Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (19750)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipas mannapuuropäivä hyvä ajatus. Lopuista mannaryyneistä ajattelin tehdä mannakakun mustikoilla. Ruokaa ei saa hävittää.
Kuulostaa hyvältä.
Mielestäni myös, onneksi huomasin että päiväys tulee vastaan.
Olin kaupan ovella aamulla jo 8.40 hakemassa maitoa puuroon mutta piti tulla takaisin kotiin koska kauppa aukesi vasta klo 9. Harvemmin olen sunnuntaina käynyt kaupassa niin aikaisin aamusta. Hupsista.
Näytit tänään niin upealta kesämekossasi, että teki mieli hankkiutua vaikeuksiin vuoksesi. Hillitsin itseni. Toistaiseksi. 😏
Vierailija kirjoitti:
Näytit tänään niin upealta kesämekossasi, että teki mieli hankkiutua vaikeuksiin vuoksesi. Hillitsin itseni. Toistaiseksi. 😏
Älä suotta hillitse. Käy kimppuun vaan niinku sika limppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä suotta hillitse. Käy kimppuun vaan niinku sika limppuun.
Liikaa väkeä. Mutta saatoin ottaa salaa kuvan muistoksi niin ei tarvitse ihan mielikuvituksen varassa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öitä mun T.
Mies- vai nais-T?
L. 🧡 T.
Ei kun L K
Kokeilin telepatiaa. Kun olin vieressä, tunsitko yhtäkkiä jännän voimakkaan ajatuksen minusta hellästi suutelemassa sinua sylissäsi, sun kädet mun ympärillä?
Kätesi taisivat olla erään toisen miehen ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa jota kosketin oli kaivattuni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille gallup: ihanne-eläimesi?Pässi
Jäitkö ilman, vajukkius paistaa läpi
Ovatko ennen niin lepattavat häpyhuulesi liimautuneet nyt kiinni vai mikä noin kovasti ahdistaa?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa jota kosketin oli kaivattuni
Hän ei koskettanut minua. Mutta toinen mies kosketti häntä paljailla varpaillaan.
Ei. Viritelmä on ohi. Se oikea tulee vielä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko ennen niin lepattavat häpyhuulesi liimautuneet nyt kiinni vai mikä noin kovasti ahdistaa?
Nehän sulla mielessä koko ajan. Ymmärrän, että selibaatti ahdistaa. Mee töihin, ni sulla on varaa vaikka maksullisiin. Niiltä saa kusipäätkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos 😍🤗
Jäin nyt kaipaamaan mannamustikkakakkua. Pitäisiköhän itekkin alkaa leipomishommiin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ha! Toka kirjoittaja oli pässiäkin pässimpi, ja hyökkäs väärän kimppuun 😅 Ha! Muutaman lausahduksen kun laittaa niin pässit luulee et joka lause tulee sen jälkeen täällä multa! t. Se oikea pässittelijä
Männyillä on parantava voima.
Ps, kyllä norsunkorva häppärit on nyt menkkaveressä niin se ottaa kaaliin. T. Pässittelijä
Joku trollaa ja esittää muunsukupuolista
Mikä siinä on niin hauskaa?