Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S-marketilla meni hermot paistopisteen -60% ilta-alen kyttääjiin

Vierailija
11.11.2025 |

S-market Salossa lopetti paistopisteen tuotteiden alennusmyyntien niitä kyttäävien asiakkaiden takia. Jatkossa tuotteet annetaan hyväntekeväisyyteen.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011617841.html

Kommentit (214)

Vierailija
81/214 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä kaikki paistopisteesessä myytävä on erittäin epäterveellistä transrasvapaskaa, myös ne leivät jotka tulee jostain Puolasta pakasteena. Mausta en edes aloita. 

Vierailija
82/214 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun Wiklundin S-Marketissa on ihan kamalaa yrittää olla asiakkaana kuuden maissa. Pääsen silloin valitettavasti töistä, ja se on lähin ja edullisin kauppa, joten siellä tulee todistettua useasti millaisia itsekkäitä ja röyhkeitä sikoja ihmiset on. Myyjät yrittää laittaa laputetut tuotteet hyllyille, kylmä- tai lämminkaappiin, niin heidän kärrynsä tyhjennetään ja heitä tuupitaan. Muille asiakkaille EI jätettäisi mitään ostettavaa myöskään.

Just viime viikolla menin katselemaan tiskille laitettuja paikan päällä koottuja salaatteja, ja ihmettelin kun iso nainen tuli tukkimaan koko laarin, oikein mulkoili vihaisesti ja esti jalalla ja vedettävällä ostoskärryllä pääsyn siihen tiskille. Sit löytyi selitys: Myyjä alkoi laittaa tiskin takaa laariin laputettuja salaatteja, ja tää nainen rohmi ne kaikki! Niitä oli varmaan kymmenen. Eivät ehtineet koskettaa laarin pohjaa. Huomasin että koko kärry oli ihan kukkuroilleen täynnä punalaputettuja tuotteita. Tyyppi vielä hymyili mulle kun poistui tiskiltä ja meni lämminkaapille vissiin odottelemaan seuraavaa uhria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/214 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmasti olleet suomalaisia. Ei työssäkäyvillä ole aikaa tälläiseen.

Illalla.

Vierailija
84/214 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa paistopisteet!  Ihmiset sairastuvat, jos ei läskisty, niin tulee psyykkisesti sairaaksi roudatessaan pullia joka ilta ostoskärryssä 2 tuntia.

Siinähän laihtuu kun kävelee kaupassa pari tuntia.

Citymarketissa on onneksi se lepotuolein varustettu lehtienluentapaikka. Kivasti kuluu aika siinä pehmeällä istuksien.

Mistäköhän Citymarketista puhut, niitä on Suomessa enemmän kuin yksi... 

Vierailija
85/214 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi S-ryhmän mietti omaa hävikkiruokasovellusta. Klo 20 laittavat sovellukseen ne. Nouto ennen sulkemisaikaa. Mutta toki se vie henkilökunnan aikaa iltatunteina, joten saattaa olla liian kallista.

Ei tuo sovi isoihin s-marketteihin, jossa on hävikkiä joka osastolla. 

Sinnehän voi laittaa, mitä haluaa. Jos tuolla paistopiste on se ongelma, sitten vain niitä sinne.

Vierailija
86/214 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuossa jotain Suomalaista. Mennä hengaamaan kauppaan jos saisi jotain alennuksella :D. Epäilen että olisi kaikilla kyse varattomuudesta. Vaan tää on joku oma rotunsa joka esim. menee jonottamaan bensaa jos kuulee että jossain se on parikymmentä senttiä halvempaa kuin muualla.  Tai pörssisähkön halpoja tunteja, Tai vaikka niitä euron pehmiksiä tms....

Ei mitään järkeä omasta mielestäni, mutta mihin nyt kukin aikaansa haluaa käyttää. 

Niinpä. Mikä suunnaton säästö niissä centtien tai markka-aikaan pennin määrissä. Kaippa sillä erotuksella saa vuodessa muutaman malporoaskin. 

Vierailija
87/214 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kauppias rajoittanut noiden keräilijöiden oleskelua kärryineen kaupassa joten ne istuvat autoissaan parkkipaikalla auton tietenkin käydessä tyhjäkäyntiä koko sen ajan ja odottavat, että kello lyö sen kahdeksan. Sen jälkeen ne ryntäävät joukolla autoista keräämään ale-tuotteita 

Vierailija
88/214 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei leviä muualle. Olen itse näitä tunti ennen ilta-alea paistopistettä kyttääviä.

Mä menen puoli tuntia ennen ilta-alen alkua kauppaan, ja ostan yleensä lihatiskiltä ylijääneitä aterioita -60%.

Jotka valmistaisit itse hintaan -90 %. 

Voissa paistettuja kananrintafileitä saa halvemmalla ilta-alesta kuin kanaa tavallisesta tarjouksesta. 

Vierailija
89/214 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei leviä muualle. Olen itse näitä tunti ennen ilta-alea paistopistettä kyttääviä.

Toivottavasti loppuu kaikista kaupoista ja kaikki muutkin tuotteet kuin vain paistopisteen tuotteet.

Vierailija
90/214 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhälistöltä kiellettävä kaupoissa norkoilu ! Haisevat ja levittävät syöpäläisiäkin.

Ei ole muuten vähävaraisen näköisiä ne naakat jotka repii kärrynsä täyteen aletuotteita. Hellyhanssenit vaan kahisee kun tönivät toisiaan.

Vierailija
91/214 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole ohjeistusta, ei ole mitään väärää ottaa paistopistetuotteita ja odottaa kahta tuntia ilta-alen alkamista. Pitäisi olla määritelty tarkka aika kuinka kauan ale-tuotteiden kanssa saa odottaa.

Tähänkö on tultu? Että kaikki mikä ei ole erikseen kiellettyä on sallittua? Eikö ihmiset todellakaan osaa toimia enää ilman erillisiä ohjeistuksia? 

Vierailija
92/214 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna kävin kaupassa ennen ilta-alea. Joku oli piilottanut -60% savulohi fileen muiden taakse/alle. Löysin, kun etsin pienempää filettä. Nappaisn sen ale lohen. Joku pettyi, kun ei saanutkaan piilotettua lohta. :D 

Vierailija
93/214 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perseiden puoluetoimistolla tuli taas älykkyyskohtaus. Suomalaisia on työttömänä monta sataa tuhatta.

Vierailija
94/214 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Illalla.

Työssä käyvillä ihmisillä ei ole montaa tuntia iltaisin aikaa tehdä kotitöitä ja valmistaa iltapalaa sekä oleskella perheensä kanssa. Mieluummin viettää aikaa lasten kanssa kuin kököttää sarvi otsassa kaupassa pari tuntia jonkun vanhojen pullien kanssa 

Vierailija
95/214 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun eläkkeellä oleva isäni tekee tuota :D Ja joka ilta. 

Vierailija
96/214 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä ei ole mitään järkeä, että seisoskelee kaupassa 2 tuntia saadakseen paistopistetuotteita -60 % alennuksella. Jos käyttäisi edes 20 minuuttia leipomiseen, samalla rahalla saisi tuhat kertaa parempia ja paljon terveellisempiäkin herkkuja. 

Niitä hamstraa ihmiset jotka eivät itse leivo. 

Minä leivon ja paljon leivonkin mutta toisen tekemä on kivaa vaihtelua.

Vierailija
97/214 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuossa jotain Suomalaista. Mennä hengaamaan kauppaan jos saisi jotain alennuksella :D. Epäilen että olisi kaikilla kyse varattomuudesta. Vaan tää on joku oma rotunsa joka esim. menee jonottamaan bensaa jos kuulee että jossain se on parikymmentä senttiä halvempaa kuin muualla.  Tai pörssisähkön halpoja tunteja, Tai vaikka niitä euron pehmiksiä tms....

Ei mitään järkeä omasta mielestäni, mutta mihin nyt kukin aikaansa haluaa käyttää. 

No muusta en tiedä mutta pörssisähkön halvat tunnit kannattaa todellakin hyödyttää jos on vaikkapa sähköauto. Säästö on äkkiä satasia eikä mitään senttejä. 

Vierailija
98/214 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kauppias rajoittanut noiden keräilijöiden oleskelua kärryineen kaupassa joten ne istuvat autoissaan parkkipaikalla auton tietenkin käydessä tyhjäkäyntiä koko sen ajan ja odottavat, että kello lyö sen kahdeksan. Sen jälkeen ne ryntäävät joukolla autoista keräämään ale-tuotteita 

MIten asiakkaan kaupassa olo aikaa saadaan rajoitettua?

Vierailija
99/214 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäterveellistä hiilaripaskaa kaikki paistopisteen tuotteet, ei ihme että ihmiset lihoaa.

Vierailija
100/214 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne saman päivän paistopistetuotteet on syötävä samana päivänä koska seuraavana päivänä ne maistuu ihan rasvalta. yök. Itse olen joskus ostanut teen kanssa syötäväksi jos on rahat vähissä. Ihmettelen jos ruokajakelu ottaa noita vastaan, ei varmasti ota. Roskiin menevät ja siitä tulee lisää hävikkiä kaupalle eli menee jonnekin niiden tilastoihin joka pilaa brändimainetta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä