.
Kommentit (214)
Hyvä ratkaisu, vois poistaa koko ilta-alen ja antaa kaikki ylijäämän hyväntekeväisyyteen.
Muuttaisin vain merkin miinuksesta plussaksi sekä kyltissä että hintalapussa. Ai että sitä älämölöä kassalla, kun hinnat pompsahtikin 60% 😂 Eivät nämä niitä ikinä ole lukeneet eivätkä lukisi nytkään.
Aikamoiset määrät noita pitää hamstrata, että pääsee tuntipalkoille. Itse en arvosta paistopistetuotteita niin korkealle, että viitsisin nähdä tuollaista vaivaa. Karpalocashew-leipä loikkaa kärryyn muutaman kerran vuodessa.
Mun mielestä varsin hintavia pullia laatuun verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkuperäinen uutinen:
"Hamstraajat kärryttelivät pullia jopa tunteja S-Market lopetti ilta-alen"
Kyllä jos noin paljon on vaivaa nähnyt niin on pullansa ansainnut! Tunteja kiertää ostoskärryn kanssa kaupassa! 😅
Ironista on se että niiden tuntien aikana olisi helposti leiponut ne tuotteet, mitä hamstrasi, mikä olisi tullut vielä halvemmaksi.
Kerran olen tänä vuonna paistopisteeltä jotain ostanut, eiköhän tuohon ole varaa ihan täysihintaisenakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hulluksi on mennyt. Pyöriä nyt tuntikausia kaupassa säästääkseen joitain kymmeniä senttejä.
Jos oikeasti haluaa säästää niin leipoo itse.
Äläs nyt, kyllä se säästö pussillisesta pullia on jo euroja.
Samalla rahalla ja AJALLA jo leipoo pakastimet täyteen tuoretta pullaa.
Ihmiset eivät osta peruspillaa paistopisteeltä. Ihmiset ostavat paistopisteeltä niitä erikoisempia tuotteita kuten berliininmunkkeja ja sulkaakuorutettuja donetseja. Ei kaikki osaa sellaisia leipoa.
Niitä saa pakastealtaasta. Sen kun sulattaa vaan.
Kyllä ne ökykauppiaat vetävät niin suuria voittoja että on ihan oikein hamstrata -60% tuotteita.
Teen itse aivan puhtaalla sydämellä näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hulluksi on mennyt. Pyöriä nyt tuntikausia kaupassa säästääkseen joitain kymmeniä senttejä.
Ihmiset eivät osta peruspillaa paistopisteeltä. Ihmiset ostavat paistopisteeltä niitä erikoisempia tuotteita kuten berliininmunkkeja ja sulkaakuorutettuja donetseja. Ei kaikki osaa sellaisia leipoa.
Ne ovat samoja munkkeja sulatettuna, kuin kauppa myy pakasteena. Veikkaanpa että pakastelaatikko tulisi halvemmaksi, kuin yksittäinen paistopistepulla vaikka olisi ku
Pakaste Berliininmunkki maksaa 14.95€/12 kpl. Paistopisteellä yksi Berliininmunkki maksaa 1.45€. Ilta-alessa se maksaa 0.58€ kappale. Samaan hintaan saa myös Omar-munkkeja, kuningatarmunkkeja ja pihlajamunkkeja.
https://www.s-kaupat.fi/tuote/fazer-berliininmunkki-12kpl-1380g-kypsapa…
Vierailija kirjoitti:
Ja lyödäänkö vetoa, niin noi pullien kärryttelijät ei olleet edes pienituloosia, vaan ahneita moukkia joilla olisi varaa ostaa mitä haluavat.
Oikeasti köyhä ei hirveästi pullaa osta. Niillä vähillä rahoilla mitä on täytyy silloin ostaa ihan oikeaa ruokaa.
Toivottavasti täällä ei poistu, usein tulee ostettua halvemmalla. Meidän Prismassa se alekyltti kiinnitetään aina vasta myöhään, ehkä se estää kahmijoita paistopisteellä, ilta-ale alkaa vasta 21 täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoisemmat tuotteet menee kaupaksi jo päivällä ihan normaalillakin hinnalla. Ilta-aleen jää just ne peruspullat ja vähiten kaupaksi menevät.
Olen nähnyt monesti Berliinin munkkeja, Omar-munkkeja, kuningatarmunkkeja ja suklaakuorrutettuja donetseja ilta-alessa. Ostan niitä silti harvoin, koska ne ovat epäterveellisiä.
Leivon kaiken itse ennen kun olin työelämässä ja oli pienet lapset.
Nyt eläkkeellä olisi aikaa niin en viitsi niitä muutamia pullia ja leipiä mitä kahden ihmisen taloudessa menee, leipoa.
Saa halvalla näitä juureen tehtyjä leipiä jotka normihinnalla on lähes 4 euroa.
Ostan kotimaassa tehtyjä.
Vierailija kirjoitti:
Työntäkööt ne tuotteet an@@liinsa jonossa , toivottavasti kauppa menee konkurssiin
Ai sinäkö siellä olit jo klo 16 mättämässä kärryt täyteen ja odotit kieli pitkällä että kello lyö 20? No olitkin aika toopen oloinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lyödäänkö vetoa, niin noi pullien kärryttelijät ei olleet edes pienituloosia, vaan ahneita moukkia joilla olisi varaa ostaa mitä haluavat.
Oikeasti köyhä ei hirveästi pullaa osta. Niillä vähillä rahoilla mitä on täytyy silloin ostaa ihan oikeaa ruokaa.
Vehnämättöä köyhät ostavat kun porkkanalla ei nälkä lähde. Niin he lihavuuttansa selittävät.
Vierailija kirjoitti:
Solsidanissa se pihi pariskunta piilotti kalliit lihat hyllyn perälle ja hakivat sitten myöhemmin alehintaan. Tekeeköhän joku Suomessakin tätä? 😁
Meinasin tulla kirjoittamaan saman, mut joku muu oli jo kerennyt. 😉
Vierailija kirjoitti:
Viikonloppuna kävin kaupassa ennen ilta-alea. Joku oli piilottanut -60% savulohi fileen muiden taakse/alle. Löysin, kun etsin pienempää filettä. Nappaisn sen ale lohen. Joku pettyi, kun ei saanutkaan piilotettua lohta. :D
Itsellä on tapana aina toisinaan valikoida tuoreimman päiväyksen tuote hyllystä, niin pari kertaa olen löytänyt jonkun punalaputetun Kokkikartanon laatikon työnnettynä sinne aivan hyllyn perälle.
Luultavasti ei "mennyt hermo" kuten asia otsikoidaan, vaan tulivat vaan siihen tulokseen että myydään mielummin kalliimmalla rikkaille se mitä paistetaan, kuin omakustannushintaan köyhille.
Ihan normaalia liiketoimintaa.
Oon alkanu käymään kaupassa heti kun aukeavat. Paistopisteen ottimet ja tuotteet ovat vielä siistejä.
Mahtuu liikkumaan eikä kukaan töni jonossa, ja pakkauspäädyssä on tilaa.
Melkein alkanut vihaamaan ihmisiä kun eivät osaa käyttäytyä. Kulkuväylät tukitaan ei väistetä. Röyhkeys kukkii.
Saisi tulla vanhanaikaiset vitriinit takaisin.
😤
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne ökykauppiaat vetävät niin suuria voittoja että on ihan oikein hamstrata -60% tuotteita.
Teen itse aivan puhtaalla sydämellä näin.
No nytpä näit että kaikki muutkin köyhät saattavat menettää edun, kun sinä työnnät pullia kärryssäsi koko illan.
Erikoisemmat tuotteet menee kaupaksi jo päivällä ihan normaalillakin hinnalla. Ilta-aleen jää just ne peruspullat ja vähiten kaupaksi menevät.