Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (19794)
Ihana ilma, tuulee kovasti ja aurinko on hieman pilvessä mutta on kivan lämmin. Raikasta on ollut koko kevään. Suomisäätä, jes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin joskus että ei voi rakastaa samaan aikaan kahta ihmistä
Moni voi sitoutua yhteen, haluta toista ja tuntea romanttisia tunteita kolmanteen.
Ei kukaan normaali ihminen.
Liian useasti fantasioidaan siitä että esimerkiksi narsistit olisivat uskottomia ja tuntisivat himoa oman kumppanin lisäksi muihinkin. Ikävä tuottaa pettymys mutta tämä ei pidä paikkaansa.
Jos sä olisit tässä niin huhhuh...kädet tärisee pelkästä ajatuksesta. :)
Itseriittoinen ihminen nauttii useasti huomiosta mutta yhtä usein hänet ymmärretään väärin ja väitetään hänen olevan kiinnostunut flirttailijoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni voi sitoutua yhteen, haluta toista ja tuntea romanttisia tunteita kolmanteen.
Sellainen ihminen on sairas tai siinä on taustalla joku hyötymisnäkökulma. Ihminen voi rakastaa vain yhtä romanttisesti ja yleensä sellaiseen haluaa sitoutua. Halu voi syntyä hetken huumassa puutteesta JA/tai sairaudesta, joka saa pettämään.
Mikä siinä on kun oon erossa susta enkä nää sua niin ikävä saa mut haluamaan ja himoitsemaan sua vielä enemmän eikä mitään mahdollisuutta että menisit pois mielestä. Ehkä täytyy odottaa ikuisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi. Turha selitellä viksahtuneisuuttasi.
Vierailija kirjoitti:
Liian useasti fantasioidaan siitä että esimerkiksi narsistit olisivat uskottomia ja tuntisivat himoa oman kumppanin lisäksi muihinkin. Ikävä tuottaa pettymys mutta tämä ei pidä paikkaansa.
Tämä kommentti kuten seuraavakin jossa kerron itseriittoisista ihmisistä on tarkoitettu tueksi kaikille sillä tässä sadistisessa ajassa ihmiset nauttivat kaikesta muiden kiusaamisesta, kärsimyksestä ja muiden loukkaamisesta. Faktat tukevat hyvinvointia joten yhteiseksi hyväksi nämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi. Turha selitellä viksahtuneisuuttasi.
Se oli havainto ihmisten toiminnasta.
Pässit kertoo mielipiteitään ja näkökulmiaan taas ehdottomina faktoina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sää kutsuu lenkille. Ei kannata tuhlata hienoa vapaapäivää kaipausketjussa.
Vettä tulee kävin silti ei sua näkynyt
Yeap, mun oikea nilkka on nyt vähän ylirasittunut. Oon joskus muljauttanut sen pahasti. Nyt täytyy sen antaa vaan levätä.
Oon nyt ajatellu alkaa tekemään vähän pidempiä päivän kestäviä vaelluksia, ajatuksissa joskus tehdä 2pvä.vaelluksia, toivottavasti tuo nilkka kestäisi.
Miten lavatansseihin kuuluu pukeutua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sää kutsuu lenkille. Ei kannata tuhlata hienoa vapaapäivää kaipausketjussa.
Vettä tulee kävin silti ei sua näkynyt
Yeap, mun oikea nilkka on nyt vähän ylirasittunut. Oon joskus muljauttanut sen pahasti. Nyt täytyy sen antaa vaan levätä.
Oon nyt ajatellu alkaa tekemään vähän pidempiä päivän kestäviä vaelluksia, ajatuksissa joskus tehdä 2pvä.vaelluksia, toivottavasti tuo nilkka kestäisi.
Siis olin jo lenkillä. Yhteensä tällä viikolla kävellyt jo n. 100km.
Vierailija kirjoitti:
Yhden aikakauden loppu. 💔
Uuden alku. 💕
Vierailija kirjoitti:
Jos sä olisit tässä niin huhhuh...kädet tärisee pelkästä ajatuksesta. :)
Kerro lisää.
Totta. Ihminen voi kuin voikin olla kaikin tavoin perseestä.